4 - "k.v_thyng.95, started to follow you."

3.8K 335 335
                                    

Bölüm girişlerini günlük gibi kullandığımı fark ettim ğsmfşsöfisl

Ama bence bir sakıncası yok, hatta okuyucularım nasıl biri olduğumu ve neler hissettiğimi biliyor, bu his güzel.

Şuan hissettiğim ruh hali ise...

Sıkıntılı, kötü, mutsuz...

Çok saçma şekilde bir şeylere kırılıyorum ve depresyona girip ağlamak istiyorum bazen, neden böyleyim çözemedim de.

Beni üzmeyin arkadaşlar, sonra dobarlanamıyorum aimpsdğdlsşşsa

Yazan'ınız Zey, iyi okumalar diler...

"Evet, seni dinliyorum?"

Jimin Hyung'a her şeyi anlatacağımı söyledikten sonra ikimiz de gergin olduğumuz için rahatlayabilmek adına ona birer kahve içmeyi önermiş, ardından birlikte mutfağa inmiştik.

Benim kahveleri hazırladığım süre içinde işe Jimin Hyung mutfağın orta kısmını kaplayan tezgahtaki bar sandalyelerinden birine oturup sessizce beni beklemişti.

Şimdi kahvesini önüne bırakıp karşısına oturduğumda ise artık sabrının kalmadığını söylercesine gözlerime bakmış ve başını hafifçe yana yatarak dinleme pozisyonuna geçmişti.

"Okuldan sonra kafede çok durmadan eve geçtim, çünkü kafeye tek gitmedim."

Kaşlarını çattı. "Tek gitmedin mi? Kiminle gittin?"

"Taehyung'la,"

Gözleri şokla büyürken ağzı da aynı oranda açılmış, "Ne?" Diyip olayı anlamaya çalışırcasına buruşturduğu yüzüyle bana bakmıştı.

Başımı sallayıp gözlerimi kahve fincanımda gezdirdim. "Evet, aynen öyle. Ama bunu ben istemedim, o zorladı. Konuşmak istediğini söyleyip durdu ve gitmeme izin vermedi. Sonunda elinden kurtulamayacağımı anlayıp kabul etmek zorunda kaldım ve birlikte kafeye gittik. Oturup konuşmak için,"

Kaşları havalanırken artık şokla bakan gözlerinde merak kırıntıları da dolaşmaya başlamıştı. "Devam et."

"Oturduk ve konuştuk işte. Daha doğrusu, o bana sürekli sorduğu soruları sordu ve ben de bu kez... ağzıma ne geldiyse söyledim. Biraz ağır konuştum ama, Deltalar hakkında ne düşündüğümü ve ne hissettiğimi biliyor artık."

"Tam olarak neler söyledin?"

"Umm..." Kısa bir süre düşündüm ve sabah Taehyung'un yüzüne söylediğim şeyleri olduğu gibi aktarmaya başladım.

.....

"...Çünkü diğer Vitaların aksine, ben uzun ve dolu dolu bir hayat yaşamak istiyorum, ruh eşim olduğu söylenen bir canavar tarafından tecavüze uğrayıp öldürülmeyi değil."

Anlatmayı bitirdiğimde, şok olmuş gözlerle bana bakıyordu.

"Aman Tanrım... Jungkook, bunların hepsini cidden sen mi söyledin? Hem de ona?"

Başımı salladım. "Evet ben de çok şaşırdım sonradan ama, yaptım. Dahası da var. Taehyung, Kim Sürüsü'nün başına geçecek olan bir sonraki sürü lideri. Ve biliyorsun ki, Kim Sürüsü yıllardır bizim sürümüzü ele geçirmeye çalışıyor. Jeon Sürüsü'nün lideri babam, bir alfa. Yoongi Hyung da bir alfa, şuan için sürünün gelecekteki lideri o, ancak eğer ben bir deltayla mühürlenirsem-"

"Mühürlendiğin delta sürünün başına geçecek ve sürünü kendi sürüsüne katabilecek," Düşünceli ve dalgın bir biçimde tezgaha bakarak söylediği şeylere karşı kapalı, ufak bir tebessüm sundum.

Vampire Delta - Taekook |Omegaverse|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin