Geçen bölümü hangi kafayla yazdım bilmiyorum ama yazdım işte :D Çokta ciddi bakmayın kitaba.
İyi okumalar~
______________________________________Beni belimden tutmuş eve yürürken evin ışıkları açıktı. Jungkook'a tedirgince bakıp ne olduğunu sormuştum. Kafasını sağa sola sallayarak kapıyı açmış ve hızlıca iceri girmiştik. Etrafa kısa bir bakış atıp beni duvara yaslamış dudaklarımızı birleştirmişti.
Biz ara vermeden devam ederken aniden yüksek bi ses çıkmıştı. Jungkook beni bırakıp arkasını döndüğünde bende koluna tutunup kafamı çıkartmıştım. Gördüğüm bedenlere anlam veremezken Jungkook kolumdan sıyrılıp onlara sarılırken ben adamın sert bakışlarından arkamdaki duvara sinmiştim. Jungkook yanıma gelip elimden tutup tanıştırmıştı.
Jk- Jimin annem ve babamla tanış.
Duyduklarımla ne diyeceğimi şaşırmıştım. Az önce önünde yiyiştiğimiz insanlar onun ailesiydi. Kendime gelip konuşmuştum.
Jm- Merhaba efendim.
Bay Lee- Merhaba ufaklık.
Annesi beni kolumdan tutmuş ve içeri götürmüştü. Beni oturtup sorguya çekmişti. Jungkook ve babası da yanımıza geldiğinde odağım sadece annesi olmuştu.
Bayan Eun- Jimin okuyor musun ?
“Evet efendim okuyorum.”
“Jeongguk'la nerede tanıştınız ?"
“Okulda tanıştık Bayan..."
“Eun Hye ama sen anne de diyebilirsin"
Ben utançla başımı eğmişken Jungkook kıkırdıyordu.
“Kaç yaşındasın sen ?"
Bayan Eun'un sorusuyla başımı kaldırmış ve jungkook'a bakmıştım. Kafasını söyle diye salladığında üstümden bir yük kalkmıştı.
“18 yaşındayım efend- anne"
Kendi anneme bile anne demezken daha yeni tanıştığım birine söylemem çok garip ve kırıcı bir histi.
“ Jimin biraz ailenden bahseder misin tatlım "
Bu sorusuyla gözlerimin dolmasına engel olamamıştım. İzin isteyip lavaboya gitmiş ve yere çöküp ağlamaya başlamıştım.
Kendime engel olamıyordum. Onlarla ilgili en ufak birşey beni üzebiliyordu.
Böyle olmasını bende istemezdim ama tutamıyordum kendimi. Kapının tıklatılmasıyla elimi yüzümü yıkamış ve çıkmıştım. Jungkook durumu anlamış beni kolları arasına alırken sıkıca sarılmıştım ona.Bay Lee kısaca benimle konuşmak istediğini söyleyip aşağı inmişti. Biz de aşağı indiğimizde Bayan Eun, Jungkook'u mutfağa çekmişti.
Gülümseyip Bay Lee'ye döndüğümde boğazını temizleyip sertçe bakmıştı.
“Jimin'di değil mi ?"
“Evet efendim."
“Kısaca konuşacağım seninle. Umarım bir sorun yaşamayız Jimin"
“N-ne konuşacağız Bay Lee"
“Bak Jimin, Jungkook benim evladım. Tabi ki onu herkesten korudum, bu yaşına kadar. Fakat görüldüğü üzere evladımın bir öğrencinin zevkine kurban gitmesini istemem."
“Siz ne saçmalıyorsunuz Bay Lee"
“Terbiyeni bozma Jimin. Senden istediğim oğlumdan uzak durman."
“Bay Lee anlamıyorsunuz sanırım ama isterseniz açıklayayım. Jungkook'u seviyorum. O benim sevgil-"
“Kes sesini! O benim oğlum ben ne dersem onu yapar! Eğer bunları babanın duymasını istemiyorsun oğlumun yakasını bırak."
“B-babam mı ? S-siz babamı nerden tanıyorsunuz ?"
“Bu seni ilgilendirmez. Şimdi oğlumun hayatından çık ve defol sürtük!"
Bağırmasıyla ayağa kalkmış ve karşısına dikilmiştim. İçeri Bayan Eun ve Jungkook gelmişti. Bayan Lee de ayağa kalktığında sesimi yükselterek konuşmuştum.
“Babamı nereden tanıyorsunuz umrumda değil ama bu bana istediğinizi yaptırabileceğiniz anlamına gelmiyor! Eğer Jungkook istemiyorsa burada bir dakika bile durmam zaten. Ayrıca şunu da söylemeden edemeyeceğim oğlunuz hiç size benzememiş siz ne kadar şereften uzaksanız, oğlunuz o kadar yakın!"
Hızlıca yürümüş ve jungkook'a kısa bir bakış atıp evden çıkmıştım. Dolan gözlerimi silip hızlı hızlı eve gitmiştim. Sürekli arkamı kontrol etmem saçmayken onun peşimden gelmemesi ayrı bir saçmalıktı.
Kendimi eve atmış ve duş almıştım. Mutfağa inmiş ağzıma jelibon atıp televizyon izliyordum. İçim biraz buruk olsa da umursamamayı tercih etmiştim. Taemin'de bana katıldığında birlikte jelibon yiyerek bütün gece film izlemiştik.
Uykumun gelmesiyle odama çekilmiştim. Telefonumu elime almamla cevapsız 20 arama vardı. Şarja takıp yatağıma girdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
______________________________________Kaos olmadan bir bölüm düşünemiyorum artık mxoshdskhd
Neyse pek aldırmayın muck 🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Var mısın? | Jikook
Fiksi PenggemarÖğretmen Jeon Jungkook ve ona aşık Park Jimin 🧚🏻♀️