68. kapitola | Sirius Black se žení

832 84 229
                                    

/8.8. 1978/

Sirius Black si upravoval kravatu před zrcadlem a snažil se zpomalit svůj dech. Merline, ten den už je tady. Opodál stáli jeho tři nejlepší přátelé, všichni měli ještě trochu kocovinu z rozlučky se svobodou. I on sám se občas nedokázal přesně zorientovat ve světě, alkohol z předešlé noci stále ve svém krevním oběhu cítil.

,,Vždycky jsme si mysleli, že ty budeš ten poslední, kdo se bude ženit," uchechtl se Červíček, když si ze stolu vyloupl slanou a praženou pistácii. ,,A teď ti není ani devatenáct let a my stojíme na tvojí svatbě."

,,Myslím, že brzy budu já v pozici bezstarostného svědka," uchechtl se Sirius šibalsky. ,,A vsadím se, že Jamesova svatba bude následovat."

,,Tak snad to bude brzo," šťouchl do něj Remus v dobré náladě.

,,Na ministerstvu je teď hoňka," povzdechl si zničeně černovlasý bystrozor. ,,Jsem vůbec rád, že jsem dostal volno na tu vaší veselku."

,,Ale prosím tě, to vás Moody tak honí?" houkl Pettigrew, který toto velice zlehčoval.

,,Si piš," přikývl vážně James. ,,Vzhledem k tomu, že potřeboval volno právě i Pošuk s Letou, já i Lily jsme to museli udělat velmi šikovně, když jsme v tom týmu noví a zdaleka nejsme tak vážení bystrozoři jako Leta."

,,Na téhle svatbě jsi musel být," poplácal Jamese po zádech Sirius. ,,Vždyť jsi můj svědek! Kdyby tě na ministerstvu nepustili, šel bych si na ně došlápnout!"

***

,,Merline, Stefani! Ty vypadáš úchvatně!" vypískla Lily Evansová.

,,O můj bože, teď bych si tě vzala i já!" přidala se Hestia Jonesová.

,,Usměj se do foťáku, ať máš vzpomínky," připotácela se Irene Kowalski.

,,Sirius se z toho posere!" korunovala tomu Ava Abbotová.

Stefani se na sebe konečně podívala do zrcadla a viděla svůj odraz se svým všudy; v makeupem, vlasami i všemi doplňky okolo. Musela objektivně dát svým kamarádkám za pravdu, prostě byla kus! Dokonce i její tělo se po třech měsících od porodu vzpamatovalo, takže jí áčkové šaty s uplým pasem seděly jako ulité.

,,Díky, holky, za všechno," vydechla trochu nervózně, protože z celé situace byla roztěkaná a stále si nedokázala připustit, že se to opravdu děje. ,,Opravdu vám všem moc děkuji za pomoc s organizací, protože já sama bych to s Violou určitě neměla šanci zvládnout."

,,Samozřejmost," mrkla na ni černovláska, ,,vždyť jsi jako moje sestra."

,,Přesně tak," přidala se rudovlasá Ava. ,,Až my budeme mít svatbu, očekáváme stejné nasazení."

,,Kdo myslíte, že jí bude mít další?" zeptala se se zájmem Lily a Irene se uchechtla.

,,No, jasně, že ty!" prohlásila Kowalski přesvědčeně. ,,Vždyť už má James vymyšlená jména pro první tři děti!"

,,Jak jako první tři?" vytřeštila oči zrzavá Nebelvírka. ,,Copak on jich chce mít ještě víc?"

Všechny vybouchly smíchy nad jejím naprostým zděšením. Jejich smích ovšem po chvíli přerušilo zaklepání na dveře, ve kterých stála Leta Scamanderová, Stefani teta. ,,Necháte nám chvíli, holky?"

Čtveřice kamarádek tedy opustila místnost, ve které se dívka připravovala a zůstala zde sama společně se svou tetou. ,,Wow, vypadáš opravdu naprosto úchvatně," zamáčkla slzu. ,,Vypadáš tak krásně, že doopravdy věřím, že jsi moje neteř."

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat