31. Bölüm

96 18 0
                                    

Yarış gününün üzerinden birkaç hafta geçmiş ve artık bir jokey olarak yoluma devam etmeye başlamıştım. Bugün artık yirmi beş yaşına girmiş bir jokey olarak yoluma devam ediyordum ve her şey çok daha iyi ve yolunda gidiyordu.

Her gün kalkıp bir süre ağılda ki atları besleyip onlarla ilgilendikten sonra Mucize yi de alıp çiftlik boyu onunla vakit geçiriyordum.

Zeynep üniversiteye başladığından beri onu çok fazla göremedigim için zamanımın çoğunu bu sekilde harcıyordum.

Bazı günler gizli bahçeye uğrayıp saatlerdir orada vakit geçiyor ve günün yorgunluğunu orada atıyordum.

Yarışlara ise artık Siyah İnci ile değil Mucize ile katılıyordum. Mucize artık bir tay olmadığı ve yeterince büyüdüğü için yarışlara onunla katılmayı tercih etmiştim. Ne de olsa o da annesinin kanını taşıyirdu.

Tıpkı o da annesi gibi yarışçı bir ruha sahipti. Ayrıca yarışmada onunla katılmak benim işimi daha da kolaylaştırıyordu onunla tam bir takım olmuştuk.

Doğumundan bu yana hep onunla ilgilendigim için aramızda büyük bir bağ oluşmuştu. O büyürken onunla biikte ben de büyümüştüm.

****

Çiftlikte ki atların yarışlarda boy göstermesi sayesinde ciftlikte daha farklı bir hale gelmiş ve herkes atları görmek üzere çiftliğe ziyarete gelmeye başlamışlardı.

Bir gün babama terapi için çiftliğe yeni bir fizik tedavi uzmanı getirmemiz gerektiği fikrini söylemistim. Bunu işi uzun zamandır yapan biri yoktu.

Bu, terapiye gelmek isteyen çocuklarında önünü kesmiş oldu. Eğer yeni biri gelirse bu daha fazla çocuğa umut aşılanmış olacaktı.

Babam bu teklifimi duyunca hemen kabul etmişti.

"Baba biz uzun zamandır çocuklar için terapi programı uygulamıyoruz. Ben diyorum ki bu işi yapabilecek iyi biirni bulursak Tıpkı Derya ablanın yapmış olduğu gibi çocuklara büyük umutlar aşılayacaktır. Tabi eğer sen de buna izin verirsen."

"Neden olmasın kızım bence bu çok iyi olacaktır. Hem biliyor musun artık bu işleri sen benden daha yapmaya başladın."

"Olur hiç öyle babacığım. Ben daha çırak sayılırım senden öğrenecek çok seyim var daha."

Babamdan da izin aldıktan sonra gidip bir fizik tedavi uzmanı aramaya başladım. İnternete bu için ilan verdim.

Birkaç gün sonra ise biri ilanıma cevap yazmıştı. İsmi Oktay Kara idi. Selim yaslarındaydı ve daha önce bir iki çiftlikte bu işi yaptığını yazmıştı.

Hakkında biraz araştırma yaptıktan sonra aradığım adayın tam da bu olduğuna karar vermiştim. Daha önce çalıştığı çiftliği arayıp nasıl biri olduğunu hakkında bilgi almıştım.

Aldığım bilgilere göre de daha önce birçok çocuğa umut olmuştu. Oktay ı yeniden arayıp babamla konuşması için yarın çiftliğe gelmesini istedikten sonra babama gidip her şeyi anlattım.

"Tamam kızım ben yarın konuşup onay veririm. Şimdi benim bazı hakketmem gereken işler var hadi bakalım sen de kendi işine bak."

"Görüşürüz babacığım."

Babam gittikten sonra evden çıkıp ağıla doğru gittim. Bugün atlara bakmak için Kemal amca gelecekti. Onun da bir süredir göremediğim için özlemiştim. Bu geçen sürede onunla da daha iyi anlaşmaya başlamıştım.

Bahçeyi geçip ağıl kapısından içeri girdiğimde ise karşımda Kemal amca yerine Selim i görmüştüm. Atların yanına gidip onların sağlıklarını kontrol ediyordu.

FIRTINA ADIMLAR (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin