Plimbare de seară

554 25 1
                                    

25 iulie.Asta e una dintre acele nopți de vară în care luna are o culoare roșie ca sângele, cuprinsă de urlete morților pierduți în undele sonore ale lacrimilor. Pe strada din orașul Arne (nu există) din sudul New York-ului, nici măcar cel mai nebun om nu-și făcea apariția. Totul era pace și somn, tulburat de urletele bufnițelor. Dintr-un colț al străzii și-au făcut apariția, Denny și Danna: două verișoare de cruce, diferite de oricare alt om din zonă. Denny își pieptănase cu degetele părul roșcat până la șezut,de o culoare intensă și nenaturală. Danna, genul de fată adeptă culorii negru își mângâia de zori pisica tăcută, în timp ce Denny vorbea singură și era cu gândul aiurea.
-Vai.. Dar ce mult îți place să Vorbești..
-Știu..hahaha... Uite ce jucărie superbă mi-a dat tata, când ne-am văzut ultima dată, urlă cu tot glasul Denny, arătându-i Dannei un cuțit.
-Te apuci iar de execuții?
-Am să fac asta de la distanță.. Nu-mi place moartea dureroasă, e atât de înceată și plictisitoare..
-Da... Știu... Ce frumoasă ești! Exclamă Danna privind-o serios pe Denny.
-Ce dracu ți-a venit?!
-Nimic,hai să mergem mai departe.
Ce e drept, Danna avea mare dreptate, Denny era prea superbă pentru a fi o criminală anonimă de lume. Avea corpul suplu și hainele în stil hip-hop, buzele ucigător de roșii, ochii aproape mai roșii și necomuni ca buzele și părul... O Frumusețe aparte.
Au mers până la 12 noaptea pe străzile orașului. Denny părea în culmea bucuriei, iar Danna într-o melancolie eternă.
-Cum poți fi mereu așa de zuză??
-E meseria mea.
-Aaa...
-Hei, tu vezi chestia asta din față??!!
-Poftim?
-Uită-te atent în față!
Danna își îndreptase privirea și văzu' una dintre simbolurile orașului; biserica sf. Celestina.
-Ce e asta? Una dintre cele 7 minuni ale lumii?? E imensă!
-Nuu,Deny, orașul ăsta e unul foarte religios, biserica asta e părăsită, fiind construită de un preot cu religia diferită față de cei din acest oraș, are peste 7 secole, cică a incercat lumea s-o ardă fiind zvonuri că se aud sunete ciudate, dar nimeni nu a avut curajul să intre în ea.
-Aaa,fain, știu unde voi înnopta.
-Vei ce?
-Înnopta. N-am chef să mă duc Iarăși în castelul lu' mă-ta, e prea ciudat și am un șobolan cu 3 capete în cameră.
-ok.. Asta a sunat ciudat.. Vin mâine la 10 ziua să te iau.. Vezi, că aici se spune că stă Jeff Ucigașul de o săptămână.
-Relaxează-te, am murit de o mie de ori, nici nu mai simt durerea.
Danna dispăruse. Denny intrase cu tupeu până la ușa bisericii. Când să intre, observase în dreapta cu izvor cu apa limpede ca lacrimă.
"Hmm.. Nu cred că mi-ar strica o baie."

Urletele crimeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum