Part 1

544 35 0
                                    

Sedim pored prozora u veoma dobro poznatoj učionici i "slušam"  dosadnog nastavnika kako vrti istu temu kao i cele godine.Pogledala sam kroz prozor i videla kako vetar nosi sneg na sve strane.Duboko sam izdahnula te stavila ruku na sto legnuvši na nju i u drugu uzela olovku.Počela sam švrljati stihove pesama po svesci.
"Stewart! Slušaš li?"-upitao me strego nastavnik.Mrzovoljno sam podigla glavu i videla da svi bulje u mene.
"Da,nastavniče."-pogledao me sumnjičavo i nastavio sa predavanjem.
Vratila sam se u predhodni položaj i nastavila pisati te u sebi pevušala "FALL" od Justina.Konačno je zvonilo za kraj časa.Spakovala sam stavri i izašla iz učionice.Koračala sam hodnikom kao duh,no normalno bilo je tu i par idiota koji su me morali gurati,udariti ramenom i tako to ali ignorisala sam ih.To je verovatno najbitnija stvar koju am naučila u ovoj školi.Nastavila sam ka svojoj omiljenoj učionici.Čim sam ušla na licu mi se pojavio veliki osmeh.Po miliontiti pot ove godine pogledala sam sve radove koji su bili okačeni po zidovima i produžila sam do svog mesta.Ostavila sam torbu i izašla na hodnik.Bio je već napola prazan.Otišla sam do toaleta i stala ispred ogledala.Opet,kao i uvek,kad vidim svoj obraz nasmejem se jer moj predivan ožiljak koji prekriva moje oko,me uvek podeti na taj događaj kad sam ga zaradila.Polako sam otvorila hladnu vodu i pustila da teče neko vreme.Napunila sam ruke njome i polila lice.Prijalo mi je.Uzela sam maramicu i obrisala lice i taman se začulo zvono.Izašla sam iz toaleta i produžila u učionicu.Ušla sam i sela na stolicu.Ubrzo je došla nastavnica.Pošto je predposlednja nedelja pre kraja godine,crtamo šta želimo.Kao i obično,crtam to što mi najbolje ide.Oči.Ljudske.Pustila sam ruku da radi šta hoće.Nastavnica je šetala po učionici i razgledala naše radove.Došla je do mene i nasmejala se,verovatno jer je znala da su moji crteži moj zaštitni znak, haha.Otišla je razgledati druge slike.Uživala sam crtajući.Pri kraju časa sam završila i gledala u crtež.Na njemu su bile prelepe braon oči koje su prekrivale duge crne trepavice i nad njima krupne obrve.Identične oči kao i Justinove.Nasmejala sam se i začulo se zvono.Spakovala sam stvari.Obukla sam svoj crni kaput,omotala šal i stavila kapuljaču.Izašla sam iz škole i čula poznatu sirenu auta.Pretrčala sam kroz dvorište i došla do auta.Otvorila sam vrata i sela.
"Hej! Kako je bilo u školi?"-upitao me je Dejmon.
"Kao i obično"-rekla sam i prevrnula očima.
Poljubila sam ga u lice te se zabacila u onu stolicu haha.Dejmon je uključio radio i svirala je pesma "Mistletoe" nasmejala sam se i počela pevati a i Dejmon sa mnom.Ubrzo smo stigli kući.Ušla sam u kuhinju i uzela jabuku sa stola te krenula u sobu.Dejmon se izvalio na kauč i upalio TV.Pretrčala sam stepenice i ušla u sobu te se pravo bacila na krevet.Ležala sam neko vreme i odjednom sam začula Dejmona kako se dere.
"MARIA NEZABORAVI DA IMAŠ POSAO"-derao se iz sveg glasa.
