(En förklaring och ett krig)
Cassidys pov
När jag kommit hem igen efter att ha vunnit över Adrian började Lilli nästan gråta för att jag hade tydligen varigt borta hela natten och kommit tillbaka kl 4. Jag gick och la mig och väntade på att skol larmet skulle ringa.
"PIP PIP PIP PIP PIP"
"KÄFTEN JÄVLA KLOCK JÄVEL" sa jag argt och tog klockan o kastade in den i väggen. Jag såg surt mot väckar klockan eller det som var kvar av den. Jag hörde snabba steg komma mot min dörr och jag ställde mig upp och tog kniven som ligger på mitt nattursbord och var berädd att döda. Dörren öppnades sakta och Lilli stack in sitt vakra(Märk min sarkasm) morgon trötta huvud och såg ut som om hon hade sätt ett spöke.
"Ahahahhahahhhaaaaahahahahahha" jag skrattade så mycket så att jag la mig ner på golvet och rullade runt. Lilli kollade argt på mig innan hon hämtade den största kudde i mitt rum och slog mig rätt i ansiktet. Jag tog tag i hennes arm drog ner henne på golvet och började kitla henne. On skrek skrattade och jag kunde inte hålla inne mit skratt längre så vi bara låg ner på golvet o skrattade."Vad är klockan" Frågade Lilli. Jag kollade på klockan och hoppade upp i ren panik.
"Klockan är 9.00" sa jag strässat vi började nämligen tjugo över. Lilli hoppade upp fråg golvet och sprang in på sitt rum. Jag klädde på mig och sminkade mig innan jag tog min Gucci väska och packade ner alla skol gräjeroch sprang ner och tog nycklarna till min bil. (Ja jag kör bil och är 15) och väntade otåligt på Lilli. Hon kom äntligen ner och vi åkte till skolan i min vita Lamborghini. När vi äntligen var där var klockan redan tio i nio och vi orkade inte strässa. Vi var trots allt redan sena.Vi hade redan fått chema och allt sånt så vi visste vart vi skulle. Vi gick i la in våra grejer i svåra skåp. Innan vi gick mot klassrummet. Lilli knackade försiktig på dörren medan jag bara klampade rätt in. När jag såg klassen skrek jag helvete. För i min klass gick inte bara Cameron utan även Adrian. Alla kollade konstigt på mig utom Cameron, Adrian och Lilli. Cameron flinade, Adrian stirrade och Lilli gav mig en medlidsam blick. Det här var min klass. Men jag fyller år om 3 dagar så jag kommer inte låta dom här idioterna hindra mig från att festa och ha det riktigt kul.
Under lunchen
"Cassidy du kan sitta här vid oss" Ropade två välkända röster tillhörande Mr Asshole 1 och 2. Jag flinade men gick sedan och satte mig mitt emellan dom båda idioterna. Medveten om att dom båda var chockade sa jag högt till dom vid bordet.
"Mitt namn är Cassidy stone fall (Jag använder stone fall eftersom det inte är barge dag man går omkring och säger att man är dotter till en ledaren av världens farligaste maffia gäng, när han levde alltså. Men när jag är 18 är gänget mitt) , o jag är ny här så hoppas ni kan visa mig hur saker och ting går till här" När jag hade sagt det frågade en annan av killarna vill du gå på en dejt med mig imorrn" Jag tyckte jag hörde Morrande komma från dom båda bilarna bredvid mig men jag ignorerade det och svarade istället kort.
"Ja gärna det..." mer han jag inte säga innan jag hörde båda killarna bredvid mig säga "min" Jag fnös åt killarna och gav hna som bjöd ut mig en snäll blick och en puss på munnen innan jag gick till Lilli.Efter skolsn
"Hörde du också morranden komma från Mr Asshole 1 och 2" Frågade jag Lilli. Hon fnissade till men svarade.
"Ja, det var konstigt eller hur"
"Mmmm, och juste jag gjorde hål i väggen på Adrian's gymm. Han kanske är sur för de" slillis ögon vidgades
"Vad sa du att du gjorde!?"
"Ett hål i hanns vägg" Lilli skakade på huvudet och kollade med en ledsen min på mig.
"Har du tänkt på att Adrian och Cameron är lika" Jag tänkte efter ett tag innan jag faktiskt kom på hur lika dom var. Det ända som skiljer dom åt är att Adrian har mörkgröna ögon och ett födelsemärke åvanför ögat, medan Cameron har ljusgröna ögon och inget födelsemärke.
"Ja" Sa jag efter en stunds tänkande
"Det är för att dom är tvillingar"
"Och hur vet du de" Svarade jag trorsigt
"Om du vill veta måste du vänta tills du fyllt 16 om två dagar"
"Lilli varför måste du vara så jobbig"
"Det är bara sån jag är"Nästa dag
"LILLI VAKNA" skrek jag på Lilli. Hon kom sömnigt ner för trappan men sken ip som en sol när hon såg att jag hade gjort pannkakor.
"Du är ju bara bäst" Sa Lilli till mig med lycka i rösten när hon åt pannkakorna.
"Jag vet" jag tänkte fortfarande på det hon sa igår. Vad menade hon med att jag skulle få reda på det när jag fyllde år.
"JAG FYLLER JU 16 IMORRN" skrek jag till så att Lilli hoppade upp från stolen i ren panik.
"Men herre gud kvinna, jag vet de så ta det lite lugnt och gw inte hela kvarteret en hjärt atack" Jag skrattade åt hennes kommentar med lugnade ner mig.
"och så ska jag på en dejt efter skolan"
Mumlade jag otydligt men tydligen hade Lilli hört var enda ord ja sa så nu var det hennes hur att skrika.
"VA!!? MED VEM ÄR HAN SNYGG ÄR HAN EN PARKER"
"Men snälla nån kvinna ge inte hela kvarteret en hjärt attak" hon skrattade till.
"Men allvarligt, vad heter han" frågade hon lugnt
"Jag vet inte" sa jag fundersamt. För nu när jag tänkte efter visste jag inte hanns namn. Woopsis.
"Va !?"
"Du kanske vet vem han är, han är lika lång som the Assholes och har blont hår med gröna ögon"
En en gång vidgades hennes ögon och hon svarade
"Han heter Adam Parker. Och är the asholes Lillebror" Jag svarade inte. Jag bara tänkte. Skulle jag dejta en till parker. "nej" konstigt, det var son en inre röst som sagt de. Aja jag får väll säga att jag inte kan. Hon log mot mig, med tanke på min min visste hon redan att jag skulle säga nej.
"Daggs att dra till skolan"
"Jag antar det" Svarade jag.På skolan
Jag gick ut ur bilen och såg honnom, Mr Asshole även känd som Cameron Parker. Bredvid honnom gick dom andra Mr Assholes, Adrian Parker och Adam Parker.
Jag gick fram till Adam
"Adam varför sa du inte att du hette Adam Parker, de gäller dig med Adrian"
"För att vi inte trodde det var en viktig detalj presic som ditt efternamn" stone fall" när ditt riktiga efternamn är" han viskade i mitt öra så att ingen annan kunde höra "Blood stone" när Adam pratat klart gick jag fram till Adrian och sa "Jag kommer till ditt gym efter skolan om en vecka. Hoppas dina männ är redo för det kommer bli en fajt"Kapitel 2 ute, vad tycker ni, jag blev ganska nöjd. Jag hoppas ni gillar boken så här långt och att ni fortsätter läsa. Love you❤️❤️
1218 ord
ESTÁS LEYENDO
Angels Or Asholes
FantasíaJag gick in på skolgården och såg honnom Mr Asshole även känd som Cameron Parker...