*Kızım kalk bak bügün okulda staj yapacağın hastanenin adı verilecek !! * diye bağırdı annem . ne okulu ya ne hastanesi ne diyor bu karı !. Yatcam ben yaa!
Dememe kalmafan annembaşımın altından yastığı çekti ! Yanlış duymadınız evet doğruyu duydunuz ANNEM ! BENİM YASTIĞIMI ALDII !!
*off anne ya azıcık yatsam ne olur ayırma beni sevgilimden biz birbirimizi çok seviyoruz!!*
dedikten sonra annem kafama yastığı fırlattı bismillah yine başlıyoruz ben sizi çok seviyorum tamam mı unutmayın beni ben gerçek aşkı sizde buldum gerçek sevgiyi sizde tatdım neyse ya ben susuyim demi çok konuştum valla düşüncelerimde bile böyle nasıl konuşabiliyorum hayretler içerisindeyim tamam belki çok konuşurum birazda inatcıyım ama ben kendimi seviyorum taağm mı ?
*kızım başlıyacam senin sevgiline hee !! ...bey bak ne diyor kızımız !! hatta geçen dediki ben yatakla evlenicem ! bu kızın yatakla olan sevgisi benim hiç hoşuma gitmiyor !! bak görsennn! ilerde evlendiğinde kocası ben mi ? yatakmı ? dese bu kız yatağı seçer biz mutluyuz der !! her sabah aynı hikaye bıktım artık !!!*
Annem'dir diyorum canım diyorum ciğerim diyorum ama sabah sabah ne içiyor bu arkadaş bana da verse birlikte bağırsak ne güzel olurdu . evet arkadaşlar her sabah aynı şeyi dinliyorum birde lafa babamı katıyor sanki şuan babam seni dinliyor kulağında kulaklık gazete okumuyorsa adımda masal değil lan ! Off çok uykum var ya !!
*bak sevgilim bizi ayırıyorlar biliyorum sende beni çok seviyorsun ama kahpe kader sabah ve akşam görüşmemize izin veriyor üzülme olurmu her daim seni düşünüceğim seni seviyorum canımın içi aşkım benim ! * dedim.
yastığıma bir öpücük kondurup sıcacık yatağımdan kalktım önce banyoya girdim rutin işlerimi halletim bak ne kadar saygılı bir kızım işedim demiyorum rutin işlerimi hallettim diyorum neyse sonra , elimi yüzümü yıkadım dişimi fırcaladım saçımı düzleştirip dolabın karşısına geçitim ve her kızın hatta belki erkeğin kendisine sorduğu soruyu kendime sordum ^bugün ne giysem ? ^
Bugün hastaneyede gidicem en iyisi rahat giyinmek dedim üzerime bir beyaz gömlekğı aldım ve bel bölgesinden bağladım sonra siyah , deri ve dar şortumu giydim ve hazırım saçımı bağlıyacaktım ama yeni düzleştirdim sonra bozuluyor bu yüzden salık bıraktım ve aşağıya indim.
kardeşim mert uykulu bir şekilde oturuyordu çok az kaldı kahvaltısının üzerine düşücek annemle babam yine dosyalarla uğraşıyorlar babamın bir şirketi var annemde babamla orda çalısıyor annemler arada bize belgeler getirip imzalatıyorlardı işle ilgilimiymiş ne her hafta gelir bu kağıtlar . ablam rüya herzaman ki mutluluğuyla merte birşey anlatıyor fakat mert arada ^hhı ? .. evet öyle ablacığım ^ diyordu uykulu uykulu yerim ya sonra annem sonunda dosyalardan kafasını kaldırdığında beni gördü .
*kızım karktınmı geç otursana ? * şuan bir espiri yapardım ama annem çok sakin kesin bunun altında birşeyler yatıyor ama neyse çıkar foyası ortaya yakında .
*günaydın herkeze !! * diye bağırdım güne güzel başlıyalım güzel bitsin dimi : D
*ablaların birtanesi günaydın ! * dedi mert uyukulu mod off uykusuz mod on oldu çocuk beni görünce yerim ya kardşim olmasa şimdiye biz evlenmiştik ama neyse ♡♥
*vay satıldım atıldım komyon çarpmışa döndüm öyle olsun mert bey !! * dedi rüya . Haa bide ağız bükmesi yokmu çok tatlı ya .
