1.rész

9 1 0
                                    

3 barátnő Lara, Lili és Fanni elhatározták, hogy elmennek hárman nyaralni az Adriai tengerhez. Egy ideig gondolkodtak, hogy hova menjenek ezen belül. Végül Horvátországra esett a választásuk. 2 nap múlva el is indultak. Autóval mentek, Lili vezetett. Út közben arról beszélgettek, hogy majd mennyit tudnak búvárkodni, mivel imádják.
- Én tuti minden nap fogok búvárkodni! Mondta Fanni.
Lara és Lili egyszerre válaszolnak:
-mi is!
Megérkeztek Veli Losinj-ra, elfoglalták a szállást és már mentek is az egyik legelhagyatottab partszakaszra merülni. Egymás mellett mentek hárman. Láttak rengeteg halat, kagylót, korallt és még delfineket is. Elértek egy olyan részre ahol minden tengerifű volt kivéve egy kör.

 Elértek egy olyan részre ahol minden tengerifű volt kivéve egy kör

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Közelebb mentek és megláttak három csillogó valamit. Lementek értük és három egyforma nyaklánc volt mindegyikben egy-egy kő ami más színű volt az összesben. Amint felhozták a vízfelszínre őket, megcsillantak. Először Lara körül kezdett keringeni a csillogás. Megcsillant a gyönyörű vörös haja és a smaragdzöld szeme. Átszállt a csillogás Lilire. Világos bőrén gyönyörűen látszott a csillogó aranyszőke haja és azurkék szeme. Fanni-hoz is átszállt a csillogás. Fanni szinte étcsoki színű haja még a vízen is megcsillant a hasonlóan barna szemével együtt.
-Mi lehetett ez? Kérdezte Lara.
-Nem tudjuk mondták egyöntetűen a lányok. Elcsendesedett a tenger, épp kifelé tartottak amikor egy nagy sugár beléjük csapott. A sugár csak fény volt ami csillogott. Kijöttek a vízből és visszamentek a szállásra.
-Szerintetek mi lehetett ez? Kérdezte a szállodában Lili.
-Nem tudom, de még soha nem láttam hasonlót sem. Válaszolta Fanni.
Lara csendben ült és nem mondott semmit, mert csak annyit tudott volna hozzászólni a beszélgetéshez, hogy én sem tudom. Ezt Lili és Fanni is tudták mivel ők se értették mi történt velük.
-Szerintem menjünk vissza holnap és nézzük meg közelről azt a helyet ahol történt. Tette hozzá Lara miután eszébe jutott, hogy mit mondjon.
-Rendben, szerintem is. Mondta Fanni. Lili is egyetértett velük. Átöltöztek csinosabb ruhába és beültek egy étterembe vacsorázni. Lili polipot evett kirántva krumplival, Lara Garnélát rendelt salátával, Fanni pedig Marhahúst rízzsel evett. Haza mentek, lezuhanyoztak és már aludtak is. Más nap reggel elindultak az öbölbe ahol előző nap is voltak. Most Fanni vezetett. Odaértek felvették a búvár felszerelést és beugrottak vízbe. Mire észbekaptak sellőuszonyuk volt. Nagyon megijedtek.
-Ez meg mi? Kérdezték egyszerre ijedten és meglepődve.Ki vergődték magukat a vízből, utána 5 perccel már újra lábuk volt, mivel megszáradtak és eltűnt az uszonyuk. Vissza mentek a szállásra és megbeszélték, hogy nem tudhatja senki. Késő este lett miután megvacsoráztak. Este fürödni próbáltak, de akkor is átváltoztak.

hableányokWhere stories live. Discover now