Písnička - Claire Wyndham - My love will never die
Po dlouhé době jsem napsala další kousek do mé sbírky.
Toto je další střípek ne tak dávné minulosti. Je napsaný 29.7.2020, kdy ho i vydám.
Písnička sem dle mého výběru patří, našla jsem ji v době, kdy se tohle dělo, v té době jsem ji i hodně poslouchala.Byly jsme spolu, na začátku na vrcholku, ke konci na dně. Byla jsem po celou dobu s tebou. Nahoře, když jsi se mnou stál, byla jsem po tvém boku. Když ti podklouzla noha, chytila jsem tě a padaly jsme společně. Po dopadu jsem byla stále věrně vedle tebe, když jsi se zvedal, byla jsem s tebou. Chtěla jsem s tebou být i nadále, proč jsi mě nenechal?
Stáhl jsi mě nevědomě sebou, na samé dno. Chvíli jsme tam setrvávaly, stále jsi mě neviděl, nevěděl jsi, že tam jsem s tebou? A nebo jsi mě jen záměrně ignoroval? Mohla jsem ti pomoct, proč jsi mě odmítal? Proč jsi přehlížel mou napřaženou ruku tvým směrem a úsměv, kterým jsem ti chtěla říct, že to společně zvládneme? Proč jsi se zvedl sám a nedaroval mi ani jediný pohled. Proč jsi mě odstrkoval stranou?
Načerpal jsi sílu, a řekl si, že to zvládneš. Bohužel zvládneš, ne zvládneme. Proč jsi to udělal? Odrazil jsi se ode dna a rozhodl se plavat nahoru. Vyrazila jsem za tebou, chtěla jsem tě následovat, být s tebou. V tu chvíli jsi na mě pohlédl. Ale nebyl na tvé tváři úsměv, nebyla tam žádná emoce. Chytil jsi mě. Proplul mnou pocit naděje, ale i tu poslední jiskru jsi zadusil, když jsi mě bezcitně odhodil zpátky na dno a sám jsi plaval dál. Dopadla jsem zpátky na temné dno, ale v tu chvíli jsi mi zmizel z obzoru. Proč jsi mě nechal na dně samotnou a odešel jsi?
Začátek : 29.7.2020
Dokončeno : 29.7.2020
ČTEŠ
Mé myšlenky a emoce
Diversosnení to příběh Mé emoce jsou mou zkázou. Podobné knížce : vše co z mé mysli vzešlo, je to volné pokračování. Ale tady text nevkládám do obrázků, ale jen tak ho píšu. Ke kapitolám přikládám smutné písničky, písničky nesouvisí s textem, jsou jen jako...