Vise spulberate

407 12 0
                                    

Buna !ma numesc Edi !!

Este prima carte scrisa de mine!!Va rog sa-mi scuzati greselile de ortografie.

Sa incepem!!

      Este dimineata iar eu si cu Romeo prietenul meu ne grabim pentru a

merge spre aeroport pentru a prinde avionul spre Viena !!

-Edi suna-i pe Cristi si Vlad !!!Cristi si Vlad sunt prieteni nostri.

       Ma duc la baie ma spal pe fata ,apoi ma imbrac  !!

Uitasem ca trebuie sa-i sun pe Cristi si Vlad...dar ce bine ca i-a sunat prietenul meu Romeo!!!Vlad si Cristi ajunsesera in fata blocului unde locuiam cu Romeo.

     -Grabiti-va!!imi spuse Vlad care astepta in fata blocului  intr-un taxi!!

Intr-un final , ajunsi la aeroport  imbarcam in avion si decolam spre Viena .

In avion mi se face cam rau si ma duc la baie  ,unde imi dau cu apa pe fata pentru am reveni si ma asez din nou pe locul meu , obosit din cauza cosmarului pe care l-am avut cu o noapte inainte!!!

          Romeo ma intreaba daca ma simt bine  iar eu ii spun ca da !!

Incerc sa inchid ochii dar dintr-o data avionul este lovit de ceva puternic asemanator unui fulger ,pentru ca afara ploua  !!

Ma panichez !!!!!!la fel si prietenii mei!!!

                        Avionul se prabuseste cu o mare viteza!!!!!!!

The Walking Dead!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum