Моя назавжди!

721 34 0
                                    

Пройшов місяць...

Від лиця Насті

Сьогодні я проснулась з чудовим настроєм. Сьогодні день мого з Деном весілля...

З самого ранку до мене прийшли візажисти й перукарі. Ось я стою вже повністю готова, перед дзеркалом у своїй кімнаті. На мені довге плаття кольору шампанського, досить просте, але водночас елегантне...

 На мені довге плаття кольору шампанського, досить просте, але водночас елегантне

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

В кімнату зайшла мам і моя помічниця.

- Доню, яка ти красива! (сказала мама крізь посмшку, а з очей виступила одна сльозинка)

- Мам! Ти чого?

- Ні чого, все гаразд! (сказала обнімаючи мене) - Нам вже час!

- Так, ходімо!

Годину по тому

Ось ми вже під'їхали до берега моря де в нас з Деном має відбутись церемонія. Ми вирішили що хочемо одружитись тут, в Барселоні! Саме тут 2 роки назад розпочалась наша історія!!! Моя історія з тим кого покохала раз і назавжди. Зараз я не уявляю свого життя без його теплих слів, підтримки, ніжних поцілунків.

- Міс!? (сказав мій охоронець відкриваючи дверки авто) Коли я покидаю салон автівки зустрічаю батька. Він одразу підходить й обіймає мене.

- Яка ти красива!

- Дякую!

- Настю, я хочу що б ти зараз сказала мені що ти впевнена у свому виборі! Я дуже люблю тебе і ... (Я не дала договорити й перебила його)

- Тату, я люблю його! (У відповідь він лише посміхнувся)

- Добре, тоді я думаю нам вже час йти, готова?

- Так! (я взяла його під руку і ми поволі почали йти стежкою яка вела до весільної арки)

Від лиця Дена (Даніель)

Зараз я стою навпроти весільної арки, а з двох сторін сидить велика кількість людей. Це все спільні знайомі, друзі, та родичі. Та мене не цікавить жоден з них, зараз я думаю про одну людину, про Настю. Ця дівчинка змінила мене назавжди, від колишнього Даніеля Джеймса не залишилось і сліду! Її посмішка, погляд, ніжні поцілунки. Це все що потрібно мені.

В наступну секунду я помічаю що всі люди затихли й почала грати повільна музика. А за хвилину на стежку вийшла Настя і її батько... В цей момент моє серце немов перестало битись, моя принцеса яку я кохаю так сильно, зараз стане моєю дружиною...

Ось вона зупиняється у двох кроках від мене, її батько передає мені її руку, зараз я не бачу Настінних емоцій оскільки її обличчя закрите фатою, але я впевнений що на ньому зараз ангельська усмішка. Я помічаю як вона хвилюється і трішки при близившись прошепотів

- Не хвилюйся, я поряд!

В наступну секунду працівник раксу розпочинає свою промову, я майже нічого не чую оскільки мої думки зайнятий моєю принцесою. Та коли настав час присяги я зібрався з думками та почав говорити...

- Я, Даніель Джеймс клянусь оберігати, любити, цінити та завжди бути поряд з тобою!

Наступною була Настя

- Я, Анастасія Свонт клянусь поважати, любити, цінити та завжди бути поряд з тобою!

- Чи згодні ви Даніель взяти за дружин Анастасію?

- Так!

- Чи згодні ви Анастасія взяти за чоловіка Даніеля?

Вона довго мовчала, але потім все-таки сказала

- Так!

- Даним мені правом, оголошую вас чоловіком та дружиною! Наречений може поцілувати наречену!

Я підіймаю фату і зустрічаю її красивий погляд, та ніжну усмішку. В наступну секунду я нахиляюсь та цілую її, а всі хто були присутні почали аплодувати!

Привітик! 

Як бачете наші герої не дивлячись ні на що все-таки разом! Та це ще не кінць... Чекаю на ваші оменти і зірочки)))

Закохана в МафіозіWhere stories live. Discover now