WTF?! Pa šta on misli da ja imam 5 godina pa ću zaboraviti?!Pffff!
"DA, DEJMON.ZNAAAAAM! I NEMAM 5 GODINA PA DA ZABORAVIM"-prevrnula sam očima.
Ustala sam i ušla u toalet.Istuširala sam se nabrzinu te se spremila za posao.Spremila sam sve u ranac.Pogledala sam na sat bilo je već 16:40.Taman da tignem.
"IDEEEM"-zaderala sam se i obula čizme.
"OKEEEJ"-uzvratio je istim tonom.
Izašla sam iz kuće,sela na motor,dodala gas i krenula.Stigla sam za oddprilike 20 minuta.Ušla sam unutra i odmah me je Anna.To je verovatno najdoadnije biće koje znam.
"Kasniš"-rekla je to sa svojim francuzkim naglaskom i mnogo glupim glasom.
"Da. 6minuta"-odbrusila sam joj mrzovoljnim glaom.Zaobišla sam je i opet zagnjurila glavu u telefon.Gledala am šta ima novo na twitteru,ali baš ništa bitno.Stavila sam ranac,kaput i sve ostale stvari na uobičajeno mestoi obukla onu kecelju i kapicu.Bilo je mnogo gužve.Morali smo brzo usluživati.Normalno,Anna se nabacivala svim dečkima kao i obično...Kad se gužva malo razišla Anna je otišla da pije kafu a ja sam čitala neki časopis.Odjednom se začuo mnogo hrapav i promukao,muški glas.
"Ovde niko ne služi?"-podigla am glavu i ugledala visokog dečka sa crnom kapom na glavi i naočarima.Mislim naočare a napolju mrakk...
Pogledala sam oko sebe da vidim dal' nema Anne ali nije je bilo.Ustala sam i došla do njega.
"Služi"-rekla am mrovoljno.
On se nasmejao a u licu su mu se ucrtale rupice te je otkrio svoje blistavo bele zube.Bukvalno sam buljila u njega i njegov osmeh.No pažnju su mi privukli njegovi ostri očnjaci.Trznula sam se iz razmišljanja.
"Izvolite?"-upitala sam ga pristojno.On je počeo nabrajati milion stvari i za nekih 10 minuta završio.Pogledala sam ga začuđeno i podigla obrvu.
"Za poneti?"
"Pa draga,valjda neočekuješ da ću ovde ve to pojesti i još plus sam"-opet se osmehnuo.
"A kako ja znam da ti neočekuješ nekog'?"-ovog puta sam se ja osmehnula i blago podigla obrvu.
Njemu je onaj veeeeliki osmeh nesta sa lice no pojavio se malecki.
"Na sve imaš odgovor,jel'?"
"O,daa."
Otišla sam u kuhinju odneti narudžbinu i sačekala neko vreme kako bih uradili.Ubrzo je sve bilo gotovo i teta Margaret mi je pružila veeeliku kesu.
"Ne brini za Annu.'Ajde beži mu odneti ovo!"
"Ali..."
"Hajde,Hajde!"
Izašla sam iz kuhinje i vedela Annu kako se nabacuje onome.Prevrnula sam očima i došla do njih.Anna me je ubojito pogledala.Samo sam podigla obrvu i pružila kesu onome.Anna je otišla besna a ovaj se nasmejao i platio sve.
"Pa...mogu li znati vaše ime?"-približio mi se.
"Ne!"-uradila sam isto što i on.
"Možda ne sada..."-povukao je naočare na dole,tako da su mu došle do pola nosa te mi namignuo.
"Vidimo se,Maria"-okrenuo se i krenuo otići.
"Šta i rekao?!"
"Mala,piše ti ime na toj kecelji"
FUCK!Počeo me je nervirati.Okrenuo se i otišao.Lupila sam šakom o sto.UGH! Uskoro mi se završila smena i krenula sam kući,no celim putem sam imala osećaj da me je neko pratio iako sam išla motorom.Došla sam kući,javila se Dejmonu,nabrzinu otuširala i legla spavati.

CreepyWhere stories live. Discover now