Ben geldiim. Sınırımız dolduu. Yeni bölüm bomba ve evet artık bu o istediğiniz, beklediğiniz, ne zaman olucak bu artık dediğiniz bölüm🔥🔥 işte o bölüm geeeldiiii.Ben bu bölümü atıp biraz kaçıyorum bikaç gün taslaklara bölüm biriktirmeyi düşünüyorum. Bölüm voteları çok güzel ama acaba bu bölüm 3 basamaklı bi votea çıkar mı?? Yani sınır yok ama 100 vote olursa çookk mutlu olurum. Vote arttıkça yazma şevkim de artıyorr. Ayrıca yorumlarda sizinle sohbetten de çok keyif alıyoruum💜
Keyifli okumalar💜💜
-------------
Barışa kafam karışık dememin üzerinden iki hafta geçmişti ve ikimiz hiç konuşmamıştık. Çünkü barış nerde beni görse kaçıyordu, ne zaman yaklaşmaya çalışsam yolunu değiştirip uzaklaşıyordu....sürekli, yüzüme bakmıyordu. yani arkadaşlığımız da bozulmak zorunda mıydı?? Sadece kafam karışık demiştim. Ama bu süreçte onu özlemiştim ve arıyordum, aramızda iyi bi iletişim vardı sonuçta.
Takımın durumu ise gayet iyiydi. 2 haftadır hiç maç kaybetmemiştik, namağlup ilerliyorduk.
Ecenin seslenmesiyle kendime geldim "nisaa, yemeğe gidiyoruz hadii"
Elimdeki topu yere bıraktım. Yemekhaneye girince hatice bizi görüp el salladı.
Masaya oturduk.
Hatice yüzüğüne baktı "ayy kızlaar hala inanamıyoruum"
Ezgi "valla ben de. Hala sürprizin şokundayım"
Hatice "bu arada size yeni bi haberim var"
Ezgi "ay hamileyim de de düşüp bayılayım şurda"
Hatice "off hayır kızım saçmalamaa....ben berkana taşınıyoruum"
Nisa "aa harika haber"
Hatice "evet artık biraz uzak olucaz ama gelirsiniz yine. Arada gelir nisoda kalırımm"
Nisa "tabi bebeğim istediğin zaman"
Yemeğime döndüm.
Hatice eceye döndü "neyi var bunun"
Ece "anlatmıyo ama bu aralar gamlı baykuş"
H "Ya nisaa anlat hadi, kesin barış yüzünden ben anlarım, sürpriz gününden beri hiç yan yana görmedim sizi"
N "ya barışla ne alakası var"
Ece "bak niso. Arabana bin tamam mı... kampüsten çık, 10 km git. Aranızdaki çekim ordan bile hissediliyo"
N "barış da öyle dedi"
Üçü de birden "ne dedi" diye bağırdılar. Herkes bize döndü. Off kafama...
N "hiç...hiçbi şey demedi"
Ece "nisa anlat çabuk"
Ofladım "iyi tamam" çatalımı masaya bıraktım ve teklif günü olanları anlatmaya başladım.
"İşte olay bu, yani böyle dedim diye arkadaşlığımızı da mı bitiriyo"
Ece "ama nisa barış zaten çekingen biri, ama yine de çekim falan demiş sana"
Hatice "yüzde bi milyon hoşlanıyo bu çocuk senden.... ama nisacım geçmiş olsun, sen de boş değilsin çünküü onu mutlu etmeye çalışıyosun"
Nisa "off nerden ağzımdan kaçırdım ya... cidden ağzınıza laf verdim sürekli konuşursunuz artık, ya ben biraz özgür takılmak istiyorum, sevgili falan istemiyorum şimdi, daha ismi lazım değil aptalından yeni kurtuldum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
SonstigesAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.