Jeg slår stille mine øjne op. Mit hoved dunker helt vildt og jeg har en super dårlig smag i morgen. På sengekanten sidder Lauge og ser ud i luften. Forsigtigt sætter jeg mig op og lægger en hånd på hans ryg. Han får et lille chok. "Godmorgen" mumler han så og ser kort på mig. Jeg smiler lidt. "Hvad er der galt?" Spørger jeg så. Lauge rejser sig op. "Ikke noget, jeg stenede bare" griner han, mit blik har bare fulgt ham. "Hvordan har du det?" Spørger han så. "Ærligttalt ikke så godt" svarer jeg og griner en smule. "Skal vi køre på maccen?" Spørger Lauge, hvilket jeg ihærdigt nikker på hovedet af. "Fuck ja!" Siger jeg og rejser mig hurtigt op. Lidt for hurtigt. Jeg får det omgående ekstremt dårligt og hovedpinen tager til. På kort tid kommer jeg ud på toilettet, smider mig foran toilettet og når lige akkurat at kaste op derned.
Da jeg er kommet mig lidt, kan jeg høre latter bag mig. Langsomt får jeg rejst mig op og skyllet ud i toilettet. "Ikke sjovt" mumler jeg og trasker hen til håndvasken, hvor jeg tager min tandbørste og børster mine tænder. "Det er lidt sjovt" griner Lauge og stiller sig bag mig. Jeg kigger på ham i spejlet. "Jeg husker slet ikke jeg blev så fuld" griner jeg med tandbørsten i munden. "Det gjorde du" smiler Lauge bare og lægger sine hænder på min talje. Jeg rynker mine bryn en smule, og han giver hurtigt slip. "Nå, gør dig klar" siger han så og forlader badeværelset. "Ja, det er jeg igang med" mumler jeg bare for mig selv."Må jeg godt prøve at køre?" Spørger jeg, da vi er på vej ud mod bilen. Lauge griner af mig. "Nej er du sindssyg. Der er fandme ikke nogen pige der skal køre min bil" siger han og sætter sig ind bag rettet. Uforstående rynker jeg mine bryn. "Hvad skal det betyde?" Spørger jeg og sætter mig ind ved siden af ham. "Det skal betyde, at jeg ikke skal have nogen som helst af det kvindelige køn om bag rettet i den her bil. I kan bare ikke køre" griner Lauge og bakker bilen ud. Jeg spænder min sikkerhedssele og lægger mopset mine arme over kors. "Det er noget bullshit. Jeg kører mega godt" siger jeg. Lauge lægger sin arm bag mit sæde, da han ser bagud. "Så siger vi det" siger han bare og retter sig op igen, da vi er ude på vejen. Vi kører lidt uden at sige noget. "Hvad vil Cille egentligt sige til at vi ligger i ske hver nat?" Mumler jeg så lavt. Lauge ser kort på mig. "Det ved jeg ikke, jeg er også ligeglad. Der er intet i det jo" siger han og ser mod vejen igen. Jeg svarer ikke. "Vel?" Spørger han så, hvilket jeg hurtigt ryster på hovedet af. "Nej nej, jeg tror bare ikke jeg ville synes det var specielt fedt, hvis jeg var sammen med Anthon og han lå og sov i ske med en af hans veninder helt alene i et sommerhus" mumler jeg. Lauge begynder at grine. "Hold nu op Celine, nu lyder du som en der ligger en helt masse i det. Du er min gode veninde, ikke andet. Det ved Cille også godt" griner han, hvilket jeg ikke svarer ham på.
"Nå, hvad skal du have?" Spørger Lauge mig, inden han kører op til drive in. "Øhm. Kan jeg ikke bare få alt der er på menuen?" Griner jeg. Lauge ser bare på mig. "Jo det kan du da!" Siger han så og kører frem. "Ej, det var bare for sjov" siger jeg hurtigt, men Lauge griner bare af mig. Inden jeg når at få sagt noget, begynder ekspedienten at snakke. "Hvad kan jeg gøre for dig?" Spørger hun. "Det her bliver nok lidt besværligt" griner Lauge. "Lauge lad være" hvisker jeg og slår til ham. "Kan vi bede om alt du overhovedet har?" Spørger han så. Jeg tager mig til hovedet. "Lad være" hvisker jeg, ekspedienten er bare ja inden hun mumler et forundret "ja". Jeg kan bare se alt maden poppe op på skærmen. "Lauge det bliver mega dyrt" siger jeg. "Fuck det" siger han bare. "Så skal jeg have dig til at køre frem til det næste vindue" siger ekspedienten og Lauge kører. Han ser ikke engang på beløbet, inden han har betalt. "Du er så dum" mumler jeg og ser ud af vinduet. Det er jo decideret pinligt. Hvad tænker de ansatte ikke om os? "Slap nu af Celine" griner Lauge bare.
Vi ventede lang tid før vores mad var færdigt, sjovt nok. Vi har fået ting jeg ikke engang vidste eksisterede. Det tog desuden mega lang tid at få pakket det altsammen ind i bilen. Nu er vi dog endelig hjemme, og jeg har det endnu værre end da vi tog afsted. Det var bare ikke særligt fedt at skulle lugte til alt den mad inde i bilen. "Jeg skal lige ud og brække mig" mumler jeg idet jeg har sat maden på bordet. Hurtigt løber jeg ud på toilettet, hvor jeg kaster helt vildt meget op.
Da jeg kommer ud i køkkenet igen, sidder Lauge og er ved at pakke alt maden op af poserne. Jeg vender hurtigt om på foden igen, og løber ud og kaster op endnu en gang.
"Er der mere at få op nu?" Griner Lauge, da jeg kommer tilbage. "Meget morsomt" mumler jeg og sætter mig ned. Der er så meget mad, at jeg næsten skal til at kaste op igen. "Bare spis alt hvad du kan" griner Lauge så. Jeg smiler en smule og tager en pomfrit. Det er måske den bedste pomfrit jeg har smagt i mit liv, på trods af jeg lige har kasten op ved tanken om den. "Mhm" mumler jeg og tager en til. "Tør du smage den her?" Griner Lauge og holder fiskeburgeren frem. Jeg ryster hurtigt på hovedet. "Nej! Så kaster jeg bare op igen igen igen" griner jeg og tager en hamburger. "Nånå" siger Lauge og smider den ned i en af poserne.
ESTÁS LEYENDO
Fra Fortid Til Fremtid - Citybois
FanficDengang var det hele bare sjov og ballade. Der var ikke som sådan noget på spil... Indtil den dag hun selvfølgelig blev forelsket i ham. Men hvordan scorer man en, der har været ens idol i 4 år? Hvordan forklarer man egentligt, at man rent faktisk k...