Enzo'yu sevmiyeniz yoktur umarım. Ben ona aşığım da...ölünce çok üzülmüştüm:(
Yb de hemen geldi çünkü yazar duramıyor. Okul başlamadan bütün bölümleri atmak istiyor😏Enzo dışarıda şömineniz için odunları kırarken sen ise içeride ikiniz için akşam yemeği hazırlıyordun. Enzo uzun süre dışarıda kalınca onun için endişelenmiştin. Yemeklerin hazırdı, iki tane sıcak çikolata yapıp dışarı çıktın. Küçük evinizin arka bahçesine ilerlediğinde hâlâ daha odun kırdığını gördün. Senin geldiğini görünce yüzünde oluşan gülümsemeyi gördün. Elindeki sıcak çikolatadan daha çok içini ısıtan bir şey varsa o da buydu. Baltasını kenara atıp yanına gelmişti. Alnını öperken gözlerini kapattın. Elindeki kupadan birini ona uzattın.
"Sabahtan beri odun kırıyorsun, ihtiyacın olduğunu düşündüm."
"Hımm...Çok güzel kokuyor. Teşekkür ederim, aşkım."
Parmak uçlarında yükselip onu öptün. Bahçede oturup sıcak çikolatalarınızı yudumlarken sohbet etmiştiniz bol bol. Enzo sürekli seni güldürmüş, öyle ki artık karnın ağrımıştı.
"Hey, vampir sevgilim tarafından gülerek ölmek istemiyorum!"
"Seni öldürmek mi? Rüyanda bile göremezsin onu sen."
"Şaka yapıyorum ya! Sen bana kıyamazsın, biliyorum."
"Aynen öyle."
Oturduğunuz yerde üzerine çıktığında seni öpmüş, sen de öpüşü daha da alevlendirmiştin. Aklına gelen akşam yemeğiyle ise kendini zorlukla durdurmuştun.
"Noldu, bebeğim?"
"Yemek hazırlamıştım ama. Önce onu yeseydik-"
"Önce ben seni yesem, nasıl olur?"
Onun yüzündeki isteği gördüğünde dudaklarını ısırmıştın.
"Yap o zaman."
Bahçedeki işinizi bitirdikten sonra gülerek eve girmiş, beraber sofrayı kurmuş, yemeğinizi de yemiştiniz. Havalar soğumaya başladığından Enzo kırdığı birkaç odunla şömineyi yakmıştı. Şöminenin karşısında onun kollarında uzanırken bastıran uykuya teslim olmuştun.
Sabah uyandığında aynı pozisyonda olduğunuzu fark ettin. Kafanı çevirip Enzo'nun huzurla uyuyan yüzünü izledin. Elinle yanağını okşarken daha sonra hedefini dudakları yapmıştın. Gözleri hâlâ kapalıyken gülümsediğinde senin de gülümsemen genişledi. Gözlerini açtığında ellerini onun göğsüne yerleştirdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanfictionMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...