••20••AyBar

574 39 25
                                    

°°Aycan Yanaçın Ağzından°°
Görev oyunundan Cemal ve Nisa ile vedalaşıp adamıza gelmiştik akşam belli olucaktı hangi grubun kazandıgı Barış ellerimden tutup artık sahiplendigimiz nehir kenarına gitmiştik kimse yoktu kuş cıvıltılarıyla beraber Barışın da yanımda olması huzur veriyordu

Barış yüzüme bakarken sanki aklına birşey gelmiş gibi güldü gülüşü güzel adam kalbimde kaç bahara denksin bir bilsen..

Aycan:Yüzüm de birşeymi var ne oldu Barış?.'

Hayır dercesine kafa sallayıp uzanıp yanagımı öptü nefesi tenimi gıdıklarken geri cekilmedi nefesi tenime carpıyordu.

Barış:Seninle ilk tatile çıktıgımız günü hatırlıyormusun? O kadar masumdunki.Aylardan Şubattı yeni yıl sonrası cok istedigin Kanadaya gitmiştik.Kar kadar güzeldi tenin.Bembeyaz tenine dokundukca kar taneleri gülümsüyordun ve ben o anını hiç unutamıyorum.Başında bembeyaz şapkan elinde ise yolda gelirken aldıgımız bir eldiven.Kalbim atıyor seni anlattıkça. ❀

Çok güzel seviyordu bu adam çok ince çok içten ellerimi sakallarında gezdirip dudagının kenarına iki minik buse kondurdum

Aycan:Buradan şampiyon olarak cıktıgında Seninler her akşam romantik yemek istiyorum.Yemegimizi beraber hazırlayalım,ikimizin sevgisindendende yiyeceklerimize bulaşsın istiyorum.Aşkımız her yedigimiz yemekte dahada büyüsün istiyorum.Seni o kadar çok seviyorum ki,nasıl anlatsam bilemiyorum.Sevgim en derinimde Her zaman sana ait .

Barış güzel derin mavilikleriyle bakarken uzanıp alnıma minik bir öpücük bıraktı yüzümdeki gülümsene genişlemişti.

Barış:Senin yoklugunda her gece balkon da elimde kahvem gökyüzüne baktım yıldızlar vardı milyonlarca,belki de milyarlarca,ama içlerinden bir tanesi vardı,o diğerlerinden farklıydı daha fazla parlıyor ışık saçıyordu etrafına ve ben sadece ona baktım,ve artık çevresindeki milyonlarca yıldızı göremiyordum,öyle bir parlıyordu ki gözlerimi ondan alamadım ve anladımki o yıldız sendin milyonlarcası içinden beni tek etkileyen tek büyüleyen sensin o yıldız o gökde asılı kaldıkca hep varlıgını hissettim .''

Aycan:Artık o yıldız yanında ve seni hiç bırakmaya niyeti yok.Herşeyin güzel olacagına inanmak istiyorum..'

Barış:Güneşli Günler bizim güzelim .

Barış kafama bir buse kondurdugunda kollarımı vücuduna doladım sevdigim adamın.

Berkan Karabulutun Ağzından°°
Barış Ve Aycan yok iken canım sıkılmıştı bu iki mümin kardeşim neredeydi tahmin etmek zor degildi nehire dogru ilerlerken etrafa bakıyordum az daha ilerledigimde cıkıntıda sarılan çifte baktım Laleyi özlemiştim oda burada olsaydı hep beraber eglenirdik biliyordum.Gülümserken kendimi tokatladım kendine gel Beko git ve şu güzel ortama kendinide ekle kardeşler bugünler içindir.

Cıkıntıya çita misali atladıgımda Barıs ve Aycan korkudan yerlerinde hoplamışlardı

Barış;Bende diyordum ki Bekom nerden cıkıcaktı iti an comagı hazırla.

Kollarımı birbirine baglayıp dudaklarımı büzdügümde küsmüş gibi davranıyordum

-'yok sayıyorum bu yaptıgını kanka tamam özür dileme affettim ben.''

Aycan:Özledigini bu kadar belli etme Bekom Laleyi gözlerinde hüzün parcacıkları var.'. Yüzümdeki sahte gülümseme gitmişti

Evet Laleyi özlemiştim Barış ortalarına oturmamı işaret ettiginde gidip oturdum elini saclarıma koyup okşadı

Barış: İletişimde kazanıcaz senin için Laleyede kavuşucaksın babakom.

Berkan:onsuz yemek yemek,yaşamak,eglenmek içimde burukluk bırakıyor yarısmayı bırakmak bile geçiyor içimden.'

Barıs kafama bir öpücük kondurup sonrada kafama vurdu

-'trrrek nereye daha galibiyet sonrasında havalanıp omuzlarımızı tokuşturucaz daha yeni başladık Bekom istedigin zaman yanıma ugra Aycan olsa bile.''

Barışı ve Aycanı kolumun altına alıp sarıldım iki güzel kardeşimle ada daha güzeldi.

-'insanlar anlamıyor sizin dışında sizinle kavgayada gidilir can da verilir sizin içinn ısırıcaz rakibi ısırıcazz.

İki deli halime gülerken onlara eşlik ettim.

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Can Kenarım♚AyBar♚ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin