Amoi Comel Dijolok Butuh Melayu

12.6K 44 1
                                    

Sebenarnya , aku dahh lama mahu ceritakan kisah yanng betul berlaku pada diri aku. Satu malam minggu aku pegi melepak mahu tengok dj yang pandai mix muzik r and b dan funk tu. Syok juga sebab die tu handsome gilerr dan gay.

Tengah aku sedap berenjut dengar lagu, tiba-tiba datang sorang gadis duduk sebelah aku. Muka die macam aku kenal. ". hey. Bob. kenal tak aku lagii ? " gadis tu siap bagi tangan mahu salam.

Daring habis. aku cuba cam die dan perhati betul-betul. "Cindy?. are you Cindy. hey. wassup! " memang benar sangkaan aku, gadis tu anak towkey Cina kaya yang satu kursus dengan aku kat kolej.

Boleh tahan gak penampilan die malam tu. amoi comel nie sexy dalam tube putih ketat. tapi aku tengok die semacam stim sikit. mungkin sudah terlalu banyak tonggang arak. die pun join aku sekali dan kami borak-borak kosong cerita kisah lama.

Aku tahu Cindy dulu syok kat aku, tapi sebabkan masa tu aku tengah dating best friend dia, Christine @paul, jadi dia pun kasi laluan kepada Christine. " So. apa jadi you dengan Paul?. dengar kata dahh break-up? " Cindy sempat letak tapak tangan die kat paha aku bila die sebut "break up".

Memang sah die mabuk! Aku beritahu yang aku tak sehaluan dengan Paul. tapi sebab sebenarnya, korang pun tahu - aku lagi suka main dengan sesama lelaki. dan Paul menolak cintaku kerana aku lebih gemar main jubur die dari lubang vagina.

Kalau dalam sepuluh kali main hanya dua kali je aku masukkan batang aku kat situ. Paul juga syak yang aku nie gay! Aku cuba alihkan subject dan ajak Cindy bercerita hal dirinya.

Katanya, kekasih die baru tinggalkan die sebab terpaksa kahwin pilihan mak-bapak. Makin lama die bercerita makin kuat die teguk air setan. Aku agak die memang kuat minum. sebab kalau pompuan lain dah lama tertiarap.

Aku pun berlagak macam pendengar yang bagus sebab kesiankan kat dia. lagipun aku dah lama tak "dapat main" dan entah kenapa sentuhan jari-jemari Cindy pada peha aku. buat zakar aku keras pulak.

Selalunya aku tak respon kalau pompuan raba aku. tapi malam tu Cindy memang betul-betul sexy. dan aku tak dapat alihkan pandangan aku dari merenung bibirnya yang merah ranum. Aku asyik bayangkan bibir Cindy melekap pada kepala zakar aku dan mengulumnya macam lolipop.

Makin lama Cindy pun semakin berani hingga menyentuh dan mengusap kote aku yang menjulur 7 inci di bahagian paha aku - memang adat aku tak suka pakai underwear. kami sembang dekat 1-jam sebelum Cindy tiba-tiba mencapai tangan aku dan mengajak aku pulang ke rumahnya.

Di parking lot, joki kereta melontarkan kunci bmw kepadaku. Mereka memang biasa denganku. Sampai di rumah Cindy kami disambut oleh anjing Cindy yang begitu cemburu menjaga tuannya dan asyik melalak kat aku.

Cindy mengomel sesuatu pada anjing itu dan die pun diam. Ntah aper ayat die sound kat anjing tu. Aku memapah Cindy ke bilik tidurnya di tingkat split level rumah banglo itu.

Cindy terus ke bilik air dan 10 minit kemudian die menemui aku yang masih dlm bilik tidurnya. " oh no. my contact lens. " tiba-tiba Cindy memandang lantai dan seoalah mencari sesuatu.


Rupa-rupanya kanta lekap yang die pakai terjatuh ke lantai. Mananya tak jatuh. dah mabuk! dalam keadaan mabuk, Cindy merangkak-rangkak atas lantai mencari kanta lekapnya. Sengaja die pamerkan jubur nya yang di tutup dangan seluar dalam putih tipis.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Amoi Comel Dijolok Butuh Melayu  Where stories live. Discover now