O lună mai târziu...
— Serena, haide trezește-te!
Deschid ochii și îl văd pe Weston așezat pe colțul patului, însă pe Liam niciunde.
— Ce s-a întâmplat? Liam nu e?
— Este jos. Dormeai atât de frumos, dar a trebuit să te trezesc. Nu ai uitat de prezentare, nu-i așa?
— Ce prez-...
— Serena...
— Îmi pare rău. Credeam că este mâine.
— Nu-i nimic, dar în maxim o oră trebuie să plecăm pentru repetiții.
— Bine. Tu... Te-ai supărat pe mine? Uite, chiar îmi pare rău. Îți promit că nu se va mai repeta.
— Nu, stai liniștită. Te rog doar să te grăbești și să te îmbraci cu niște haine lejere.
Deci chiar s-a supărat.
Îmi fac un duș rapid și mă îmbrac așa cum m-a sfătuit, coborând jos. Trebuie să învăț să fiu puțin mai organizată. Este chiar urât din partea mea să tot repet faza de acum câteva minute, mai ales după câte eforturi a depus pentru mine în ultima lună. M-a ajutat să intru în această lume și mi-a obținut oferte pe sume frumușele ca să-mi pot face un rost, iar eu ca o nesuferită nu mă pot trezi măcar când trebuie.
În mașină nu scoate nici o vorbă, asta făcându-mă să mă simt vinovată în continuare.
— De câte ori mai trebuie să-mi cer scuze?
— Poftim?
— Știi bine la ce mă refer, Weston. Ești supărat pe mine.
— Nu sunt deloc supărat pe tine. Sunt doar încordat din cauza prezentării. Vreau să iasă totul bine.
— Totul va fi bine. Îți promit că voi face tot ce ține de mine.
— Sper. Am emoții pentru că este prima ta prezentare. Nu știu cum tu poți fi atât de calmă.
— Dacă mă agit nu rezolv nimic. Ai uitat? Tu m-ai învățat asta.
— Da, așa este. Câteodată uit să aplic propriile mele sfaturi.
După multe repetiții și pregătiri care au durat întreaga zi, a venit și vremea prezentării care s-a dovedit a fi un real succes. Am reușit să scap de toate emoțiile în timpul defilării mele și sper că l-am făcut mândru.
În mașină adorm din cauza oboselii fără să-mi propun și mă dezmeticesc puțin când mă simt ridicată în brațe, dar sunt mult prea obosită să mai deschid ochii.
— Ai fost minunată. Sunt mândru de tine și îți mulțumesc pentru astăzi. îl aud vag pe Weston șoptindu-mi, în timp ce mă așează cu grijă în pat.
CITEȘTI
A NEW CHANCE
Romance"O nouă șansă" - povestea de dragoste dintre doi oameni care se rănesc reciproc, iar finalul fericit al acestei povești depinde doar de cei doi îndrăgostiți. Va reuși oare EA să dea "O nouă șansă" iubirii, dar mai ales să-și dea ei "O nouă șansă" l...