Eddie Pov
Mikor mindenki idejött nem kérdeztünk rá a kiabálásra mert azt mondta a felnőtt Bill hogy megoldja. Ekkor leültünk és elmeséltünk mindent az álmokról és amit bemondtak a Tv-ben. Ezután ők jöttek.
-Én otthon voltam alváshoz készülődtem és volt előtte egy szörnyű előérzetem mint amikor Mike felhívott. Ezek után azt éreztem mintha a kezem lüktetne de már nem volt ott a vágás az esküről és ezért nem értettem. Majd elaludtam és arra keltem mintha leestem volna az ágyról és ott voltatok előttem.-mondta Richie.
-Nekünk is volt egy ilyen érzésünk de mi se törődtünk vele.-mondta Ben és Beverly.
-Várj most rajta van a kezeteken?-kérdeztem.
Ekkor megnézték és felmutatták. Ott volt. Ugyanaz a heg mint nekünk. És ekkor elkezdett szorítani a kezem de nem csak nekem mindenkinek. Mikor vége lett újra megszólaltak.
-Pontosan ilyen érzés volt.-mondta Richie.
Mindenki csendben ült. De ez nem sima csend volt. Ez félelmetes csend volt. Ránéztem Richiere és láttam a félelmet a szemében. Gondolkodtam majd ránéztem az idősebb Richiere aki adott egy bátorító nézést mintha tudná mit akarok. Így odamentem és megöleltem Richiet. És visszaölelt. Mindenki minket nézett a felnőttek mind mosolyogva néztek az egészet. Tőlünk csak Ben,Bev és Mike. Stanley és Bill gyilkos pillantásokat küldtek Richie felé amit nem értettem. De nem vettem figyelmbe. Mert most segítenem kell Richinek.
Richie Pov
Amikor Eddie megölelt nem foglalkoztam a többiekkel. Jól esett hogy aggódott értem. Éreztem hogy a felnőtt énem csak néz és mosolyog. Mintha boldog lenne. De nem is csodálkozom hisz én vagyok a jövőből és Eddiet ölelem. Amit szerintem ő is megtenne. Ezt a kellemes pillanatot Stanley szakította félbe.
-Srácok én elmegyek levegőzni. Kitisztítani a fejem.-mondta
-Rendben de ne csinálj semmi hülyeséget. Rendben?-mondta a felnőtt Bill. -nem kellett kimondani mire gondoltunk. Mindenki tudta.
-Rendben. -és itt kiment. Én pedig öleltem volna tovább Eddiet ha nem áll fel.
Eddie Pov
Tudtam hogy Stanley után kell mennem mert tudom hogy fél. És ezt most Pennywise kihasználhatja és ezt nem hagyhatom. Ő az egyik legjobb barátom gyerekkorom óta.
/Visszaemlékezés/
Emlékszem hogy épp Richievel játszottam az oviban amikor láttam hogy egy kisfiú ott ül a homokozónál és egyedül játszik ezért odamentem hozzá.
-Szia én Eddie vagyok. Téged hogy hívnak?-kérdeztem.
-Stanley.
-Szép név. Miért játszol egyedül?
-Mert nincsenek barátaim.
-Mostmár van egy. Jössz velünk játszani?
-Velünk?
-Igen van még egy barátom Richie. Néha idegesítő de jófej. Akkor jössz?
-Igen persze.
És így ismerkedtem meg Stanleyvel. Azután eggyütt játszottunk majd másnap csatlakozott hozzánk Bill is.
/Visszaemlékezés vége/
Tudtam hogy Stanley most nem lehet egyedül ezért utánna kell mennem akármilyen jó ölelgetni Richiet nekem Stanley is fontos hisz az egyik legjobb barátom. Így felálltam és utánna mentem. De Richie követett.
-Hova mész?
-Stanley után. Tudom hogy fél és nem lehet most egyedül.
-Menjek veled?
-Nem kell. Csak maradj itt. Rendben?
-Rendben. De ígérj meg valamit.
-Bármit.
-Megígéred hogy nem lesz semmi bajod. Mert nem akarlak elveszíteni.
-Megígérem.-Majd ezzel a mondattal még gyorsan megöleltem és rohantam Stanley után.
Stanley Pov
Muszály volt eljönnöm. Nagyon rosszul éreztem magam és nem akartam ott maradni. Épp hazafelé sétáltam mikor hangokat hallottam magam mögül. Eddie volt az. Mutogatott a hátam mögé és kiabált valamit. Ekkor láttam hogy valamit keres a bokorban és megfordultam. Majd láttam hogy Az végig mögöttem volt. Próbáltam elfutni előle közbe Eddie közeledett felém. De ekkor elestem. Éreztem hogy valami megfogja a lábam és elkezd húzni. Üvöltöttem ahogy csak tudtam. Már azt hittem vége mikor egy óriási csattanást hallottam. És ekkor a kéz elengedte a lábam. Eddie beleszúrt valami kés félét a fejébe. Megmentett. Az pedig felszívódott. Ekkor Eddie odarohant hozzám és átölelt. És talán ekkor jöttem rá arra hogy nem kell félnem. Hisz Eddie itt lesz mellettem mindig.
Szóval igen hoztam az újabb részt. És igen hajnalban. Nem tudom most úgy éreztem ezt meg kell írnom. Nem shippelem a Steddiet csak szimplán aranyos szerintem. (De a Reddienél nem aranyosabb).
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Második Esély /BEFEJEZETT/
FanficAz legyőzése után mindenki maradt a városban. Richie rájött az érzéseire és elakarja mondani de mivan ha késő? Mivan ha az élet nem azt adja neki amit szeretne. És emelett elkezdődtek a rémálmok amik talán megváltoztatnak egy dolgot. Igen ez egy fan...