5- Blocata aici

1.4K 73 3
                                    

Anna's POV

Si am ramas cu un nebun si doi indragostiti. Cei drept nu imi convine deloc ca Sophie m-a lasat aici. Dar am si eu casa si pot sa plec , nu?! Eleanor era sus in dormitor cu Louis. Harry cred ca plecase iar eu stateam in sufragerie intinsa pe canapea si mancam inghetata. Eram singura. Nu puteam sa plec la tata, nu stiam nimic de el, nu stiam unde sa ma duc...era greu. Auzeam niste tipete de sus. Cred ca Louis cu Ell se certau. Am decis sa nu ma bag. Sincer mi-a facut placere sa ii cunosc gasca lui Harry. De fapt gasca lui Sophie si Niall.

Ma tot gandesc la nunta , la Sophie , la Niall. Sincer , cred ca am emotii mai mari ca ei. Sunt prietena cu Sophie de cand aveam 3 ani. Era mai mare decat mine cu o luna fix. Cand implinisem 18 ani, ea deja se cunostea cu Niall pentru ca se mutase inaintea mea aici. La majoratul meu isi facuse aparitia cu el, eram sigura ca sunt impreuna. In cap mi se tot derulau discutiile noastre. Sincera sa fiu nu imi vine sa cred ca va deveni mama.

Cat am stat si m-am gandit la ce se va intampla, Eleanor venise la mine sa vorbim.

"Pot intra?" a intrebat ea cu acel zambet dulce pe fata.

Dupa ce mi-am revenit din aceea transa, am dat usor din cap si i-am permis sa vina. S-a asezat usor langa mine. Era prima oara cand simteam ca cineva din afara familiei se apropie cu o asa caldura de mine.

Eleanor's POV

"Unde mai pleci Louis?! Unde?!" am zis tipand "Iar ma lasi? Unde dracu te mai duci?! Nu vezi ca este deja ora 1? Tu nu mai gandesti?"

"Nu mai tipa Ell" a spus el calm "Ma duc sa il iau pe Harry de nu stiu unde. Tu nu ai vazut cand a plecat?"

"Du-te!" am zis eu."Eu stau cu Anna."

"Cel mai bine" a spus dandu-mi un sarut.

Il iubeam mult pe Louis. Dar ma enerva uneori cand imi ascundea chestii. A incetat cu asta de cand toti sunt cuplati. Dar Harry strica mereu mai tot. Fiind singur , mereu vrea sa stea cu baietii care poate au obligatii nu? Sincer mi-a placut de Anna. E o fire tare vesela dar acolo in interiorul sufletului ei exista o parte de tristete. Si o simt. Vreau sa ma apropii de ea si sa fiu prietena atat de buna cu ea cum sunt si cu Sophie. M-am oprit in tocul usii din sufragerie. Se gandea la ceva. Oare o fi speriat-o ca ma certam cu Louis? Pentru ca recunosc , am tipat destul de tare.

"Pot sa intru?"

"Da" a spus ea destul de incet.

"Ai patit ceva? Uite in mine poti avea incredere! Serios!"

"Ma gandeam la Sophie si Niall...si offf...ma cunosc cu ea de atatia ani. Si e greu...adica nu o sa mai fie la fel. Nunta ca nunta dar...si un copil?! Parca sunt prea multe deodata!"

"Te cred...dar uite voi fi aici!" a spus ea razand

"Serios? "

"Serios!"

Am imbratisat-o. E clar ca avea nevoie de asta. Anna e tare simpatica. Mi-a povestit mai tot din viata ei. Si sincera sa fiu nu a fost usoara , deloc usoara.Louis a coborat. Dupa ce m-a pupat si a imbratisat-o pe Anna a plecat.

"Unde se duce?"

"Dupa betivul de Harry probabil" am spus razand

"E cu bautura?" a intrebat razand.

"Asa si asa. Nu e un drac dar nici o usa de biserica. E destul de golan ce-i drept. Ai un iubit?"

"Mnu! Nu am gasit baiatul potrivit...dar imi cam place.." si face semn catre poza lui Harry.

"Serios?" Ce dragut. El este mort dupa tine...apropo!"

"Nu prea cred. Dar sincera sa fiu e simpatic."

A zambit. Dupa ce am mai vorbit am decis sa urcam . I-am aratat toata casa. I-a placut la nebunie , cel putin asa mi s-a parut. Daca nu , se preface foarte bine! Am ajuns in camera lui Harry. Am ramas acolo. Am facut patul , ne-am schimbat in niste pijamale si ne uitam acolo la un film.

"Nu o sa se supere Harry?" a intrebat Anna

"Crezi ca imi pasa? E 4 fara un sfert.Harry e cu Louis in oras si poate fac nefacute. Noi ar trebui sa fim suparate!"

Am mai stat putin de vorba si cred ca am adormit. Nu imi aduc aminte sa mai fi facut ceva. Oricum , m-am simtit bine.

Louis's POV

"Hai acasa!" am zis eu serios.

"Nu! De ce sa nu mai stam? Hai Tomlinson , nu fii muiere! Ia si tu in pahar. Barman!" a zis Harry.
"-Nu multumesc!" Fac semn catre barman sa plece. "Boule , ai uitat ca eu conduc?"
"-Un păhărel nu strica!" Exclama.
Este clar! E beat manga! Trebuie dus de urgenta acasa sau va intra cu siguranta in coma alcoolica!

Ma uit prin incapere. Un club. Nu am mai fost in unul de mult. Ce-i drept de cand ma cuplasem cu Eleanor. Ma enerva faptul ca trebuia sa stau dupa Harry. Se apucase mai nou si sa bea. Deja ma enerva. Si nu mai eram la varsta de 18 ani in care sa stam sa ne imbatam si sa ne mai luam cu vreunul in gura. L-am tras dupa mine pana la masina. Nu mai voiam sa stau. Cred ca si Ell e suparata pe mine. Sincer mai bine ma lipsesc! Harry nu a scos nici un cuvant pe drum. Cand am ajuns in fata casei si am decis sa rup tacerea.

"Te asteapta Anna apropo!"

"Serios? Anna ? Mai e aici? Am crezut ca va pleca! De ce nu ai zis asa de la inceput omule?"

A coborat imediat din masina. Daca stiam ca e atat de indragostit foloseam chestia asta ca sa si il scot din club. Oricum Anna cred ca dormea...dar totusi...cred ca mai e aici , nu?

Harry's POV

Louis a zis ca Anna inca e aici! Trebuia sa imi zica mai devreme. Am intrat rapid in casa. Nu era in sufragerie. Nu era in bucatarie. Nu era nicaieri. Nici ea nici Ell...sa fii plecat?! Daca da asta e. Posibil ca Lou sa ma omoare in bătaie pentru ca iubita lui a plecat dar... voi supraviețui! Ma indrept suparat spre camera mea. Nu imi era somn desi era 6 dimineata. Am intrat in camera. In patul meu dormeau Ell si Anna. Peste putin timp a venit si Tomlinson.

"Ce naiba..."

"Stiu , stiu , stiu" am zis eu zambind.

Am inceput sa radem ca doi prosti. Si asa le-am trezit si pe fete. De fapt pe Eleanor care a venit cu o perna in brate si i-a dat una lui Louis dupa care s-au dus amandoi in camera. Anna nu s-a trezit. Asa ca m-am asezat usor langa ea si am dat drumul la televizor. Sincer sa fiu era atat de inocenta si draguta. Chiar imi placea de ea , dar nu aveam cum sa ii spun sau sa las sa se vada asta. Timpul le rezolva pe toate , nu?

Anna's POV

Soarele imi mangaia usor fata. Televizorul era deschis. Tin minte ca l-am inchis aseara. In orice caz am cascat destul de tare. Am simtit cu Eleanor s-a intors cu fata la mine asa ca am facut acelasi gest. Nasul meu era lipit de fata cuiva...si nu era fata lui Ell ci a lui...HARRY?!

"Ce cauti aici?" intreb eu speriata si nervoasa.

"Aici dorm...e camera mea" a spus calm , ciufulindu-ma.

"Am facut ceva aseara?" am intrebat eu.

"Nu. Te-am gasit aici, Ell s-a dus la ea in camera cu Louis si eu m-am asezat langa tine si am adormit"

M-am ridicat din pat si m-am dus la baie. M-am schimbat si mi-am facut rutina de dimineata. Si Harry a facut acelasi lucru.

"Si ce facem?" a intrebat el.

"Mergem jos" am spus impingandu-l.

Coboram scarile care scartaiau sub greutatea noastra. Ne-am dus in bucatarie. Acolo erau Lou si fetele. Mancau. Oare unde sunt baietii?

"Neata porumbeilor" a spus Lou zambind.

"Ce indragostiti?" am spus eu si Ell la unison.

Perrie, Sophie si Gemma radeau. Gemma e sora lui Harry. Eleanor mi-a povestit aseară de ea. Ne-am asezat si noi la masa. Dupa ce am terminat de mancat Sophie ne-a explicat ca incepem de pe acum pregatirile de nunta. Mai erau 8 zile. Nu stiu ce puteam rezolva in 8 zile. Dar sincera sa fiu, e mai bine ca nu au amanat. Baietii aveau sa stea aici iar eu si fetele la mine. Va fi ceva!

************

Hei hei hei! Capitol nou :* Sper sa va placa..m-am straduit. Stiu ca nu a iesit asa bine dar sper sa va placa

You and I (H.S.Fan.Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum