67. kapitola | Poslední Máslový ležák

738 83 265
                                    

/29.6. 1978/

Poslední měsíc v Bradavicích všichni strávili pohromadě. Pomáhali si mezi zkouškami, byli si vzájemnou podporou a samozřejmě se snažili hlídat Violu či Mathea, když zrovna Stefani nebo Hestia měla jiné povinnosti. Zítra je měla čekat poslední jízda Bradavickým expresem, což pro všechny znamenalo velikou emocinální zátěž.

Předposlední červnový den se stal krásným, sluncem zalitým a horkým dnem, který Pobertové a Sedmikrásky - jak je všechny otituloval Peter - strávili u Černého jezera, přičemž klukům bylo tak veliké horko, že se dokonce i vykoupali, zatímco děvčata pouze smočily nožky.

Poslední den strávený v Bradavicích se musel zakončit něčím speciálním, co parta nikdy nezapomene. Poslední večer i noc v Bradavicích zkrátka musela být nezapomenutelná, aby na ní vzpomínalo až do nejdelší smrti!

,,Škoda, že jste se také nekoupaly," poznamenal Peter Pettigrew s lišáckým úšklebkem na tváři a dostalo se mu pohlavkem od Hestii Jonesové.

,,Copak ti nestačí Ava, ty prase?" pokárala ho černovláska a posadila se k jejich obvyklému stolu U Tří košťat. ,,Poděkuj za mě ještě jednou Floriánovi, Stef."

,,Jasný, Zmrzlinkářství Floriána Fortescue se za chvíli stane školkou," uchechtla se pobaveně Stefani při pomyšlení na svého strýčka Floriána, který dnešní noc hlídal nejen svého adoptivního syna Rolfa, ale i Mathea s Violou. ,,Ale Florián to dělá rád a opravdu to s dětmi umí."

,,Stejně má Leta takové štěstí," zavzdychala Irene Kowalski při pomyšlení na bystrozorku, načež se Remus chytil na oko dotčeně za srdce.

,,Chceš mi tím snad něco naznačit?" pozvedl obočí Remus a celá parta se zasmála. ,,Vždyť já to taky umím perfektně s dětmi, Stefani ti to potvrdí!"

,,To je pravda," postavila se na jeho stranu hnědovláska. ,,Ale Florián zvládá tři najednou!"

,,Já bych také zvládl tři najednou!" ohradil se tentokrát Sirius a přitiskl si k sobě Stefani. ,,A jestli mi to nevěříš, tak ti udělám ještě dvě!"

,,Věřím, věřím, věřím," vyhrkla hned na to Scamanderová a zbytek se opět rozesmál, až se za břicho popadal.

,,Tak co budeme pít?" zajímal se James Potter. ,,Je to snad poprvé, co všichni můžeme pít a nikdo není těhotný... tedy snad."

,,Proč všechno začíná alkoholem?" chytla se za hlavu Lily Evansová a Ava Abbotová se pobaveně ušklíbla.

,,Uvědom si, Lily, že alkohol nás v první řadě přivedl dohromady," připomněla jí rudovlasá Mrzimorka. ,,Chci říct, o naší trojce ani nemluvím," pohlédla na Remuse, Siriuse a Stefani, ,,ale i mě a Petera dal dohromady alkohol."

,,Jasný, já kdybych nebyl nalitej, tak jsem nikdy nezazpíval Can't take my eyes of you," přitakal Dvanácterák a políbil svou přítelkyni do jejích zrzavých vlasů. ,,Takže moudro pro budoucí generaci - škoda, že tu není Matheo a Viola - alkohol sbližuje lidi dohromady."

,,Někdy až moc," nemohl si odpustit Remus a k partičce se přitočila madame Rosmeta, majitelka tohoto podniku.

S úsměvem na tváři si povzdechla při pohledu na celou skvadru. ,,Je na vás hezký pohled, děcka," prohlásila.

,,Jaká děcka?" zabručel Sirius, ale následně si to rozmyslel. ,,Pravděpodobně bych vám měl říct, proč už zdaleka nejsme děcka, ale mám dnes moc dobrou náladu."

,,Moc se těším, až mi sem budou chodit dělat kšefty vaše děti," zakřenila se majitelka hospůdky. ,,Takže se postarejte o to, aby jich bylo mnoho!"

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat