Ben geldimmmm bebeklerimmm
Farklı bir şeylerle geldim 😋😉
Bu arada hepinize iyi bayramlar💐"Aman Tanrım!"
Elinde tuttuğun teste bakarken şaşkınlıktan ağzın bir karış açılmıştı. Yanında duran Caroline da en az senin kadar şaşkındı.
"Bu nasıl olur? O bir vampir. Tamam sen cadısın, olur ama o vampir yani bu imkansız."
Caroline dedikleri sana hiç yardımcı olmuyordu. Elinle başını tuttun ve banyoda yere oturdun. Yakın arkadaşlarından biri olan Caroline da hemen senin yanında yerini almıştı. Elini tutmuş ve sana desteğini sunmak adına elinden geleni yapmıştı.
-
O zaman biraz senden bahsedelim. Doğma büyüme Mystic Falls'tansın. Caroline, Bonnie ve Elena ile çocukluk arkadaşısınız ama ailen Caroline'nin ailesi ile daha yakın olduğundan en yakının hep Caroline olmuştu. Anne tarafın cadı olduğundan senin de güçlerin vardı ve bunu Bonnie ile birlikte keşfetmiştiniz.Bu aralar takıldığın biri vardı, Damon Salvatore. Birlikte takılıyor, eğleniyor ve bazen de sana romantiklikler yapıyordu ama ilişkinizin adını hiç koymamıştınız. Şimdi elindeki gebelik testini tutarken bu durumun nasıl olduğunu anlamaya çalışıyordun.
-Caroline ile Salvatorelerin evine geldiğinizde kapıyı açan Elena olmuştu.
"Aa kızlar, hoş geldiniz! Biz de akşam yemeği hazırlamıştık, sizi de çağıracaktık. Tam üstüne geldiniz."-E
"Ah ne güzel! İçeri girelim o zaman."-C
Elena, ikinizle de sarılmış ve kapıyı kapatmıştı. İçeriye geçtiğinizde Elena Stefan'ın yanına geçmişti. Sizi gören Stefan selam vermiş, sen de ona gülümsemiştin.
"Damon nerede acaba?"-sen
"Aradaki ormanlık alanda bir şeyler olduğunu iddia ettikten sonra evden çıktı ve daha gelmedi maalesef."-S
Kafanı salladın ve evden çıktın. Arka tarafa ilerledin Damon'ı görme umuduyla. Hafiften kararmış havaya rağmen hava oldukça soğuktu. Üzerindeki ceketine sarıldın ve Damon'ın adını söyledin.
"Nerdesin ya?"-sen
"Burdayım, güzelim."-D
Vampir hızıyla yanında belirdiğinde ilk irkilsende bunu belli etmek istememiştin. Elini omzuna atmış ve seni kendine çekmişti.
"Üşümüşsün."
Seni kollarının altında ısıtmaya çalışması hoşuna gitmişti.
"Eh biraz! Ormanda ne yapıyordun?"
"Birkaç hayvan -daha ne olduğunu çözemedim- evin arkasına yuva yapmaya çalışıyor. Stefan'ı üzerlerine salarsam iş hallolur herhalde."
Son dediğine gülerken eve giden adımlarını durdurdun ve merakla sana bakmasını sağladın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanfictionMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...