Pohľad tretej osoby
Medzitým, čo boli Luna a Corbyn v kuchyni tak sa Christina pomaly preplížila ku kuchynským dverám. Keď počula hlasy tak nakukla dnu. "Milujem ťa" šepne Corbyn ale je to veľmi dobre počuť až k nej. Luna sa odtiahne spolu s prekvapeným pohľadom. V Christine vrie hnev. Zatne päste ale ďalej ich nenápadne pozoruje. "Čože ma?" spýta sa Luna a Corbyn akoby sa vtedy prebral. "Nič" povie nervózne a ona sa uchechtne. "Len si dávaj väčší pozor" poškrabe sa na zátylku a ona prejde ku chladničke. "Jasné jasné ale už mi najbližšie neber jedlo lebo prídeš o ruku" povie so smiechom a on sa stále nervózne hrá s prstami na rukách. Vtedy sa Christina rozbehne, že Lunu bude musieť odstrániť čo najrýchlejšie.
Lulu a Zach mali obmedzený čas tak sa snažili stihnúť všetko čo najrýchlejšie zato ale aj najintenzívnejšie. Kay mala Zachovi napísať, keď budú vyrážať z nákupného centra a tá chvíľa práve prišla. "Už nemáme čas" povie Zach s pohľadom do mobilu. "Ešte máme ale pár minút" povie Lulu s úškrnom a pobozká ho. "Budú tu každú chvíľu" nalieha nervózne Zach ale ona si ľahne naňho a začne ho znovu bozkávať. "Dvere sú zamknuté" šepne do jeho pier a on nakoniec ako inak podľahne. Chyba. Kay, Gabbie a Tate akurát prišli vchodovými dverami do domu. Okamžite si všimli Christinu pozerajúcu do kuchyne. "Christina?" osloví ju Gabbie a ňou rýchlo trhne. Počuli do aj Corbyn a Luna v kuchyni a tí na seba vystrašene pozreli. Christina rýchlo nahodí široký úsmev. "Ahojte! Ako ste nakúpili?" príde veselo k nim a Tate s Gabbie si vymenia nechápavé pohľady. "Vieš aké skvelé kúsky mali!" zachichoce sa Kay. "Hneď ich musím ukázať Zachovi!" vyzuje sa a vyberie sa ku schodom. Všetko počula Luna, ktorá hneď nasucho preglgne. V sekunde vytiahne mobil a napíše Lulu, tá je ale priveľmi zaujatá nato aby si pozrela správu. Kay vybehne po schodoch k izbe. Stlačí kľučku ale nič. "Zach?!" zakričí a zabúcha na dvere. Zach a Lulu sa odtiahnu a vyvalia obidvaja oči. "Dopekla" zakľaje Zach potichu a hneď si začne naťahovať boxerky. "Áno?!" odkričí jej a začne medzitým zbierať oblečenie. Lulu sa začne ležérne obliekať začo si od Zacha vyslúži zabijácky pohľad. Pretočí očami a začne sa obliekať rýchlejšie. "Prečo je zamknuté?! Chcem ti ukázať nové oblečenie!" zatiahne veselo Kay za dverami. "Hneď to bude!" odkričí Zach rovnakým tónom a ukáže Lulu aby zliezla do skrine. "Ani náhodou" naznačí mu Lulu perami. Zach na ňu hodí psie oči. Nakoniec povolí a vlezie do skrine. Zach ešte všetko pekne poprace a otvorí dvere.
