Banyodan çıkınca bakım kremlerimi sürdüm ve odaya girdim. Kıyafetlerimi giyip kapıyı açtım oda çok sıcak oldu.
Saçımı kurutmak için banyoya geri döndüm başımdaki havluyu çıkarttım ve arkamda Hyunjin'i görmemle irkildim.
" Ah aa. Korktum"
Elimden havluyu aldıp saçımı havluyla kurulamaya başladı kalbim yerinden çıkıcak gibi elleri saçıma değdikçe tüylerim diken diken oluyor.
Kurutma makinesini aldı ve saçımı kurutmaya başladı.
Beni kendine doğru çevirdi ve yüzüme gelen saçlarımı eliyle arkaya doğru ittirdi.
" Bitti "
"T-teşekkür ederim ben yapardım"
" Artık sevgilim olduğuna göre bunları ben yapabilirim ;) "
Banyodan çıktı bende etrafı toplayıp aşağıya indim.
Dolaptan içicek alıp televizyon karşısına oturdum. Kumandayı elime alırken masanın üstündeki tozları gördüm.
" Hyunjin! "
" Efendim "
" Temizlik yapmamız lazım geldiğimizden beri yapmıyoruz "
" Tamam. Yarın yaparız "
" Yarın olmaz şimdi yapalım "
"Şuan hiç yapmak istemiyorum "
"Hadi hadi kalk "
Hyunjin'i elinden tuttup kaldırdım.
" sen sadece yüksekteki yerleri yapsan yeterli"
" peki Mi Cha Hanım "
Acaba malzemeler nerdedir? Evde girmeğimiz yerlere baktım en sonunda misafir tuvaletinde bir kaç malzeme buldum.
" Hyunjin sen evi süpür ben toz alıcam"
"Tamamdır"
İkimizde temizliğe başladık uzun zamandır temizlik yapmıyordum hiç özlememişim aklıma annemin bana zorla evi süpürttüğü günler geldi.
••••••••••••• Hyunjin' den •••••••••••••
Mi Cha toz alıyor ben de evi süpürüyorum tam bir çift gibiyiz.Süpürgeyle işim bitince yerine geri götürdüm. Geldiğimde Mi Cha üst rafa erişmeye çalışıyordu çok tatlı gözüküyor.
Uanına gidip elinden bezi aldım ve silmeye başladım.
" Bana yüksekteki yerleri yapsan yeter demiştin ama sen yapmaya çalışıyorsun "
" Sana baktım sen yoktun ben de kendim denedim ama olmadı "
" Al bakalım sildim "
" Teşekkürler. O zaman işimiz bitti"
" Aslında temizlik yapmak eğelenceliymiş"
" Biriyle yapınca eğelenceli ama tek başına ve zorla yapınca hiç eğelenceli olmuyor "
" Bir şeyler izleyelim mi? Hatta yemek sipariş edelim onları yerken izleriz"
" olur"
" Ne yiyelim?"
" Imm... pizza"
"Tamam"
Siparişleri verdik ve beklemeye başladık. Beklerken Hyunjin'in telefonuna mesaj geldi.
" Menejerjmden mesaj geldi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET
Fanfictionİdol olma hayalleri kuran bir Türk kızın Kore'ye gidip seçmelere katılmasıyla başladı her şey.~