YENİ KOMŞULARLA UNO

123 2 0
                                    

-Annecim ağlamadım ben!Sakin ol annecim.
Okuldan kaçmak iyi de,ben annemi düşünmemiştim.Yazık,meraklandı kadıncağız! Zaten ben eve girer girmez soruları şunlar oldu;
"Neden erken geldin?"
"Iyi misin?"
"Ağladın mı sen?"
"Okulda kötü birşey mi oldu?"
Sonunda annemden izin isteyip odama geçebildim.Telefonumu ve kulaklığımı alıp yatağıma yattım.Böyle zamanlarda bana en iyi gelen şey MÜZİKti.Telefonumdan bir Lana Del Rey şarkısı seçtim.Gözlerim ağırlaşmaya başlamıştı ki...annemin sesiyle uyandım.
-Kızım!Yeni komşularımız geldi.Kalkda bi hoşgeldiniz de.Ben şimdi onların yanına gidiyorum.Sende şöyle şık bişey giyin de gel.
Annem odadan çıktıktan sonra kendi kendime söylenmeye başladım.

-Beni bulurlar zaten!Neden geldiler ki!?!Ben şımarık,sürekli bizim kata gelip bağıran bebe istemem!

Ardından gardrobumu açtım ve ekose bir etek, beyaz bir Gömlek giyip odadan çıktım.
Bahçeye çıktığımda yaşlı olmasada annemin yaşlarında sarışın bir kadın elinde kekle annemle konuşuyordu.
Ardından bahçeye iki genç girdi.Annemle konuşan kadının çocukları olmalılar ki
-Anne ben burayı sevdim,dedi diğerinden yaşça küçük olan çocuk.Onunla iyi anlaşabilirdik belki.Ama abisiyle ders çalışacağımı,okula birlikte gideceğimi hiiiç sanmam!
Annem benim saf saf bakmış olmamı anlamış ki,beni yanına çağırdı.
-Merhaba.Ben Sude.Bu da abim,Emre.
-Bende Gamze,dedim.
- Memnun oldum.
- Bende.
- Kızım, dedi annem.
- Efendim Anne?
- Kardeşleri odana çıkar hadi.
Emre denilen çocuk "Kardeş mi?" diye homurdandı. Bende gıcıklık olsun diye ;
- Hadi kardeşlerim odama çıkalım, dedim Emre'ye gıcıkça gülümseyerek. Oda gözlerini devirdi. Amacıma ulaşmıştım. Daha sonra odama çıktık.
- Odan güzelmiş, dörtgöz, dedi Emre.
- Teşekkürler, amip, dedim yine gıcıkça gülümsememi takınırken.
Ve gözlerini devirdi.
- Abime bakma sen, her zaman böyle değildir aslında, dedi Sude.
- Hı- hı. Dedim.
- Ee o zamaan, Uno oynayalım!
- Olur, dedi Sude.
- Iyi tamam, dedi Emre.
Ve oynamaya başladık. Kağıtları ben dağıtıyordum. Onlar ikisi konuşurken bende gizli gizli dört kart çek'leri, susları kendi yerime koyuyordum. Ayrıca onların kartlarına bakmayı da unutmuyorum. Böyle olunca da 5 tur üst üste kazandım. Emre çatladı. Tüm havası söndü. Nihahahah!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tambılır GörlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin