28 глава

78 13 6
                                    

Съвещанието беше свършило след близо три часа,което се стори като три дни за хората които присъстваха там.

-Този човек така и не спря да говори.-оплака се за стотен път Юта.

Тейонг стоеше близо до него и галеше с ръка гърба му,за да се успокои.

-Теб поне не те заглеждаха през цялото време.-каза тихо Тен,но за жалост другите две момчета го чуха.

Тейонг погледна към любимия си с въпросително изражение. Не беше забелязал нищо по време на съвещанието или поне не и това за,което говореше тайланеца.

-За дъщерята на господин Са ли говориш?-попита Юта.

На Тейонг му светна лампичката за кого става на въпрос и погледна към Тен. Беше забелязал някои по-особенни погледи от страна на това момиче,но не си личеше на Тен да му е особено голям проблем. 

Тейонг обаче много добре знаеше,че приятеля му е много добър актьор,а и не е искал да прави сцена по време на срещата. 

-Това момиче не спря да ме гледа и да ми намига. Сега се радвам,че Джони не дойде. Ако беше тук до сега да е вдигнал скандал.-говореше с измъчено изражение Тен.

Това момиче изобщо не му се стори симпатично,но не можеше да каже нищо. С малко късмет ще ше да се отърве от нея след седмица. Макар,че за него и една седмица е много.

-Ако Джони беше тук до сега момичето да се е върнало в Тайланд.-каза с лека насмешка Тейонг.

Тен също се усмихна. Другото момче беше право. Ако Джони разбереше за случилото се ще ше да стане наистина лошо. Той беше много ревниво гадже,но въпреки това Тен го обичаше страшно много и никой нямаше да може да промени това,дори и онази тайландска глезла.

-Сега като си оправихте взаимотношенията.-тайлнеца посочи двете момчета-Може да се съберем всички както преди. Вие двамата,Даниел,Джони, Дже и Донс,както и аз разбирасе.

Двете момчета се спогледаха. Знаеха,че това не е добра идея. Трябваше да пазят връзката си в тайна от Сорн.

-Не можем,Тен.Сорн не трябва да разбира,че сме се сдобрили.-каза японеца.

-Казах ти,че на времето направих всичко онова,за да е Юта в безопасност. Ако Сорн разбере,че нещата между нас са се управили ще му навреди. Не мога да го позволя Тен.-обясни сериозно Тейонг.

Dangerous kissDonde viven las historias. Descúbrelo ahora