* aa abla ben seni hiç satarmıyım sen benim için herzaman ilk plandasın ! * dedi mert 4 numaralı gülüsünü yaparak bu gülüşün adı ^tatlı jojuk ^ bütün numaraları biliyormusun diye sorucak olursanız ben bu cocukla 14 sene birlikte büyüdüm ve evet biliyorum .
*tamam ya ben gidiyim ozaman * dedim üzüntülü bir sesle
*ya banane ya hep ben arada kalıyorum ya anne birşey söyle ! * dedi merticiğimiz.
*tamam kızlar yeter çok uğraştınız bukadarı fazla * dedi annem bizde ablamla gülmeye başladık ve bir zafer kazanmışcasına bir birimize sarıldık .mertde suratını somurtup yemeyine devam etti .
Saate baktığımda okul servisinin saati gelmişti annemlere ben çıkıyorum diyip çıktım ve direğe yaslanıp okul servisi beklemeye başladım .
Bekkerken de Hani olurya içiniz bir tuhaf olur sanki sizi biri izliyor bu hisse kapılınca etrafıma bakmaya başladım fakat birşey bulamıyınca yine paronoyaklaştığımı anladım ve gelen servise bindim servise bindiğimde beni gören melis 32 diş sırıtarak bana el salladı siz şimdi diyorsunuz bu melis nerden çıktı ? o benim cocukluğumdan beri en iyi arkadaşım yani kendimi bildim bileli melisle arkadaşım .
*günaydın aşkiştoşkom * dedim ona sulu bir öpücük verip .
*günaydın meleğim * dedi oda ve bana sulu bir öpücük verdi evet bizim şu sulu öpücüklerle aramız çok haşırneşir .
*bugun hastanelerin adlarını öğrenicez yaşasın !! çok merak ediyorum inşallah aynı hastanede çalışırız yoksa sensiz 3 gün düşünemiyorum * dedi melis haklı kız şu yaşımıza kadar hiç ayrılmadım inşalah hastaneler aynı olur
*inşallah melisim ya olmadı babamı sokarız araya halleder o * dedim gözkırpıp ;)
*vay zengin cocuk bebesi seni benim babamda halleder canım sen merak etme * dedi oda gözkırpıp
*bana diyene bak hele !* dedim melise . Melislerin şirketke babamların şirketi ortak yani ikimizde aynı zenginlikteyiz ama asla zengin bebeler gibi davranmadık herzaman herşeyde eşit davranıldı tabi bazı istisnalar oluyor o ayrı .
*tamam ya sustum ben hem geldik okula bak !* dedi okulu göstererek melisle servisten indik ve sıraya girdik müdür gerekli konuşmayı yaptığında istiklar marşı vs derken sınıflarımıza girdik bugün ders işlenmiyecekti sadece hastane adları söylenip öğrenciler hastanelere bırakılacaktı ve hoca girdi yoklamayı aldı ve elinde bir dosyayla kimin hangi hastaneye gideceğini saymaya başladı heyecandan melis elimi sıkmaya başladı.
*ömer, fatma , büşra .. pendik devlet hastanesi . Hasan , melis , masal .... özel mahmut tunceli hastanesi.....* der demez biz melisle birbirimize sarıldık herkez 10 ar 10 ar hastanelere ayrılıyordu ve biz özele girmiştik özel hastanelere notları yüksek olanlar giriyordu ve melisle benim notlarımız çok yüksekti ben okul birincisiydim ve meliste okul ikincisiydi .
* yaşasın yine ayrılmadık dostum ! * dedi melis ve geriye sadece şu kayıt işi vardı inşallah sorun olmaz tüm belgeleri tamamlarız .
Yeni hikayeme merhaba deyin inşallah beyenmişsinizdir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÖST ULAN NE EVLİLİĞİ ~ !!
Teen Fictionherşeyden habersiz 16 yaşında bir kız ve bu kız sağlık meslek lisesinde okuduğu için staj için bir hasteneye baş vurması gerekiyor fakat hastene ondan medeni durumunun bir belgesini istiyor bu kız ilk başta buna anlam vermesede prosödür gereği old...