PROPOSAL

2.6K 199 232
                                    

Herkese selaam, ben geldiim yeni bölümle birlikte. Sınır o kadar hızlı doldu kii ben şok ama çok mutlu oldum sevdiğiniz için. Önceki bölüm 84 vote olmuş, bu bölüm sınırı da 85 vote🔥🔥

Keyifli okumalaar💘💘

---------------

Kızlarla birlikte kafede oturuyorduk. Hatice bizi berkana sövüp kötü enerjimizi ona postalayalım diye çağırmıştı.

Ece "valla ben berkanın hiiç öyle bi şey yapacağını düşünmüyorum, ayrıca sürekli morali bozuk, sürekli seni düşünüyo kesin"

Hatice "niye açıklama yapmıyo o zaman??"

Nisa "bence kesin mantıklı bi açıklaması var ama henüz çözemedim."

Hatice "ya biz buraya berkanı gömmeye gelmedik mi siz niye övüyosunuz onu"

Ezgi "ama kızım, cidden çökmüş durumda. Sen de biliyosun seni ne kadar seviyo"

Nisa "ayy bu kadar mutsuzluk yeter." Ayağa kalktım." Akşam sizi harika bi yere götürücem, madem dağıtmak istiyosunuz. Güzel giyinin ama"

Hatice ellerini çırptı. "Parti, en sevdiğim, görsün berkan bey nasıl unutuyorum onu (unutamadı)"

"Saat 9da benim kapının önünde buluşuyoruz" deyip kafeden çıktım.

Bekoya mesaj attım "görev tamam, mekan hazır mı"

Beko hemen cevap verdi "hazır hazır. Barış da orda. Eyvallah kardeşim bee, bitanesin"

Berkanla nasıl mı samimi olmuştuk?Haticenin peşinden koşarken benden yardım istemişti. Zaten onda da boşnaklık varmış, kanımız kaynadı hemen. O bana abi ben de ona kardeş olmuştum gibi bi şey. Ben de ona yardım ediyorum çünkü cidden kötü bi şey yapmamış.

Üstümü giyinmeye başladım. Aşırı heyecanlı bi akşam olucaktı. Saat dokuzda kapının önüne çıktım. Kızlar da gelmişlerdi. Arabayı açtım "atlayın hadi fıstıklar"

 Arabayı açtım "atlayın hadi fıstıklar"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Nisoo)

Ece "ee nereye"

"Sürpriiiz, ama merak etmeyin pişman olmayacaksınız"

Hatice "ay bugün çok gizemli bu kız"

Bi tuşa dokunup arabanın üstünü açtım. Radyoyu da açıp sesi yükselttim. Herkes bağıra bağıra şarkı söylemeye başlamıştı. Ece de bi yandan videoya çekiyordu,  youtuber olma yolunda ilerliyor da kendisi, hazırlık yapıyor.

Ezgi "ay bayılıyorum bu şarkıyaa" ayağa kalkıp dans etmeye başladı.

Ece bağırdı "ayy haticee, berkan izlemiş storymi. Çatlıyodur kesiinn"

TÝM || NisBarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin