Bölüm 1 - Düğün..

97 1 0
                                    

        Sonunda sabah oldu.Bugün benim için çok önemli.Çünkü bugün Henry'yle evleneceğiz.İkimiz de birbiribize deliler gibi aşığız.Ama nedense içimde kötü bir his var.Neyse hemen kötü düşünmeyeyim.

            Her zamanki gibi üniformamı giydim yine işe gideceğim.Acaba bugun bir olay olacak mı?Kahvaltımı yarıbuçuk yaptım ve arabama binip karakola gittim. -komiserim-

            Kalktım ve hemen düzenli bir şekilde kahvaltımı yaptım.Aşırı heyecanlıyım.Kahvaltıdan sonra hemen Henry'yi aradım.

  +Alo aşkım

  +Bebeğim nasılsın?

  +Çok heyecanlıyım.Sonunda evleniyoruz!

  +Ben de çok heyecanlıyım bitanem benim kapatmam gerek.Bugün düğüne kadar çok işim var.Zaten düğünden sonra bu işten ayrılacağım.Kendimize yeni bir hayat kuracağız.

  + Tamam aşkım ama işini bitiricen diye sakın düğüne geç kalma ha!

  +Tamam bitanem geç kalmam.

                    İnşallah geç kalmaz.Henry'nin patronu pek de tekin biri değil zaten.

    -Hoşgeldin dostum.

    -Naber.

    -İyi her zamanki gibi işte.Ha bu arda bu akşam gece kulübüne gidelim mi?Kızlar falan...

    -Mike beni biliyorsun.Gece kuluplerini ve hele hele kızları hiç sevmem.

    -Tamam Stefan ben de tek giderim.

    -Hem zaten bugün hiç keyfim yok.Kaç gündür vaka da gelmiyor bana.

    -Vaka dedin de hatırladım benim işlerim vardı.Sana kolay gelsin Stefan.

    -Sana da.

              Odama girdim ve eski vaka dosyalarına göz attım.Yapacak hiçbir işim yoktu.

               Kahvaltımı yaptım,kahvemi içtikten sonra düğün organizatörümü aradım ve her şeyin yolunda olup olmadığını sordum.Herşey yolundaydı.Ben de odama çıkıp gelinliğime baktım.O sırada ablam geldi.

    -Prensesim girebilir miyim?

    -Tabi abla gel.

              İçeri girdi,yatağıma oturdu ve beni yanına çağırdı.Ben de geçip yanına oturum.Bana sarıldı.

     - Mag umarım hayatın boyunca hep mutlu olursun.Umarım Henry seni mutlu edebilir.,

     -Abla meraketme Henry gerçekten benim için çok özel biri.Hayatımda değer verdiğim iki kişiden biri sensin,biride henry.Gerçekten beni mutlu edebileceğine eminim.

       -Eğer sen eminsen kimseye laf düşmez.Evlendiğinde sakın beni unutma haa...!

       -Abla ya aşk olsun ben seni hiç unuturmuyum.

       -Unutmazsın tabi bitanemde bn yine işimi sağlama alıyim diye söyledim:)Neyse hadi kalk kalk kalk daha birsürü işimiz var.Bugün sen evleniyosun unuttunmu?

                    Kalktık gelinliğimi ablam aldı bend eüzerimi giyindim ve ablam beni kuaföre bırakıp düğün salonuna bakmaya gitti.Bende o sırada gelinliğimi giydim ve sıranın bana gelmesini bekledim.Gelinlik bana gerçekten çok yakışmıştı.Acaba henry'ye damatlık nasıl olmuştu.Kesin çok yakışıklı olmuştur.Ablam da o sırada kuaföre geldi o  da üzerini giydi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Göz YaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin