/1.7. 1979/
,,Vlastně jsem vás nikdy nepožádal o ruku."
Konstatoval Florián Fortescue při pohledu na svého budoucího tchána, Mloka Scamandera. Ten se pobaveně uculil a pověděl mu. ,,Notak, Floriáne, vždyť jsi pro mě jako vlastní syn. Nemluvě o tom, že už skoro dva roky vychováváš s mou dcerou mého pravnuka. Kdybych měl něco proti, věř mi, ozval bych se."
,,Tak to vám děkuji," oddechl si černovlasý muž. ,,Měl byste si zde otevřít skoro svatební salón. Minulý rok svatba Siriuse a Stefani, letos já s Letou."
,,Uvažuji o tom," pronesl Mlok tak zamyšleně, že Florián vlastně neměl ponětí, zda si dělá legraci nebo to myslí vážně. Ovšem to nikdo u Mloka Scamandera nikdy nevěděl. ,,Ale teď běž, musím svou dceru dovést k oltáři, ona tu bude každou chvíli a běda ti, zda ji uvidíš před samotným obřadem."
Florián si tedy už popoběhl na své místo, ke svatebnímu oblouku, který byl naprosto stejný jako minulý rok, když se vdávala jeho neteř Stefani. Teď už jen čekal, až se rozezní zvony a uličkou přijde jeho nevěsta s budoucím tchánem. Když se tak stalo, zrychlil se mu tep, ale zároveň byl neskutečně šťastný.
V prvních řadách samozřejmě seděla Stefani se Siriusem, načež Stefani chovala roční Violu a dvouletého Rolfa. U oltáře stála Hestia Jonesová, která svou licenci k oddávání využila i dnes, protože i tato svatba probíhala z hlediska bezpečnosti velmi tajně a skromně. Kdo znal Letu, tak věděl, že ona by si nejraději sbalila kufry a vzala si Floriána na Bahamách.
Avšak Mlok Scamander trval na tom, aby její svatba byla rodinná záležitost, protože se prý už skoro nevidí kvůli všem těm nepokojům. Takže nakonec jeho dcera souhlasila, že si udělají malý obřad jen pro nejbližší ve Whitby. Nejdříve Hestia odříkala svou klasickou úvodní řeč, kde mimo jiné zmínila, jak je od Lety hezké, že si dnes udělala čas a nechala práci prací. ,,...a teď nechám prostor snoubencům na jejich sliby."
,,Leto, tvé jméno opravdu Mlok zvolil naprosto perfektně. Protože neznám více rozlétaného člověka, než jsi ty. Za to tě ovšem miluji, protože mi ukazuješ, o čem život doopravdy je. Miluji tě za to, jaká jsi malému Rolfovi matkou, protože mu ukazuješ, jak skvělou, silnou a čestnou ženu si jednoho dne má vybrat. Miluji tě za tvoje morální principy i za to, že každý den bojuješ za to, v jakem světě chceš žít. Vážím si tě za to, protože to každý nedokáže. Slibuji ti, že tě budu milovat v dobrém i ve zlém, v bohatství i v chudobě, ve zdraví i v nemoci. Slibuji ti, že tě neopustím, dokud nebudeme šediví, senilní a plesniví."
,,Floriáne, děkuji ti mockrát, že mi často připomínáš, že nemusím být bystrozorka, politička, super máma a ještě mít perfektně udělané vlasy, abys mě miloval. Díky ti za to, že mě máš rád takovou, jaká jsem... a to i po ránu! Díky ti za to, že při mě stojíš i ve chvílích, kdy já sama pořádně nevím, co bych si vymyslela. Vedeš úspěšný podnik, který jsi převzal od svého otce v útlém věku, za což si tě velice vážím a děláš tu nejlepší zmrzlinu v dimenzích objevených i neobjevených, díky čemuž jsme se my dva našli. Slibuji ti, že tě budu milovat v dobrém i ve zlém, v bohatství i v chudobě, ve zdraví i v nemoci. Slibuji ti, že ti zachován věrnost až do konce mých dnů."
Všichni hosté měli na krajíčku, poněvadž Leta a Florián byli naprosto ikonickým párem. Dokonce i Hestiu začaly pálet slzy v očích a měla, co dělat, aby vyslovila: ,,Pokud má někdo k sňatku nějaké námitky, nechť promluví teď nebo navždy mlčí."
V tu chvíli se ozval řev. ,,Ty potěšilý červe," ozval se skřehotavý hlas Bellatrix Lestrangeové, jež kopla do těla nevěstina bratra, Kevina Scamandera. ,,Chtěl ses dostat na svatbu své sestřičky, co? To jsi neměl ponětí, že tě sledujeme až sem."
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Fanfiction,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...