DEVIL HORNS

7.5K 1K 713
                                    

همهمهه‌ کل سرسرای بی انتهای بزرگ رو دربرگرفته بود

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

همهمهه‌ کل سرسرای بی انتهای بزرگ رو دربرگرفته بود . موضوع جدیدی که مطرح شده بود خیلی خیلی حساس بود و این باعث میشد تموم الهه و فرشته‌های حاضر در جمع بترسن . در بزرگ سرسرا با شدت باز شد و همشون تونستن بال های سیاهی رو از دور تشخیص بدن . با وارد شدن اون دو نفر کل سالن رو سکوت دربرگرفت .

قدم های اون دو نفر صدای آروم موسیقی هارپ رو بهم میریخت و باعث تنش بین جمعیت میشد . هر دو نفر با اعتماد به نفس به سمت جایگاهشون رفتن و نشستن . میتونستن چشم های قرمز و بال های سیاه اون ها رو ببینن . دو شیطان !

- خوش اومدین !
فرشته‌ی داور با لبخندی اون ها رو نگاه کرد و یکیشون سرش رو بالا آورد و با نیشخندی بهش نگاه کرد . فرد دیگه بهش نگاهی انداخت و دستش رو زیر چونه‌ش گذاشت . فرشته‌ی داور آروم لبخندی زد و از جایگاهش بلند شد و بالا های سفیدش رو کاملا باز کرد و چند لحظه بعد توی هوا معلق بود .

- هزاران سال از حکومت بهشت و جهنم میگذره و هیچوقت هیچکدوم از این مکان ها دو تا حاکم نداشته ولی امروز ؛ امروز جهنم دو کاندیدا برای حکومت داره !
فرشته‌ی داور با لبخندی رو به جمعیت فرشته های نگران توضیح داد و اون دو نفر فقط بهش زل زدن . همه میدونستن اگه سر حکومت جهنم جنگی به وجود بیاد حتی بهشت هم ممکنه از بین بره .

- برای جلوگیری از جنگ های مکرر بین دو شیطان بزرگ ، حکومت جهنم تنها به فردی اهدا میشود که ..
فرشته ادامه داد و نفس ها توی سینه حبس شد . یکی از اون ها به جلو تکیه داد و با اخمی فرشته‌ی داور رو زیر نظر گرفت .

- شیطان تر باشه !
فرشته‌ی داور جمله‌ش رو به پایان رسوند و دو شیطان با هم اخم کردن .

- منظورت چیه ؟
صدای بم شیطان لرزه‌ای به اندام فرشته‌ های ظریف انداخت .

- اگه میخواین جهنم رو تصاحب کنین ، باید گناهی نابخشودنی انجام بدین . کاری کثیف ! و هر کدومتون که موفق تر از اون یکی باشه میتونه جهنم رو اداره کنه .
فرشته‌ی داور ادامه داد و اون دو شیطان به هم زل زدن .

- نمیفهمم ! من از اون دو هزار سال بزرگترم و جهنم از همون اول سهم من بود !‌
یکی از اون ها بال های سیاهش رو باز کرد و بالای جمعیت معلق ایستاد .

Devil horns || VKookWhere stories live. Discover now