Pewnego dnia na mapie wszystkich graczy pojawiła się tajemnicza istota w zielonej dolinie...
Wraz z przyjaciółmi postanowiliśmy sprawdzić to podejrzane zjawisko.... wszyscy baliśmy się co tam ujżymy. Na miejscu szczęśliwie zastaliśmy pustkę.
Lecz kiedy się rozstaliśmy, postać zaczęła się przemieszczać...(...)
Była już noc, a konkretnie 00.05... wraz z Alessandrą na fryzach starej animacji, pojechałyśmy w aktualne miejsce istoty, były to Zapomniane Pola... Bardzo się bałyśmy... a w szczególności ja, Delilah...
(...)
-Bardzo się boję...- zaszeptałam-
-Czego się tu bać? To zwykły błąd gry!- powiedziała Alessandra-
Jednakże był powód do strachu...(...)
Na miejscu wpatrywałyśmy się w pustkę... puste pola...
-No i widzisz? Nie ma się czego bać! -zażartowała Alessandra- Nic strasznego!
-Może i ta—
Nie dokończyłam, ponieważ z za rogu wyjechała postać na karym fryzie.. była ubrana w czarno czerwony sprzęt, nie dostępny w grze... Uśmiechała się i używała zablokowanych emotek... Tym razem obie się przestraszyliśmy...
Po chwili obie nas wylogowało z gry. Zalogowałyśmy się po drugim razie.
Odrazu kliknęłam ikonę mapki. Kobieta była z każdym mrugnięciem oka coraz bliżej nas... Starałam się ukryć w stajni...(...)
Wraz z przyjaciółką długo szukałyśmy fryza na marne....
Nagle przed ekranem ujrzałyśmy postać śmiejącą się do nas, którą spotkałyśmy na polach...Chwilę później mój komputer się wyłączył... próbowałam go włączyć na nic...
(...)
Po paru dniach udało mi się włączyć komputer i wejść do gry... Alessandra już na mnie czekała.
-Ty też nie masz koni w stajni?- spytała przerażona-
-Niestety nie...-odpowiedziałam- Może to zwykły błąd gry? Napiszmy do supportu...
-Nie, to nie możliwe... nie tym razem...Podobno do dziś tajemnicza postać grasuje na polskich serwerach, usuwając konie graczą którzy ją ujrzeli...
KONIEC
Mam nadzieje że nasza ( Alessandra i Ja, Delilah ) historia wam się podobała. Z góry przepraszam za błędy orto itp. Opowiadanie jest zmyślone. ALE UWAGA! Błąd gry istnieje do dziś!
Alessandra Swiftwood - 20 lvl (Najlepsza przyjaciółka :> )
Delilah Bitterlee - 17 lvl (ja)
CZYTASZ
Tajemnicze historie sso #1
HorrorPewnego razu grupka osób spotyka się z dziwnym zjawiskiem. Sprawa jest naprawdę pokręcona i straszna💀 Czytaj do końca by dowiedzieć się o co chodzi...👻🤫