💖6💖

294 19 1
                                    

Dar deja era prea târziu,  cad jos la podea scăpând pharul din mana spărgându-se in bucatele .

Mama : Ce sa auzit ?

MamaJin : Nu stiu , parca Jesi era sus ...

Mama : Jesi ! Jesi!JESI ! Jesi?

Tata : Să mergem sus .

Spun ei ,după ce toți urcau cu cea mai mare grabă spre Jesi.

Mama : O vai Jesi!

Jin : Dațimi voie !(o iau de jos ducand-o pe pat )aveti o injecție?

Mama : Ce?

Tata : Calmeazăte, poftim ...

Jin ; iau injectia pun medicamentul de care avea ea nevoie in vene de la mana , de ce oare a leșinat...nu șia luat cred ca medicamentul ...

Mama : Dragule e in regula ?

Jin : Da nu va faceti griji , lăsați-o  sa se odihnească.

Mama  : Slava domnului ! 

Tata : Mulțumim Jin !

Jin  : E in regula , noi ar trebui sa plecăm  ...

MamaJin : Bine dar sper sa fie bine , o seara buna sa aveti !

Mama : Mulțumim la fel  !

Hei ! Stiu ca e scurt acest capitol dar cum v-am promis am ceva sa va zic , mai exact detalii despre acesta carte .Cartea va avea cam 15 capitole pentru ca am observat ca fanii bts sau in general cititorii citesc mai mult despre Jungkook (membru bts cine nul cunoaște)Dar pe mine nu ma deranjeaza doar ca dece sa postez cand aproape nimeni nu dorește sa-mi citească lucrarea , asa ca am decis daca până la al 10 capitol de la acesta carte nu voi strange 100 de ochii voi sterge cartea si voi posta alta .🆘️Atenție asta nu e o amenințare nu impun pe nimeni sa-mi citească lucrările dar daca nu e pe placul lumei eu mai de grabă o sterg si postez alta care va fi citită.

❗Doctor Stranger ❗Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum