-Pabló! Vedd cséplontnak a rövid fekete hajú cinibaba fejét!
-Neeee neee meg teszek bármit csak ne lőjön !! .. kérlek!-sirtam el magam
-Mehetsz a dilgodra !
-Hú!-fujtam ki a levegőt.
-Igen biza hú mert miket meg nem teszek érted hercegnőm!
-Nem vagyok a hercegnőd!
-Még vissza hívhatom pablót ha szeretnéd kedvesem !
-Nem kell! Mit akarsz mit tegyek?!
-Lássuk csak elsőnek is azt , hogy szedd rendbe magad és menjünk le a partra és ott gyakorolhatod h mennyire szeretsz a barátaid elött .
-És mégis azt hogy szeretnéd ? Hmm?-na ezt kárvolt kérdezni. Én és a nagy szám!
-Hát először is kézen fogva megyünk oda és utánna majd elöttük megcsókolsz és stb. stb. Tudod te mit kell tenned szivi!-és kaccsint egyet!
-Ch... s azt hiszed hogy a lányokat átverjük ezzel a színjátékkal?!
-Hát ha nem akarod hogy bajuk essen hiteles leszel!
-Mi lesz ebbő édes jó Istenem!?
-Házasság Kedvesem!-vigyorog önelégülten.
Elindultunk és mikor makdnem látótávolságra kerültünk összekulcsoltuk a kezünket. És szorosan egymás mellet voltunk.
Minfenki lefagyva nézett minket a csapatból.
Magamra varázsoltam egy szép mosolyt és köszöntem.
-Sziasztok srácok bemitatom a majdnem vőlegényemet Adamet.
-Hello!-köszönt Adam
Kapott néhány sziát hellot és csát.
Levetettem ami rajtam volt és ez a bikini volt rajtam-Kedvesem bekenjem a hátad?-kérdezte csábosan Adam
-Hát.. őhm jó !
-Gyere ide!
És lefeküdtem és belemaszírozta a testembe a napolajat nagyon érti amit csinál az tuti.
Na szóval mivel mi egy pár vagyunk így én is bekentem a hátát és a karját a lábait ő kente be de a felsőtestét is megkért h kensem be neki .
Már sötétvolt mikor visszamentünk a házba.
Megvacsoráztunk és leültünk tévézni , Adam egy 2 személyes kanapén terült el és mikor értezek a 4 tasak pattogatott kukoricával és kiosztom Adam az ölébe von és elkezdi puszilgatni a nyakam. Liem szúros szemekkel nézi h mit csinál Adam. És meg kellet szólalnom.
-Szivem.... ne most ...-és belémfolytotta a szót!
-Persze édesem majd a szobánkban fojtatjuk!-és nyom egy rövid csókot a számra és nézzük tovább a filmet Linda egyszer egyszer erre pillant és tehetetlenül néz. Én erre csak egy aprót bolintok hogy minden oké. És ő elmosolyodik. A film közepén járhattunk és fél 12 volt és Adam kezei is a félhomályban felfedező útra indultak a testemen épp szólásra nyitottam a szám mikor benyúlt a bugyim alá és elkezdett alró köröket leírva maszírozni a vsiklóm . Odakaptam és kirántottam a kezét mert ha nem még itt kieresztek egy jóleső nyögést vagy sóhajt.
-Khm..bocsi srácok mi most felmegyünk mert fáradt vagyok . Jó filmezést reggel találkozunk.
-Oké szivem aludjatok jól!-köszönt el Lin megnyomva az alvás szót! A többiek is elköszöntek és felmentünk a szobámba és elindoltam a gardróbomba keresnk valami jól takaró pizsit de nem kapaam
-Hercegnő elmentem zuhanyozni.
-Jó-kiáltottam a gardróbból. Felkaptam egy hálóinget és mentem is mert addig gondolkoztam , hogy Adam ki is jött és egy boxerben feküdta az ágyamon.
-Na azt már nem ! Ha azt akarod h veled aludjak felveszel még egy nadrágot is !
-De én így szeretek aludni és kész!
-Áá szóval így állunk akkor jövök mindjárt .
És evel elmentem zuhanyozni . 10 múlva kész lettem az esti rutinommal és felkapram a hálóinget ami így néz kiAdam szemei kikerekedtek és megnyalta az alsó ajkát .
-Ne bámúj!
-Hát akkor ne vegyél fel ilyen pizsit mert mindjárt letépem rólad!
-Ha úgy sem tudod mert ha megpróbálod átmegyek Lindához és vele alszom!-Erre felál és oda jön hozzám és én csak hátrálok még a falhoz nem értek !
-Azt meg se próbáld édes!- itt csak pár centi volt köztünk és megragadta a derekam és magázoz rántott és megcsókolt ! Vad és követelőző volt és nyelve ba akart jutni a számba de nem engedtem erre két kézzel ismétlem két kézzem belemarkol a fenekem be és felkap én a derekaköré fonom a lábam és eközben nyögök egyet. Így nyelve kihasználva ezt bejut a számba és vad táncba hívja nyelvem. Eközben egyik kezével elwngedi fenekem és megmarkolja a jobb mellem. Erre én felnyögök és beletúrok dús szőkésbarna hajába erre ő belemosolyog a csókunkba......
ESTÁS LEYENDO
Házasságba Kényszerítve!
RomanceVeronika egy 23 éves lány , akinek egy szép napon fenekestül megváltozik az élete . Vajon jó vagy rossz irányba? Mi történik majd vele ? Tarcs velem és megtudod!😊 Nyerj bejutást Veronika életébe!