Lenyűgöztél

293 11 2
                                    

Miután elolvastam az üzenetet nem akartam hinni a szememnek. Dávid csinosnak talált... engem??? Hűha...
Már éppen gépeltem volna be a választ amikor csörögni kezdett a telefonom. Nem írt ki nevet úgyhogy nem tudtam ki az. Felvettem majd valaki azonnal beleszólt...
~Szia Dorka!
Szólt bele az illető, a hangja alapján  azonnal tudtam ki volt az.
~Dávid???
~Igen én vagyok. Ne haragudj, hogy ilyenkor zavarlak csak gondoltam felhivlak mivel láttam, hogy elolvastad az üzenetet.
~Ja, nem haragszom csak meglepődtem... És amúgy... Várj!! Honnan van meg neked a számom?
~Meg vannak a forrásaim... De amúgy Enikő adta meg. Remélem nem gond...
~Nem, nem gond.
~Ennek örülök. Viszont arra gondoltam, hogy holnap meghívnálak ebédelni. Megcsillogtatnám a főző tudásom. Na mit szólsz hozzá?
~Benne vagyok. Két óra megfelel? Mert előtte edzésre megyek.
~Persze. Két órakor nálam. Dominika óta első edzés?
~Igen. Készülünk a szezonra..
~Az nagyon jó! Meg lesz az a "bícs bádí"....
Még nagyon sokáig beszélgettünk az este folyamán, majd nagy mosollyal az arcomon tettem le a telefont...
El sem hiszem... Holnap Tóth Dáviddal ebédelek!!

~Másnap~

Reggel nagyon izgatottan keltem, egyrészt az edzés, másrészt pedig az ebéd miatt. Egy gyors reggeli (nekem és Cikcaknak is persze) után, a szekrényem elé letérdelve halásztam elő az edzős cuccomat. Bevallom nem volt valami egyszerű, de azért megtaláltam.
A kocsiba beszálva, mire kiértem a pályára, le zavartam egy telefont Gabival, ugyanis megbeszéltük, hogy együtt megyünk Egerbe, vagyis Enikő, Gabi, Brigi, Nóri és én. Szandi pedig külön kocsival jön majd.

Jó szokásomhoz híven, ma is utolsónak értem oda edzésre, de legalább nem aludtam el.
-Szia Dodesz! /intett nekem jó barátnőm, csapattársam Niki.
-Szia Nik! Mi helyzet? Öt hónapja nem taliztunk/ öleltem meg a lányt, amit viszonzott is.
-Nagyon jól nyomtad a pályákat/ lökte meg játékosan a vállam.
-Igyekeztem/ nevettem fel, egy röplabdát a homokból felvéve.
-Na edzünk egy jót/ tapsolt kettőt Nik majd neki is álltunk játszani.

Egy kellemes edzés után, el is indultam haza, majd egy gyors zuhany, hajmosás után, neki is álltam kiválasztani a ruhámat.
Már éppen a szekrényemet túrtam, amikor csengettek.
-Gyere/ kiáltottam el magam, miközben egy ronda kék pólót dobtam félre.
-Helloooo Gizi/ nyitott be az ajtón az én drága hugicám... Igen, senki se lepődjön meg ezen a becenven, ha olyan kedve van így hív.
-Hát te? / néztem rá
-Gondoltam benézek/ dobta le magát a kanapéra.
-Az frankó de nekem még mindig nincs ruhám/ dőltem rá az elöttem fekvő ruha kupacra.
-Miért hova készülsz? Csak nem randi? /vigyorgott rám.
-Nem randi. Csak egy ebéd/ mosolyodtam el halványan.
-És ki a szerencsés, vagy szerencsétlen? /nevette el magát a mondta végére. Válaszul csak hozzá dobtam egy farmar nadrágot.
-Dávid meghívott magához ebédre/ néztem rá.
-Dávid? Várj! Az a Dávid? A csapattársad Dávid/ kérdezte én pedig bólintottam.
-Te jó ég/ sikitott majd rámugrott, ezzel engem kilapítva.
-Szálj már le rólam, nyomod a bordámat/ nevettem fel, majd legurítottam magamról Lottit.
-Na és mit veszel fel? /ült le mellém török ülésbe.
-Azt próbálom eldönteni/ forgattam meg a szemem mosolyogva.

Miután egy gyors (2 órás) ruha válogatás után megtaláltuk a megfelelő ruhát, fel is öltöztem, a hajamat pedig apró loknikba göndörítettem.

Mar éppen indultam volna Dávidhoz, amikor jött egy sms-em, nem mástól mint Dávidtól

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mar éppen indultam volna Dávidhoz, amikor jött egy sms-em, nem mástól mint Dávidtól.

Tóth Dávid:
Szia! Bocsi, hogy ilyen későn szólok, de fürdő ruhát hozz magaddal.😉

Miután elraktam a fürdő ruhámat, elindultam Dávidhoz.

-Helló Dorka! /nyitott ajtót mosolyogva Dávid.
-Szia. Micsoda finom illatok vannak itt/ léptem be a lakásba.
-Igyekeztem/ mosolygott.
-Na gyere, már is mondom a menüt/ invitál beljebb.
-Kíváncsian hallgatom/ nevettem fel.
-Ma rizibizit készítettem, mézes mustáros csirke mellel és lila hagymás paradicsom salátával. / lépett az asztalhoz, majd kihuzta nekem a széket.
-Azta. Lenyűgöztél. Nem hittem volna, hogy ilyen jó menüvel állsz elő/ ültem le mosolyogva, majd enni kezdtünk.

Nagyon jól éreztem magam Dáviddal, nagyon sokat beszélgettünk, nevettünk, Dávid pedig sokat bókolt nekem.
Miután ebédeltünk, Dávid kivitt engem a csónakázó tóra ahol tanítgatott engem kajakozni, ami jobban ment mint hittem.
Miután haza értem, mosolyogva töltöttem fel egy képe instára.

dorka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

dorka.szabo: Lassan jobban kajakozok majd, mint Dávid! 😂🤫 Nagyon jó nap volt, köszönöm, hogy elhívtál... davidtoth_kayak. 🥰☺️

liked by: norakiraly, zozokempf, timella and 7,432 others.

timella: Gyönyörű vagy Dorka... Kell egy tali, hiányzol már🥺❤️
     dorka.szabo: timella benne vagyok. Te is nekem nagyon🥺❤️

davidtoth_kayak: irány az olimpia😂. Örülök, hogy taliztunk... Gyönyörű vagy... 🤫❤️
    dorka.szabo: davidtoth_kayak😊🥰

eniko_koloszar: Mesee széép vaagy❤️
   dorka. szabo: eniko_koloszar ❤️

Este fáradtan dőltem az ágyba majd, mosolyogva gondoltam vissza a mai napra... 🥰


______________________
Na hát egy kis kihagyás után, de végre itt az új rész...
Remélem azért igy is tetszik... Ha tetszett kommentelj ha szeretnél... 😊
Helcsooo🥰

Együtt az Exatlon után is... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz