9 rész

156 10 0
                                    

/Ah szemszöge/
Felkeltem és ott voltak a lányok a szobába , akkor este vissza jöttek .
Vártam pár percet és ők is felkeltek,
De kint nagyon csönd volt, ezért oda mentünk az ajtóhoz hallgatózni de akkor sem hallottunk semmit. Ez nagyon fura volt, megnéztük hogy az ajtó nyitva van e, és nyitva volt,csoda talán elfelejtették bezárni? Na mindegy az a lényeg hogy kint vagyunk.
Lementünk a lépcsőn és valakik berúgták a bejárati ajtót , de vsizont mi nem ismertük őket fel,elakartunk onnan rohanni. De pont megláttak minket.

- Áljatok csak meg lányok - szólt az egyik hátúlról.

Mi megálltunk mert megijedtünk.

- Hadjátok őket békén, minket kerestek - mentek oda a fiúk az ismeretlen emberekhez.

- Ők akkor kik ? - kérdezte az egyik.

- Neked ahhoz semmi közöd nincs - mondta Jimin.

Intett egyet a többi fiúnak aki odajött hozzánk és fegyvert fogtak ránk .

Hát ez lesz úgy érzem az utolsó napom.

- Tudod hogy nem szeretem a szórakoznak velem - mondta az egyik a hajába túrva.

- Engedjétek el őket most - mondta Taehyung és elkezdtek felénk jönni.

- Ha még egy lépést jöttök akkor a többiek meghúzzák a ravaszt, és annyi a lányoknak.

- Csak szórakozol úgysem mered őket megölni - mondta Yoongi.

- Igen? Hát akkor legyen - monda és a fiúk felé intett.

Csak annyit lehetett hallani hogy elsültek a pisztolyok.

~Sziasztok ennyi lenne a 9 rész, nemsokára hozom a 10 részt.
☺️❤️💜

A Maffia karjaiban Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang