Kapitola 30 Ted To Bude Dlouhé A Zajímavé

175 16 4
                                    

Jednoduše jsem ve stresu. Nepochopila jsem od Yoongiho vůbec nic. Vím že jsou kluci playboyove ale takhle bych to vůbec neřekla.

Jdu si sednout a čekám na jejich reakci. Ale nemají žádnou. "promiňte zdržení začala téct voda z umyvadla. Je tam teď mokro takže nedoporučuji tam jít yoongi to tam ještě trochu schne." řekla jsem.

Doufám že tomu uvěřili. "V pohodě" řekne namjoon "Mluvili jsme společně o různých věcech atd." řekne po dlouhé době hobi. "Jo tak to jsem ráda" řeknu s úsměvem a čekám co bude dál.

Najednou slyším schody a na těch schodech Yoongiho jak jsem se skopeniu hlavou do obýváku.

"Tak co je to tam už suchý?" zeptá se Hobi. Yoongi na něho mrkne tím jakože nechápe a hned se podívá na mě. Uděláme výraz jako že to je pravda. Doufám že to pochopil.

A asi ano pochopil to. "Jo ježiš jsem myslel že to pretece a bude povodeň v domě." řekne s mírným smíchem a zaskrabe se na zátylku.

"Tak co budeme dělat?" řekne tae. "Vůbec nevím" řekne jungkook. "Mám nápad. Když jsou ty vánoce co si neudělat nějaké perníčky?" řekne Rosé s radostí.

"Není vůbec špatný nápad." řekne jimin a zvedne se z gauče ale hned se zarazí. "Aha zapomněl jsem kde je kuchyň." řekne a zpátky si sedne na gauč.

"Tak jo budeme dělat perníčky jdeme do kuchyně. Každý si udělá jednoho je nás tu 14 tak 14 perníčků." řeknu a zvednu se.

"Jdeme" řeknu a jdu do kuchyně. Samozřejmě všichni zamnou.

"Tak já a Y/n budeme kapitáni vy budete NÁS poslouchat jasný?" řekne Jin a jde prohledávat různé skříňky.

"dobře jiné tak nejdřív najdi ingredience a já udělám s jiminem a píšou těsto." řeknu. "Jo" uslyším dvojhlase ano od jimina a lisy.

Po přípravě ingrediencí a těsta.

"Takže těsto je hotové. Yoongi a namjoon vezmou vykrajovátka a rozdají všem." řekne jin a začne podávat yoongimu a namjoonovi vykrajovátka.

Když si všichni vzali vykrajovátka která chtěla mohlo se jít začít vykrajovavat. "Hlavně buďte opatrní" řekne Jin a začne vykrajovavat.

"Neboj se nejsme malí" řekne tae. "to jo nejste už bohužel malí ale hodně se tak chováte jako malí děcka." řekne namjoon a dá se do vykrajovani taky jako ostatní.

Já a yoongi jsme ještě nezačali. "Yoongi tak vykrajuj máš tam kočičku" řeknu a Nakonci věty se zasmeji. "Já vím" řekne a pořád se dívá na mě.

"Jdu do toho." řeknu a jdu vykrajovavat hvězdu.

Po vykrajovavani.

"Hotovo!" řekne Jin a začne hledat pekáč. "počkej jdu ti pomoc" řeknu a jdu za ním. "tady máš" řeknu a podám Jimovi pekáč. Je opravdu velký takže se tam vejdou 14 perníčků.

"tak každý vložte svůj pernicek na pekáč" řekne Jin a čeká až tam dají všichni.

Když je hotovo. Tak jsme zapomněli na troubu. "sakra zapomněli jsme rozehřát troubu." řeknu a placnu se do čela.

"neboj trouba je moderní bude to rychle to rozehřát." řekne Jin a začne něco klapat na troubu "Nic nepokaž" řeknu docela bojením se o to že to pokazí. "neboj jsem profik." řekne a dal se věnuje troubě.

Už nic nenamitmu a sednu si ke stolu za ostatníma.

Když se rozehreje po 15 minutách tak tam dá Jin pekáč a dá to asi na 12 stupňů. -( to je jak nějaký tutorial na pernicek 😂 nevím jestli 120 stupňů ale co už no. Nejsem kuchař)

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat