Тільки я проснувся як набрав Дея і покликав його в рамену. Ми домовилися на другу і я пішов збиратися. Коли я приїхав то Дейдра вже сидів і поїдав рамен.
-Ти чого так рано приїхав?
-Та голодний був. Сідай розказуй, що вчора було? - я все розказав Дейрі але він тільки вздихнув.
-Дей, не мовчи, що мені робити?!
-Я незнаю. Я звісно почав вас шиперитии але знаючи тебе. Може щераз погуляйте і все вирішіть?
-Можна. Стоп, а це не він?! - біля вікон проходив Какаши і якась дівчина.
-Вроді..
-Хех, вже не поговоримо. Так і знав, що це просто спектакль. - я дуже засмутився але на цілу рамену я почув голос Хідана.
-Удзумаке Наруто! Наш любимий Лис вас запрошують на остатній законий заїзд в тому році! - Хідан став перед мною на одне коліно і протягнув мені конверт.
-Оу, я польщон. - Хідан сів біля мене, а Сасорі який виявляється прийшов з без смертним сів біля Дейдри
-Наруто давай відкривай. - почувся голос Сасорі. Я відкрив конверт і побачив запрошеня на останній заїд. Це логічного. Але не просто як гонщик, а як оцінювач це той хто після гонок показує майсер клас. Я завжди мріяв стати Основателем. І вот нарешті це здійснилося! Дейдра взяв лист і почитав.
-Наруто я тебе вітаю! - він вилитів зі стола витягнув мене і міцно обняв. Потім ми ще довго сиділи в раменій і влюбльона парочка поїхала до дому, а я з Хіданом поїхали до мене. Коли ми йшли до мотоциклів то я в когось врізався.
-Важай. - я почув дуже знайомий голос.
-Перепрошою.
-Наруто? Я якраз до тебе хотів поїхати.
-Нащо?! В тебе була файна компанія.
-Ага. Стоп, яка компанія? - я підійшов до Хідана і шепнув йому на вухо.
-Я тебе наберу їдь пока да дому.
-Окей. - він пішов до мотоцикла, а я з Какаши пішли дальше по дорозі.
-Так ти не сказав, що за компанія? І звідки ти знаєш, що я з кимось був?
-Бачив як ти проходив з дівчиною і дуже мило з нею біседував.
-Ревнуєш?
-Ні.
-А походу ревнуєш. Це Рін моя ліпша подруга і в неї є хлопець.
-Ясно. Яб з тобою ще поговорив але в мене є справи. - він щось хотів сказати але я вже набрав Хідана і сказав, що приїду до нього.
В нього ми все обговорювали все-таки перший раз мені бути Основателем. Короче кого я виберу той і буде переможцем і ми з ним прокотим останю коло в тому році. Ну це тільки в законних а потім я сам проїду всю трасу з флагом який означає, що це кінець. Того року вибрали мене і я дуже радий. Всетки Лис став дуже популярний.
Ми з Хіданом ще трохи поседілиті я поїхав до дому. Доречі це на наступний тиждень тому тих вихідних я незнаю, що буду робити.
В хаті було дуже пусто. Я ліг і побачив повідомлення від "Ріненган🔞"
„-Я тебе вітаю!🥳
-Дякую, приємно, що знаєш.
-Ну як я можу не знати такі подробиці про твої досягнення в гонка„ - ми ще поспілкувалися, а потім я побачив повідомлення від "Невідомий"
„-Що робиш завтра?
-Це хто?
-Хатаке.
-Ой, а нащо цікавитися?
-Хотів запропонувати сходити в кіно.
-Впринципі можна.
-От завтра спишимося. Надобраніч♥️„
Я нічого не відписав просто ліг спати. Доречі треба його записати. І вирішив я його записати як "Сіроволосий🤤". Все-таки треба робити з нашими стосунками. З такими думками я і заснув.
Зранку мене збудив дзвінок і це був "Куклавод💸"
„-Ало, Сасорі чого так рано дзвониш?
-Наруто! Ми з Дейдрою посралися і він в вані і не хоче мені відкривати і не відповідає! Хотя я чув як він плаче і щось бор мочить.
-Я зараз буду!„ - вибивши я вдягнувся і зразу поїхав до тих. Приїхав я дуже скоро і мені зразу відкрив Сасорі.
-Де він?!
-Ваній.
-Іди в кімнату я зараз розберуся. І коли дізнаюся, що сталося я тебе вб'ю!
Я підійшов до дверей і почув як Дейдра плачить. В мене аж сердце жалося.
-Дей.
-Іди звідси. Нехрчу тебе бачити!
-Дей це я Наруто. Відкрий мені поговоримо.
-Ні, я не хочу нікого бачити.
-Дейдра або відкривай або я двері виломлю ці двері!
Я почув як дограється замок відкрилися двері я зайшов і Дейдра знов закрив двері. Він був увесь заплаканий. Мені дуже стало його шкода тому я обняв його. І почав гладити по волосі. Він просто стояв і плакав.
-Рлзкажеш що сталося? - відповідь я почу тихе угу.
-Сасорі сказав, що Взрив це не мистецтво і він не хоче щоб я допоміг організаторам з феєрверками. А я хочу! - він знов заплакав. Мені аж смішно стало. За таку фігню посварилися. Хотя для Дея це не фігня.
-Все Окей. Будеш організовувати феєрверки. Тільки поговорим щераз з Сасорі.
-Я не хочу його зараз бачити!
-Добре побудемо, ще тут.
Ми сиділи біля стіни. І просто мовчали але потім Дейдра почав згадувати всі смішні моменти які нас пов'язують. І я почав його підтримувати в цій розмові.
-Пам'ятаєш як ти мене познайомив з Хіданом?
-Ха-ха! Це було дуже смішно. Я думав ти мене від своїх ревізії закопаєш.
-Але ти досі живий.
-Ну та.
Ми ще дуже довго сиділи і я вмовив Дедру вийти. В хаті не було Сасорі але я поняв що він пішов за квітами і тому повів біловолосого пити чай.
Сиділи ми пили жартували і в кухню зайшов Сасорі з огромним букетом.
Я залишив їх на єдині і поїхав до дому всетки їм треба помиритися. Але перед тим прошепотів Саорі.
-Якщо ти йому не дозволиш я тебе закопаю. Удачі. - і прїхав до дому всетки ще з Хатаке треба побачитися. Незнаю як і що буде але надіюся на ліпше. Хотя знаючи мене це не точно, що так вийде.
————————————-
Який вам прейтинг вам найбільше подобається?)
📌Інста: __after______📌
📌Другий Wattpad: Story_drems📌
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Romance~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...