-Bu soruya da Gamze kalksın.
Öğretmenin sesiyle yan sıradaki kızdan dedikodu alma işlemim sona erdi. Başımı kaldırıp soruya baktım. Benim için çok kolaydı.
-Tamam hocam.
Gözlüğümü düzeltip sıramdan kaktım.Tahtaya doğru yöneldim ve işlemi tahtaya yazdım.
-Doğru.Geçebilirsin.
Hocaya gülümseyerek yerime geçtim.Ve yerime geçmemle zilin çalması bir oldu.En yakın arkadaşım, Canan ve Sıla-gerizekalılar-denen kızların yanında olduğunu ve baya samimi olduklarını gördüm.Hiç aldırmadan test kitaplarımı açtım ve son işlediğimiz konunun tekrarını yaptım.Konsantre olamıyordum.Gittikçe fısıldaşmalar kulağımda yükseliyordu.Nedenini anlamıştım.Canan,Sıla ve en yakın arkadaşım Öykü bana bakıp bakıp gülüyorlardı.
-Naber?İnek.
Şok olmuştum!Bu Öykü'nün sesiydi!
-Öykü..... diyemeden sınıftan bir kahkaha yükseldi.Herkes bana bakıp bakıp "inek"deyip gülüyordu.Lanet olsun!Yine ağlamaya başlamıştım.Sınıftan çıkıp lavaboya gittim.Yüzümü yıkadım. Zil Çoktan çalmıştı. Ama ben derse girmek istemiyordum. Hava almak için bahçeye çıktım. Temiz hava iyi gelmişti. Biraz rahatlamıştım. Teneffüs zili çalmıştı. Herkes bir anda doluştu. On dakika sonra herkes sınıflarına geri çıktı. Bu derse girecektim. Koşar adımlarla sınıfa çıktım.Nefes nefese kalmıştım.Ama neyse ki derse yetişebilmiştim.Sırama geçtim.Yan sıradaki kızlar bana bakıp bakıp fısıldaşıyorlardı.Bu gerçekten çok,çok ayıptı.Umursamıyordum.Başımı çevirip öğretmeni dinlemeye çalıştım.Olmuyordu.Kafam hep başka şeylerdeydi.Öğretmenin tahtaya tebeşirle vuruşlarının sesi bana silah sesi,bomba sesi gibi geliyordu.
-Yazsana!
-Ha!?
-Tahtadakileri diyorum!Defterine yaz!
-Tamam.
Öyle bir dalmışım ki tahtadakileri defterime yazmayı unutmuşum.Neyse ki yanımda oturan Ahmet midir nedir,o söyledi. Hemen tahtadakileri yazmaya başladım. Ve ders normal akışında devam etti. Ve sonunda zil çaldı. Sıramda oturuyordum. Öykü yanıma geliyordu. Yüzsüze bak ya!
- Gamze, ne yapıyorsun?
- Bi de soruyor musun? Git sen o gerizekalılarla takıl.
- Benimle bu şekilde konuşamazsın Gamze!
- Konuşursam ne olur?
- Arkadaşlar! İnek Gamze bana kafa tutuyor!
Ve tüm sınıf kahkahalarla gülmeye başladı. Her kafadan bir ses çıkıyordu.
"Ezik"
"Kendini popüler sanıyor!"
"Salak!"
"İnek"
Bu laflara daha fazla katlanamazdım. Çantamı alarak sınıftan koşarak çıktım. Ve bahçeye indim. Bekçi kapıda duruyordu. Ama ben okuldan kaçmak istiyordum. Aklıma gelen ani fikirle bekçinin yanına gittim.
- Bekçi Abi!
- Efendim kızım?
- Şu bekçi kulübesindeki kedi mi?
- Ne?! Hemen bakıyorum, dedi ve kulübeye girdi. Bende bu andan yararlanarak dışarı çıktım. Okuldan koşar adımlarla uzaklaştım.Aman tanrım bu,BEN OLAMAZDIM!
Hem okuldan kaçıyor,hem arkadaşlarıyla kavgalı,sivilceli,gözlüklü ve şişman!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tambılır Görl
Novela JuvenilOkuldan koşar adımlarla uzaklaştım. Aman tanrım bu,BEN OLAMAZDIM! Hem okuldan kaçıyor,hem arkadaşlarıyla kavgalı,sivilceli,gözlüklü ve şişman!! Ne olmuştu bana? Arkadaşlarımı... Okulumu... Umudumu... Ailemi... HERŞEYİMİ... Kaybetmiştim.