Lubang Burit Kakak Dikongkek Adik

17.9K 55 2
                                    

I tinggal bersama mak bapak I dan adik beradik I di sebuah taman perumahan. Masa tu I masih sekolah tingkatan 4. Walau pun masih sekolah tapi body I memang mengancam. Bentuk body I yang macam orang dewasa menarik minat ramai lelaki terutamanya peha dengan dubur.

Masa tu I masih tak matang sangat jadi tak tahu sangat nafsu lelaki ni camne. Budak-budak lagi la katakan. Sampai la satu hari tu I pergi la ke kedai beli kelapa parut.

Tengah tunggu akak mamak tu parut kelapa, datang la sorang brader ni nak beli rokok. Bila I tengok dia, dia pun tangok I. Bila dia tengok I I pun tengok dia.

Kami senyum. Lepas tu dia datang dan tegur I. Kami pun berkenalan. Namanya Adna. Kerja kat kilang elektronik sebagai technician. Kami lama-lama jadi couple. Dia selalu bawak I keluar naik motor dia.

Apa yang I perasan bila I bonceng motor dia mesti ramai driver yang tengok I. Rupanya gaya I naik motor tu memang daring habis. Melentik lebih-lebih lagi kalau I pakai kain uniform sekolah.

Memang nampak gebu la peha dengan dubur I yang montok ni. Tapi Adna ni biasa-biasa je bila kita orang jumpa. Sampai la satu hari ni I balik dari hari sukan sekolah.

Pakai t-shirt dengan seluar track je. Adna ambik I balik dari sekolah dan kita orang lepak kat taman tasik. Masa lepak-lepak tu Adna asyik tengok je peha I.

Pastu dia asyik tenung je kelengkang I. Pastu lama-lama dia dah mula usap-usap peha I. Makin lama makin lain macam. I tak kisah sangat sebab I pun suka.

Lama-lama Adna pegang burit I. Dia gosok-gosok tangan dia kat burit I sampai I stim. I memula tu malu tapi stim punya pasal lama-lama I sendiri cum.

I peluk Adna sebab sedap sangat. Pastu I tanya Adna kenapa suka tengok peha I. Adna cakap sebab cantik dan seksi. I tak faham sebab takkan la pakai seluar track pun boleh kira seksi.

I pun tak kisah sangat la. Tapi lepas tu I sengaja nak test Adna. Kami jumpa lagi pada hari yang lain dan I sengaja pakai seluar tarck lagi.

Sekali lagi Adna asyik tengok je peha dan burit I. Lepas tu Adna asyik suruh I jalan ke sana sini depan dia. Rupa-rupanya dia nak tengok dubur I.

I pun sengaja la mengada-ngada la kat Adna supaya dia gosok burit I lagi macam hari tu sampai cum. Adna macam faham. burit I pun digosok-gosok tangan Adna sampai la I terkangkang-kangkang cum dalam seluar track I.

Basah kelengkang I. Lepas tu Adna mintak I berdiri depan dia. Pastu Adna menyangkung belakang I. Dia pegang-pegang dubur I. Lepas tu dia cium dubur I. Lepas tu dia sembam muka dia kat dubur I.

I dengar Adna sedut nafas kuat-kuat. I tunduk biar dubur lagi tonggek. Adna buka zip seluar. Dia tunjuk I pelir dia. Dah keras. Dia berdiri belakang I.

Dia lancap sambil tengok dubur I. Lepas tu dia peluk I dari belakang. Adna letak pelir dia kat celah dubur I. Dia suruh I tonggeng. Lepas tu dia geselkan pelir dia kat celah dubur I.

Bila I toleh kat pelir dia ada air jernih dah keluar dan basahkan seluar track I. I lentikkan lagi dubur I. Adna tampar manja dubur I berkali-kali.

Sedap jugak. Bergegar dubur I dalam seluar track yang sendat tu. Adna tekan pelir dia pastu dia mengerang sambil paut pinggang I. I pastu rasa pelir dia bergerak-gerak kat celah dubur I.

Lubang Kakak Dikongkek Adik  Where stories live. Discover now