🕊️7.Bölüm🕊️

65 26 65
                                    

Dönme dolaba binmiş karşılıklı oturuyorduk.Benim elimde telefon,gelen mesaja bakıyordum.Mert de bana bakıyordu.Gelen mesajı okuyup duruyordum.

"Hani bir rüya görmüşsündür
Uyanmak istemezsin ya
İşte sen benim için öylesin
Uyanmak istemediğim bir rüya"

Ne bu iltifat mı ?Ceren iyice saçmalıyor ve kendini korkutuyorsun.Dur ceren
sakin ol.Kendime bunları söyleyip
duruyordum.

Sakin ol ceren .Sonuçta bunu hayatında ilk defa yaşamıyorsun.
İç sesim bile saçmalamaya başladı.

"Bunu hayatında ilk defa yaşamıyorsun" diyor.

Ne ? ilk defa yaşamıyor muyum ?
Söyler misin iç ses ben bunu başka ne zaman yaşadım ? Söyle ,söylesene !
Bunu ilk defa yaşıyorum tamam mı ?
Kendimle tartışıyordum.

Birden mesajıma cevap geldi.Hemen mesaja baktım.Şöyle yazıyordu;

"Seni görünce kalbi duran bir aşığım."

Ne ? Şimdi biri bana mı aşık ? Yani tamam ben birinin bana aşık olmasını
istemişimdir fakat tanımadığım birinin
bana aşık olup benden hoşlanmasını istemedim.Ben sadece mert beni sevsin istedim ? Çok mu bir şey istedim ?

-Ceren , ceren ne demiş ?

Mert bana bu şekilde sesleniyordu.Sonunda kendime geldim ve telefonu ona uzattım.Bunu yapmaktan ben de utanıyordum ama sonuçta merak etti ona göstermeliydim.

Mesaja baktı ve bana dönüp

-Sapık olabilir, onunla konuşmamalısın.

Benim için endişelendi mi o ?
Ceren saçmalama !Arkadaşça söyledi.
Hem unuttun mu ? Onun sevgilisi var ,
onu onla birlikte gördün.Evet ,haklısın
iç sesim.Onun kız arkadaşı var.

Elinden telefonu aldım ve istemsizce gülümsedim.Bana sinirli bir şekilde bakıyordu.Muhtemelen onun elinden telefonu aldığım için sinirlenmişti.

Neyse şu an o önemli değil ! Nee ?
Ne diyorum ben ? Ben hiç iyi değilim şu an .Peki mesaja cevap vermelimiydim ?

Hiç bir fikrim yok .Ne yapacağım ben şimdi ?

Mert bana baktı ve

-Peki şimdi ne yapacaksın?

İmsan biraz endişelenir ," Sakın bir şey yazma , tehlikeli olabilir ceren"der. Ama yok!Ceren kendine gel , sevgilisi varken niye senin için endişelensin ?

İç sesimle kavga ettikten sonra aşağı indiğimizi farkkettim.Dönme dolaptan indik ve bizimkilerin inmesini bekledik.Herkes indikten sonra oturma yeri olan bir yere geçtik.

İlerde bir dondurmacı vardı.Sena dayanamayıp orayı göstererek

-Orada dondurmacı var , hadi dondurma yiyelim.

Herkes başıyla onayladı ve dondurmacının yanına gittik.İlk sena domdurmasını istedi.Dondurmacı külahla birlikte dondurmayı uzattı.

Sena elini uzatıp almaya çalıştı fakat ani bir hareketle dondurmacı dondurmayı ters döndürdü.

Uzun bir süre sena dondurmasını almaya çalıştı ama yine alamadı.Pes edip dondurma yemek istemediğini söyleyip biraz önce kalktığımız masaya gitti ve oturdu.

Emre sena'nın dondurmasını bir hamlede aldı ve kendi dondurmasını alıp sena'nın yanına gidip oturdu.

Sena başka tarafa baktığı için onun elindeki dondurmasını görmedi.Ondan sonrasını bilmiyorum,bakmadım.

Herkes dondurmasını aldı ve masaya geçip oturdu.Sena elindeki dondurmayı emreye bakarak ve gülümseyerek yiyordu.Biraz önce ne olduğunu bilmeyen ben dondurmamı yemekle meşgul ettim kendimi.

Biraz önce olanlar....

-Eğer biraz daha bekleyip dondurmanı elimden almazsan eriyecek.

Bunu duyunca sena emreye döndü ve dondurmasını aldı.

-Teşekkürler .

-Rica ederim , pek zor olmadı zaten.

Sena üzülüp somurttu.Sonra konuştu.

-Ben beceriksizim ,bir dondurmayı bile alamıyorum.Ne aptalım..

Emre bunu duyunca üzüldü ve senaya güzelce bakıp

-Sen beceriksiz falan değilsin,bir daha böyle düşünme alt tarafı bir dondurmayı alamadın.

Sena emre onu teselli edip ona beceriksiz olmadığını söyleyince gülümsedi ve tüm üzüntüsünü unuttu.Emreye gülümseyip

-Yine teşekkürler,beceriksiz olmadığımı söylediğin için iyi ki varsın.

Emre bu sena 'nın sözüne çok mutlu oldu.Aslında onu mutlu eden teşekkür etmesi değil, İyi ki varsın demesiydi.

Sena söylediklerini aklından geçirip sonuna "seni seviyorum " ekledi.

Bunları içinden diyordu tabi.Emreye ona aşık olduğunu söylerse onun başka birine aşık olma düşüncesi aklına geliyor ve ona, ona karşı hislerinden bahsetmekten her defasında vazgeçiyordu.

İkisi birbirini gizliden çok seviyordu ama onların bu birbirine olan gizli sevgisi bir gün bitebilir ya da kötü sonla kapanabilirdi.Herşeyi geçtiği günlerle
anlayıp ,görecekler.

Şimdiki zaman..

Derin bir nefes aldım ve öksürdüm.
Bu yüzden tüm gözler bana dönmüştü.
Konuştum.

-Size söylemem gereken birşey var.

.................................................................

Her bölüm 20 oy gelene kadar yeni bölüm gelmeyecek.

Hadi,durma.

Şu alttaki yıldız varya onu sarıya boya.

Ona bas o boyanacak.

Beni sevindirmek istemez misin ?

Ben olsam çoktan basmıştım.

Eğer bastıysan inan bana beni çok mutlu ettin.

Durma sayfayı sola kaydır ve diğer bölüme geç.

Seni seviyorum unutma.

Bir insana" seni seviyorum" demek
çok güzel değil mi ?

İçinden kendine "Kendimi seviyorum" de.

Bu seni çok mutlu edecek .

Etti mi ?

Seni seviyorum bunu aklının bir yerine kazı.

Bir de sana bir hediyem var.

Küçük

Küçücük

Ne mi ?

Bilmem belki istemezsin ama ben vermeye hazırım.

İşte bu👇



Sufle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin