Herkese selaaam. Yeni bölüm geldii. Önceki bölümle ilgili söylemem gereken bazı şeyler vaar. İlk olarak NEWS bölümünde hikaye ortasında kalın yazdığım bir cümle vardı, o cümleyi unutmayalım, ilerde önemli olacak. Vote olarak iyi gidiyoruz bencee. Bundan sonraki bölümü de bu bölümün vote sayısı önceki bölümü geçince atacağım, yani sınır önceki bölüm 76 olduğu için 77 vote. Ellerinizden öper💋Daha fazla oyalanmadan bölüme geçeliim, çünkü Nisa Arzu momla tanışıyor bu bölüüm🔥🔥
Keyifli okumalar 💜💜
----------
Saat 7 olmuştu. Nisanın evinin önünde durup arabadan indim. Arabaya yaslanıp beklemeye başladım. Hadi kızım anlatıcak çok şey var acel... kafamı kaldırınca nisayla göz göze geldim. Allahım....ciddi misin? Sen bu kadar güzel olmayı nerden öğrendin??
"Barış, olmuş muyum? Niye öyle bakıyosun, abartılı mı?...sade mi olmuşum yoksa? Barıışş??"
Elini gözlerimin önünde sallayınca kendime geldim."Şey... çok iyi, çok iyi olmuşsun yani güzel....yani şey ya... annem baya sevicek"
Gerizekalı kafam gerizekalı. Kızla konuşmayı becerebilirsen götürürsün annenin evine.
Gülümsedi. "Teşekkür ederim"
Gülümseme kızım, ölücem şimdi az kaldı.
Hayırdır barışçımmm noluyo
Ulan yine mi geldin. Bi rahat bıraksan şaşarım.
Ya kambersiz düğün olur mu barışçım. Burda kamber iç sesin oluyor yani ben. Onu bunu bırak da çok güzel olmuş kız.
Her hali güzel salak.
Ne dedin ne dedin
Ulan hass... git ya kafamı karıştırma.
"Barıış, daldın yine. (Arka kapıyı açıp paketleri koydu.) Şey ece kız kardeşin olduğunu söyledi. Ona da küçük bi hediye aldım. Sever umarım"
Ne düşünceli kızsın sen öyle
Kızın kapısını aç gerizekalı
Off doğru. Yan tarafa geçip kapıyı açtım. Nisa arabaya bindi.
"Tamam, anlat bakalım."
"Tamaam, bakalım. Bi kız kardeşim var, 5 yaşında ismi yağmur (yağmuru daha küçük ve patavatsız yapıyorum çünkü neden olmasın) annemin yeni eşinden. Annemin yeni eşi de erhan abi, benim eski basketbol koçum, öyle tanıştılar. Başkaa, annem hastalığından bahsetmeyi sevmez, yanında hep pozitif olsan daha iyi...ha annemin adı arzu bu arada. Yağmur bazen çok patavatsız olabilir, takma onu. Onun dışında.... biraz da kendimden bahsedeyim, annem sorar falan kalmayalım. 10 yaşından beri basketbol oynuyorum, film izlemeyi ve kitap okumayı severim ama daha çok şiir kitapları, en sevdiğim şair de Ümit Yaşar Oğuzcan, yani annem konusunu açar diye söylüyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
RandomAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.