Kyss på kinnet

446 11 0
                                    

Taylor POV

Hei! Jeg er Taylor Dallas. Jeg er 12 år og går i 7. Klasse med min Bestevenn, Anna. Anna Angel. Jeg kan danse også kan jeg synge, men ingen vet at jeg kan synge. Vil helst holde det hemmelig. Jeg har brunt hår, brune øyner også har jeg smilehull. Jeg har ingen søsken.
***
Vinterferien er ferdig. Jeg hadde egentlig gledet meg til å gå på skolen i dag, men det er likevel kjipt å våkne tidlig, få lekser og ha kjedelige skoletimer. Før vinterferien så pleide jeg å gå i nerdeklær så da tenkte jeg å oppgradere meg før skolestart. Jeg fikk meg nye kule klær også har jeg klipt meg da. Ganske fornøyd med meg selv nå.

Jeg hadde satte meg i bilen. Det tok 5 minutter til å kjøre til skolen. Da pappa startet bilen tenkte jeg på noe. Hvorfor fikk jeg ikke en bror eller søster? Jeg hadde alltid ønsket meg det.

"Hallo? Taylor?" Sa pappa.

"Huh?... Ja?" Sa jeg til pappa og lo høyt inni bilen.

"Hva er det med deg?" Spurte pappa forvirret.

"HihiHuhu...Jeg vet ikke" sa jeg og ble litt seriøs.

"Ok? Men vi er framme nå. Ha en fin dag gutten min" sa pappa.

"Hadde pappa" sa jeg og gikk ut av bilen.

Jeg gikk inn skoleporten. Det var faktisk mange her. Jeg prøvde å finne Anna og der så jeg hun! Hun satt med Thea, Vanessa og Vilde. Det er de hun pleier å henge med. Jeg gikk mot hun og plutselig så hun meg. Hun begynte å smile stort så kom hun mot meg og klemte meg. Etterhvert slapp hun.

"Wow... Taylor. Hva har skjedd med deg?" Sa hun glad.

"Bare klipt meg og forandret stilen" sa jeg og blunket til henne. Hun begynte faktisk å rødme. Hun pleide ikke å gjøre det før. Rart. Det begynte å ringe inn.

"Taylor. Jeg må gå til jentene. Vi ses etterpå" sa hun og kysset meg fort på kinnet. Hun begynte fort å rødme så småløp hun til vennene sine. Hva skjedde nå?

***
Det var lunsj nå og jeg satt med kompisene mine. Leon, Niall og Thomas.

"Så hva gjorde du i ferien?" Spurte Niall.

"Jeg var i England så ble jeg venn med en jente" sa jeg.

"Oooooo. Var hun Hot eller?" Spurte Thomas.

"Ja, men hun var ikke helt min type" sa jeg.

"Ok, men ser at du har klipt håret og fått deg ny stil" sa Thomas og smilte.

"Jupp" sa jeg og smilte. Jeg så litt på Leon. Han hadde hodet på pulten.

"Leon?" Sa jeg og ristet litt på armen hans.

"Hæ?" Sa Leon litt trøtt.

"Du sov" sa jeg og lo litt.

"Oja" sa han og smilte som en tulling.

"Gutter!?" Ropte Vilde på noen.

"Hun roper sikkert på en annen" sa Niall.

"Taylor, Thomas, Leon og Niall!?" Ropte Vilde på oss.

"Eller ikke" sa jeg til Niall.

"Hva er det?" Spurte jeg Vilde.

"Vil dere sitte med oss!?" Ropte hun.

"Du trenger ikke å rope. Vi sitter bare 2 meter unna dere" sa jeg og lo litt. Jentene begynte også å le litt. Vi gikk mot jentene og satt oss ned. Jeg satt vedsidna Anna mens de andre satt seg på den andre siden. Anna smilte søtt til meg. Jeg smilte tilbake til henne.

"Er dere et par nå!?" Spør Vilde spent.

"Hæ? Nei. Vi er jo bestevenner. Ikke sant Anna?" Sa jeg og tok armen rundt henne.

"Ja. Bestevenner" sa Anna litt usikker og smilte.

Only Bestfriends?Where stories live. Discover now