"Čo si robil?" spýta sa hneď Kay a hodí tašky na posteľ. "Chcel som ťa prekvapiť ale nestihol som to" zaklame a ona sa ešte žiarivejšie usmeje. "Awwww" zatiahne a začne vyťahovať veci z tašky. Lulu prižmúri oči nad tými vyzývavými kúskami. Zach je dosť nervózny a tak stepuje z nohy na nohu. "Nejdeme dole? Môžeš mi to ukázať aj večer" navrhne rýchlo. "Ooo a môžeš mi potom aj ty niečo ukázať" prejde mu zvodne rukou po hrudi a Zach nervózne prikývne. Lulu zavrčí a zatne päste. "Áno áno tak poďme dole" chytí ju Zach za ruku a ťahá k dverám. "Čo to je?" spýta sa Kay zvedavo, keď uvidí pri posteli niečo ležať na zemi. "Čo?" spýta sa Zach vystrašene. "Toto" ukáže mu náušnicu, ktorú vezme zo zeme. "No vlastne...." snaží sa niečo vymyslieť. "To si nemala vidieť! To je ten darček" rýchlo jej ho vezme a položí na komodu. "Ooo ty si zlatý" zatiahne Kay a skočí mu okolo krku. Zach si vydýchne a rýchlo otvorí dvere. "Poď" vytiahne ju bleskovo z izby a zabuchne dvere. "Ooo ty si zlatý" napodobní Lulu piskľavým hlasom Kay, keď vyjde zo skrine. "Aj ty budeš zlatá, keď ti vytrhám všetky vlasy, zuby a vyškriabem ti oči"
Pohľad Luny
"Počula nás" šepne vystrašene Besson a zájde si rukami do vlasov za ktoré frustrovane zaťahá. "Akoby to nebolo jedno" pretočím očami a snažím sa nejako kontaktovať Lulu. "Neni!" povie hlasnejšie ako chcel. "Je to totálne v prdeli" povie už tichšie ale zato s dosť zúfalým pohľadom. "To nejako vyžehlíš" mávnem rukou a nakoniec to vzdám. Mobil si dám do zadného vrecka a napijem sa z coly. "Dúfam" povie s povzdychom. "Choď za ňou a tvár sa akože nič" navrhnem a tiež sa vyberiem k dverám. "Super nápad" pretočí očami sarkasticky. "Síce by ma tiež zaujímalo či tam máš mozog ale neskúmaj to teraz a choď" kývnem rukou a prejde do obývačky. Cestou cítim akoby ma niekto bodol do chrbta ale keďže nevidím žiadnu krv tak to je v pohode. Hodím sa k Rey na gauč a akurát po schodoch zídu Herron s umelinou číslo 2. Z jej botoxového úsmevu môžem usúdiť, že na nič zatiaľ neprišla. Zrazu dostanem chuť skúsiť tento adrenalínový zážitok a napadne ma aké by to bolo s Bessonom. Moje zamyslenie nad týmto diabolským plánom ale preruší príchod osoby, ktorá ma toľko nenávidí, do mojej blízkosti. Umelina číslo 1 si sadne rovno oproti mne a Bessona stiahne k sebe.
"Čo ste robili kým sme boli preč?" spýta sa hneď Tate aby prerušila to trápne ticho. "Pozreli telku" ozve sa Jonah a ja sa snažím ignorovať to ako sa táto atrapa predomnou zliepa po Bessonovi, ktorý sa jej to snaží nejako opätovať ale je to dosť vtipné. "Len to?" ozve sa Gabbie a Jack pridá hlas na telke. 'Žeby to ani im neklapalo?' pomyslím si. "Jack rozprávam sa s tebou!" zvýši hneď hlas Gabbie a Jack pretočí očami. Oh, gurl! "Veď kľud bože" zatiahne Jack a ja prekvapene nadvihnem obočie. "Gabbs, nesnaž sa. Určite sa ti neprizná, že si užíval tu s našou 'skvelou' hostiteľkou, ktorá sa hrá na nejakú modelku ale pritom ani jednej z nás nesiaha ani po členky" ozve sa preafektovane atrapa oproti a ironicky sa na mňa usmeje. K tomu si prehodí kus tej metly čo má na hlave dozadu akoby bola nejaká 'QUEEN'. "Moja zlatá, ty si len obyčajná krava s IPhonom a 15-timi apkami na retušovanie ksichtu! Minimálne 99,9% tvojej 'krásy' ti viem zotrieť mokrou handričkou! Tak si láskavo nevyskakuj!"
DU LIEST GERADE
Who's laughing now?! {SK}
FanfictionČaute! Volám sa Luna. Môj život bol úplne normálny až dokým ma moja sestra nezobrala na koncert, kde ma kvôli jednému členovi tej kapely znenávideli všetky ich fanúšičky. Moja sestra Audrey začala chodiť s ďalším členom tej kapely Danielom Seaveyom...