Multide Güneş'in kız kardeşi Öykü var :))
İyi okumalar. :))
Taşınmamın üzerinden 1 hafta geçmişti ve artık tamamen yerleşmiştim.Burayı çok seviyodum.Hayatımda aldığım en doğru kararlardan birinin buraya taşınmak olduğunu düşündüm.Mutluydum burda.Sesten gürültüden uzaktı.Tertemiz bir havası vardı.Dışarı çıktığımda taş yığınları yerine yemyeşil bir manzara görüyordum.Kuşlarla arkadaş olmuştum artık.Her gün onlara ekmek ve su koyuyordum.Çiçeklerimi suluyodum.Ağaçları suluyodum dökülen yapraklarını topluyodum.Sabahları patika yolda yürüyüş yapıyodum.Bahçemde o eşsiz manzara ve doğanın verdiği huzurla kahvemi yudumluyodum.Bazen canım sıkıldıkça çatı katındaki çizim atolyeme çıkıp çizim yapıyodum.Her ne kadar işleri bir süreliğine Öykü'ye devretmiş olsamda yardımcı olmalıydım.Zaten bunu severek yapıyordum.Tam ben yatağıma uzanmış bunları düşünürken telefonumun zil sesiyle irkildim.Arayan Öykü'ydü.Hemen açtım.
"Efendim Öykü'cüm."
"Ablacım nasılsın?"
"İyiyim bitanem sen nasılsın?"
"Bende iyiyim canım sıkıldıda bi arıyım dedim."
"Zaten ablayı anca canın sıkılınca ara."
"Olurmu öyle şey ya bak ne diycem."
"Evet dinliyorum."
"Ben bugün seni ziyaret etmek istiyorum."
"Gerçektenmi bu çok güzel bir fikir.Bende özlemiştim seni."
"Bende seni özledim.Hem o telefonda öve öve bitiremediğin evini bi görmüş olurum."
"Ne zaman gelirsin."
"Bilmem yarım saate felan yola çıkarım heralde.Şey orda havalar nasıl."
"Biraz serin sen o yüzden çok ince giyinme tamammı?"
"Tamam canım.Neyse hadi ben fazla oyalanmadan çıkıyım."
"Peki bitanem."
"Hadi görüşürüz canım."
"Görüşürüüz."
Hemen hazırlık yapmalıydım.Kek yapabilirim mesela.Evet evet çok iyi bi fikir.Onun sevdiği kakaolu kekten yapıcaktım.Hemen mutfağa indim ve malzemeleri çıkarıp yapmaya başladım.Ben keke dalmışken camın tıkırtısıyla irkildim.Kafamı kaldırdığımda Aras cama vuruyodu ve gülümsüyodu.Mutfağın bahçeye açılan kapısını açtım ve Aras içeri girdi.
"Hayırdır ne bu acele misafirinmi var?"
"Evet Öykü geliyo."
"Ooo iyiymiş.Abla kardeş takılırsınız artık."
"Evet özlemişim onu.İstersen sende gelebilirsin."
"Yok yok siz abla kardeş takılın konuşacaklarınız vardır.Ama bi ara merhaba demek için uğrarım.Bi çayınıda içerim."
"Peki sen bilirsin."
"Yolu biliyo demi kaybolmasında."
"Navigasyondan bulurum dedi.Bulamazsa arar gidip alırım artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSAL'DA AŞK...
RomanceSADECE HUZUR İSTİYODUM BİRAZ HUZUR.. ARADIĞIM HUZURU ONDA BULDUM...