Bu sabah gözüme güneş gelerek uyanmadım ben uyandığımda Hyunjin yatakta yoktu.
Yataktan kalktım ve üstümü değiştirdim.
Hyunjin'e bakmak için aşağıya indim.
"Günaydın"
"Aa günaydın. Sonunda uyanmışsın"
"Saat kaç?"
"Saat 10 oldu geç kaldık şirkete gitmek için"
"Tamam bekle hemen geliyorum"
Üst kata çıkıp saçımı tarayıp dişimi fırçaladım daha sonra çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim.
" Geldimm"
"Al sana da kahve yaptım"
"Teşekkür ederim"
Evden çıktık bizi almaya gelen araca bindik. Yolda giderken telefonumdan haberlere baktım.
Hyunjin ve benim hakkımda olan haberlere.— Gerçekten şirkette başka kız yok muydu bu kızla neden Hyunjin?!
— Arkandayız Almilaaa ~
— Acaba o evde neler yapıyorlar?
— JYP gerçekten bu kadar düştü mü?
— Türk kızlarını daha önce hep kapalı sanıyordum.
— Gözleri 😍
— Ah Koreli olmayan bir idol Mi Cha'yı görünce hayallerime kavuşacak gibi hissediyorum.
Araba durduğunda geldiğimizi anladım. Arabadan inip şirkete girdik hemen dans pratik odasına gittik. Eşyalarımızı bırakıp ısınmaya başladık.
••••••••••••••• Hyunjin'den •••••••••••••
Mi Cha dans etme konusunda gerçekten iyi izlediği bir şeyi hemen anlayabiliyor.
Dansı tam olarak oturttuk. Ses kaydı yapmaya gittik.
Mi Cha gergin görünüyor.
"Mi Cha iyi misin?"
" iyiyim sadece heyecanlıyım biraz"
"Neden heyecanlısın?"
" şey korece telafuz etmekte bazen zorlanıyorum bu yüzden sende zorlanırsan diye endişeliyim."
" Benim için sorun değil endişelenme ben sana yardım ederim"
Kayıt odasında önce kağıttan sözleri ezberlemeye başladık.
Önce kayıt etmeden söylemeye başladık. Mi Cha zorlanıcam diyordu ama çok rahat bir şekilde söyleye biliyor.
Daha iyi olması için dans ederken de söylemeye karar verdik bu yüzden dans pratik odasına geri dönüp çalışmaya başladık.
Artık nefes alamıyorum çok yoruldum. Biz toparlanırken bizim üyeler geldi ve onlarla konuşmaya başladık.
••••••••••• Mi Cha' dan ••••••••••••
Stray Kids üyeleri biran da içeri girdiler."Merhaba"
Minho: Oo siz burdamıydınız.
Jisung: Hyunjin seni çok özledim.
Onlar konuşurken onları izledim birbirlerini çok seviyorlar. Keşke bende bir grupta olsaydım bunu bazen söylüyorum. Onları gurulu anne gibi seyrederken;
Bang Chan: Neden uzaktasın bizden çekinmene gerek yok.
" Aa şey siz uzun zamandır görüş müyorsunuz ya ondan karışmıyım dedim.
Bang Chan: İşiniz var mı?
Hyunjin: Hayır
Bang Chan: O zaman bizi bekleyin biz pratik yapıcaz daha sonra beraber yemeğe gideriz.
Hyunjin: Bana uyar
" Bana da uyar"
Ben oturdum ve onları izlemeye başladım Hyunjin'de onlarla birlikte çalışıyor.
Canım sıkıldığı için telefonumla oynamaya başladım instagram geziniyordum. Bir anda yüzüne yaklaşan bir şey hissettim.
Kafamı kaldırdığımda Jisung'un elindeki telefonu gözüme soktuğunu gördüm kendimi geriye çektim.
Jisung: V-live Stay'lere selam ver.
" Merhaba Stay'ler ben Mi Cha"
Jisung: Mi Cha burda bizi bekliyor birazdan yemeğe gidicez.
Jisung yanımdan gitti ah çok heyecanlandım daha önce v- live yapmamıştım.
Bizimkilere baktığımda telefonu bir yere koymuşlar ve random dans oynuyorlardı. Hyunjin bana eliyle gel işareti yaptı çok eğeleniyorlar ben de onlara katılmak istedim ve yanlarına gittim.
Yarım saatten beri oynuyoruz çok eğelenceli. Felix biran da ortaya geçerek;
" Bir dakka bir dakka şuanda size mükemmel yeteneklerimi sergileyeceğim"
Telefonu eline aldı şarkı açtı ve açtığı şey tiktok random dans.
Felix'in yanına geçerek onla beraber tiktok dansları yaptık çok eğelenceliydi.
En sonund el ele tutuşup kameraya selam verdik ve V-live'ı kapattılar.
Felix ile bir birimizi alkışladık.
Felix: Tiktok danslari bildiğini bilmiyordum yanlız olmadığını bilmek çok güzel.
Hepimiz güldük.
Daha sonra hep beraber yemek yemek için şirketten çıktik. Et restorantına geldik hepimiz bir masaya oturduktan sonra siparişlerimizi verdik.
Lee Know gelen etleri pişirmeye başladı.
Bang Chan: Sizin programınız ne zaman biticek?
Hyunjin: Tam hatırlamıyorum ama sanırım haftaya cuma.
Hep beraber yemekleri yedik restornattan çıktık.
Şirkette gelince ayrıldık Hyunjin üyelere sarıldı.
Felix: Tekrardan buluşup dans edelim çok eğelenceliydi.
Jisung: Evet istediğin zaman bizimle takılabilirsin.
" Bende çok isterim bu gün için teşekkürler"
Arabaya bindik ve eve gittik.
••••••• Stray Kids Üyeleri ••••••
Hyunjin çok şanslı Mi Cha gibi eğelenceli bir kız ile birlikte.
Acaba iyi anlaşıyorlar mı?
Sevgili olsalar çok tatlı olmazlarmıydı.
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Eve geldik ben çok yoruldum."Hyunjin ben banyoya giriyorum"
"Seninle gelmemi ister misin? ;)"
"Of hayır odaya gelme diye diyorum"
Odaya çıktım ve kapıyı kilitledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET
Fanfictionİdol olma hayalleri kuran bir Türk kızın Kore'ye gidip seçmelere katılmasıyla başladı her şey.~