Chtěla bych ještě na úvod poděkovat RandomStarCz za její nabídku, že mi bude dělat korekce u Chvílí! Tuhle nabídku jsem s radostí přijala a tímhle bych jí chtěla poděkovat za čas, který nad mými texty stráví ❤️
***
/16.5. 1978/
,,Mámo, máš doufám ten puding, když přijedou mladý?"
To byl hlas Kevina Scamandera směrovaný na jeho manželku, Helene Scamanderovou. Dnešek měl být posledním dnem, který stráví jejich dcera Stefani mimo Bradavice. Původní myšlenka a důvod na návštěvy Remuse, Stefani a Violy byla ta, že Helene měla malou Scamanderovou pohlídat alespoň na nějaký čas, než si Stefani dodělám zkoušky OVCE.
,,Hrozně se mi líbí, jak jim říkáš mladý," zhodnotila hnědovlasá žena s úsměvem a položila všechny ty dobroty na konferenční stůl v obývacím pokoji. Velmi se na svou dceru i vnučku těšila.
,,Osobně doufám, že se co nejdříve vezmou," prohlásil Kevin a posadil se do jednoho z křesílek.
Helene se na něj udiveně podívala. ,,Prosím tebe, nejsme ve středověku. Nech je, určitě k tomu brzy dojde."
,,Ve středověku nejsme, ale naše dcera není přeci žádná poběhlice," procedil odměřeně Scamander. ,,Měl bych k tomu Remuse trochu popostrčit."
,,Prosím tě, Keve, netlač má pilu," požádala jej, i když mu nechtěla odporovat. ,,Stefani je čerstvě po operaci a oči má jen pro malou Violu, jistě teď nepřemýšlí nad tím, jestli chce mít na svatbě lilie nebo gerbery."
,,Už se těším, až Stefani udělá OVCE," zašustil spokojeně rukama. ,,Poté uspořádáme velikou rodinnou oslavu, abychom se všichni lépe poznali. Jsem si jistý, že Remusův otec má naprosto totožné přání."
Ozvalo se zaťukání na dveře, načež se Helene hbitě zvedla a zamířila směrem ke dveřím, aby mohla otevřít hostům. ,,Stefani! Remusi! Vítejte u nás!"
Remus galantně podal Helene ruku a vytáhl za zády schovaný pugét květin. ,,Moc rád vás zase vidím, paní Scamanderová," usmál se od ucha k uchu, načež pomohl Stefani s kočárkem. ,,Já se zuju, ano?"
,,Přinesu ti papuče," odtančila na chvíli pryč a Remus už teď cítil, jak moc si ho ti dva hýčkají. Vlastně ani nepochopil, proč tomu tak je. Když Stefani utekla z předštědrovečerní večeře z Whitby do Bradavic a ona mu vyprávěla, co všechno se tam stalo, nenabýval dojmu, že se jedná o ty samé osoby jako poznal právě dnes.
,,Pojďte dál do obývacího pokoje," ukázala Remusovi paní Scamanderová. ,,Usaď se hezky do nějakého křesla, nabídne si nějaký zákusek. A řekni mi ještě... Káva? Čaj? Nebo si snad dáš s Kevinem něco slavnostního, abyste připili na zdraví malé Violky?"
Remus se trochu zmateně podíval na Kevina a čekal, že určí směr toho, co se bude dnes pít. ,,Tak, možná bychom si mohli dát tu slavnostní Brandy, co jsme dostali od toho Mlokova známého...?"
,,Jistě, skočím tam," přikývla s úsměvem Helene a Stefani se též zvedla ze svého oblíbeného křesla se slovy: ,,A já půjdu přebalit Viu."
***
Sirius Black se vrátil do Bradavic už den poté, co zběžně navštívil svou sestřenici Andromedu a její rodinu. Všichni byli pokáráni profesorkou McGonagallovou, že zameškali školní den, i přestože rozuměla důvodům jejich absence. Uběhlo čtrnáct dní od narození Violy Scamanderové.
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Fanfiction,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...