𝐃𝐢𝐬𝐜𝐫𝐢𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧

3.9K 71 22
                                    

𝐍𝐚𝐦𝐞: 𝐘/𝐧 𝐋/𝐧

𝐆𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫: 𝐅𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞

𝐀𝐠𝐞: 17

𝐑𝐚𝐜𝐞: 𝐖𝐨𝐥𝐟 𝐟𝐚𝐮𝐧𝐮𝐬

𝐒𝐞𝐱𝐮𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲: 𝐆𝐚𝐲

𝐋𝐨𝐨𝐤𝐬:𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐨𝐤, 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐰𝐨𝐥𝐟 𝐚𝐭𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐭𝐞𝐬.

𝐋𝐢𝐤𝐞𝐬: (𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞)𝐓𝐫𝐚𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐭 (𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐛𝐲 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐬), 𝐇𝐞𝐥𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬, 𝐂𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐒𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠, 𝐑𝐖𝐁𝐘, 𝐉𝐍𝐏𝐑, 𝐎𝐳𝐩𝐢𝐧, 𝐎𝐥𝐝 𝐓𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫
(𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫)𝐒𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐟𝐭𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞, 𝐃𝐫𝐚𝐰𝐢𝐧𝐠, 𝐎𝐳𝐩𝐢𝐧.

𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞𝐬: (𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞) 𝐑𝐚𝐜𝐢𝐬𝐭𝐬, 𝐇𝐨𝐦𝐨𝐩𝐡𝐨𝐛𝐞𝐬, 𝐆𝐫𝐢𝐦𝐦, 𝐂𝐚𝐫𝐝𝐢𝐧, 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐅𝐚𝐧𝐝 (𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐯𝐢𝐨𝐥𝐞𝐧𝐭), 𝐒𝐩𝐨𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞, 𝐁𝐮𝐥𝐥𝐢𝐞𝐬.
(𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫) 𝐊𝐞𝐩𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞, 𝐑𝐖𝐁𝐘, 𝐉𝐍𝐏𝐑, 𝐆𝐥𝐲𝐧𝐝𝐚, 𝐎𝐨𝐛𝐥𝐞𝐜𝐤, 𝐏𝐨𝐫𝐭.

𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲: (𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞)𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐧𝐞𝐞𝐝, 𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐚𝐯𝐞, 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐥𝐲 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐥𝐨𝐲𝐚𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭 (𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐢𝐭𝐞𝐫𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐥𝐚𝐩 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐲 "𝐅𝐮𝐜𝐤 𝐨𝐟𝐟" 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫), 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭, 𝐬𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐥𝐲 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐩𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫.
(𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫)𝐒𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐭𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐤𝐞𝐞𝐩𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐫𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨, 𝐡𝐢𝐝𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐬𝐨 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐛𝐞 𝐛𝐥𝐮𝐧𝐭, 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐚𝐥𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐬𝐦𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐬𝐞𝐥𝐟-𝐡𝐚𝐫𝐦, 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐛𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟.

𝐑𝐞𝐣𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐟𝐞𝐦 𝐟𝐚𝐮𝐧𝐮𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐱 𝐑𝐖𝐁𝐘 𝐇𝐚𝐫𝐞𝐦Where stories live. Discover now