*Ca. 4 år tilbage, Lauges synsvinkel*
Vi retter alle vores blik mod Anthon, da han kommer og sætter sig ved vores bord. "Hey" mumler han og tager et menukort i hænderne. "Hey" mumler vi alle lidt lavmælte. Ingen af os har som sådan snakket med ham efter hans brud med Tippie, og i dag er hans første show efter. "Nå, er vi klar til at bestille?" Spørger Marc, for at bryde den akavede stilhed. "Jaer" mumler Anthon, giver en smule hårdt slip på menukortet og læner sig tungt tilbage. Jeg ser bare på ham. Det er virkelig ikke fedt at se min bedste ven sådan her. Han begynder at pille lidt ved sin gaffel, og ser først op, da han skal til at bestille. Han bestiller allerede to drinks. "Der er en der skal være stiv" griner Thor. "Jaer, som om jeg kommer gennem natten ædru" siger Anthon og griner en smule. "Jeg kan sgu heller ikke orke de fans der omringer klubben" siger Thor og retter lidt på sig. Anthon trækker en smule på skuldrene. "Det er ikke så meget dem jeg ikke orker..." mumler han, hvilket jeg begynder at grine af. Anthon retter sit blik mod mig og ser en anelse forvirret ud. "Hvad?" Griner han. "Det er sgu da kun fordi Celine står derude, at du siger det" griner jeg, hvilket Anthon ryster let på hovedet af. "Nej nej" siger han og griner en smule. "Come on. Nu er du endelig single" siger jeg. Anthon sukker. "Det betyder ikke jeg har tænkt mig at springe på hende jo" siger han. "Hvis du ikke gør det, så gør jeg det" siger jeg og tager en tår af min drink, da jeg får den serveret. "Hold nu op" siger Anthon. "Jeg har shotgun, det ved du godt" fortsætter han. "Men hvis du ikke har tænkt dig i det mindste at give det et forsøg, hvorfor lader du så ikke mig prøve? Du ved jeg gerne vil ramme hende mindst lige så meget som du vil" siger jeg en smule irriteret. Jeg er så træt af Anthon og hans dumme regler. Han lavede shotgun på hende før han kom sammen med Tippie, men hun var ikke særligt gammel dengang. Det shotgun gælder åbenbart stadig. Det er fucked up. "Jeg har sagt, at Celine er off limits. Tag en af hendes veninder altså" mumler Anthon bare, hvilket jeg himler på øjnene af. "Lad ham nu have hende" mumler Thor bare. "Jaja, det gør jeg også. Alt for kongen ik" mumler jeg og kigger væk fra bordet.
Diskussionen fra restauranten bliver hurtigt glemt, da vi sætter os ind i tourbussen og begynder at drikke. Jo stivere Anthon bliver, jo bedre bliver stemningen. Vi skal ikke særligt langt i dag, men vi har to shows at spille. Et i Gilleleje og et i Frederikssund. I Gilleleje spiller vi til et eller andet arrangement. Jeg hader virkelig arrangementer. Der er aldrig specielt mange, og stemningen er altid en smule akavet. "Skål på at vi alle skal have fisse i dag" griner jeg og holder mit shot oppe. "Ja skål på det!" Griner Anthon og holder også sit shotglas frem. Vi skåler alle med hinanden og tager vores shot. Kort efter plinger Anthons telefon. Han tager den hurtigt op af lommen og ser på den. Nu regnede han vel ikke med at det var Tippie der skrev til ham... Anthon begynder bare at grine helt sindssygt. "Hvad?" Spørger jeg og griner en smule. "Det er Celine der har skrevet til mig" griner han, hvilket jeg rynker mine bryn af. "Hvad skriver hun?" Spørger jeg og rækker ud efter telefonen. Anthon giver slip på den, og lader mig læse. Idet jeg ser hvad der står, nærmest taber jeg kæben. "Den pige har ingen hæmninger!" Siger jeg og giver telefonen til Thor, da han rækker ud efter den. "Hun er for vild" griner Anthon bare. "Altid frisk" siger Thor og griner, da han har læst beskeden. "Hvad har hun skrevet?" Spørger Lucas, som sidder oppe på forsædet. "Hun har ligeså pænt spurgt om Anthon vil have et blowjob i dag" mumler jeg og ser ud af vinduet. Lucas flækker af grin. "Seriøst?!" Griner han. "Ja for helvede" siger Anthon, som igen har hovedet i telefonen. "Burde man sige ja?" Spørger han kort efter. "JA" udbryder både Lucas, Thor og Marc, jeg mumler bare et svagt "Nej". Anthon retter sit blik mod mig efter at have slukket sin telefon, uden at svare Celine. "Hold nu op med det der Lauge" siger han. "Hold op med hvad? Jeg har ikke gjort andet end at sige min mening" siger jeg bare. "Du er bare pisse sur, fordi det ikke er dig hun skriver til" svarer Anthon mig flabet. "Jeg er aldeles ikke sur! Celine ville sutte pik på os allesammen, det rager mig at hun skriver til lige netop dig. Jeg beder dig bare om at tænke dig om. Du er lige kommet ud af et forhold, og nu har du tænkt dig at gå og jeg ved ikke hvad med den første og den bedste, som desuden er en af dine største fans" vrisser jeg. "Celine er ikke fan længere" svarer Anthon surt igen. "Så forklar hvorfor helvede hun tager hele landet rundt for at se dig" vrisser jeg. Anthon åbner munden, men siger ikke noget. "Det tænkte jeg nok" mumler jeg bare og læner mig tungt op af vinduet igen. "Idiot" mumler jeg lavt for mig selv og tager min drink i hænderne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fra Fortid Til Fremtid - Citybois
Hayran KurguDengang var det hele bare sjov og ballade. Der var ikke som sådan noget på spil... Indtil den dag hun selvfølgelig blev forelsket i ham. Men hvordan scorer man en, der har været ens idol i 4 år? Hvordan forklarer man egentligt, at man rent faktisk k...