Chapter twenty-six -Beautiful as usual!-

548 18 9
                                    

Capitolul douăzeci și șase –Frumoasă ca de obicei!—

***

Deschid ochii încet și văd că e dimineață, casc cu putere și mă mai învârt prin pat, azi e Sâmbătă!!Cea mai frumoasă zi ever!

Ieri la Payton a fost super, după ce s-a terminat filmul am inceput să povestim tot felul de chetii iar apoi ne-am jucat un joc.A fost super și mă bucur că am acceptat să vin la Payton!

Mă ridic din pat și ies din cameră cu cel mai mare chef de viață pe care l-am avut vreodată.Intru în bucătărie unde dau de mama și Joanne Moormeier, mama lui Payton.Care e faza?

Știi momentul acela când îi spui mamei tale că ai un PRIETEN băiat iar ea deja face planuri de nuntă și se gândește la nepoți?Mda, și eu, și pe lângă faptul că e super nașpa că tot îți aduce aminte de acel băiat, se mai și laudă la prietenele ei!De ce ne fac asta mamele noastre?Nu știu că ne fac de rușine?

Îi zâmbesc mamei și Joannei și îmi torn într-un pahar suc.Iau paharul cu mine în living și mă așez ușor pe canapea și dau drumul televizorului.Până la urmă fratele meu mai nare s-a mutat de aici, a spus că vrea să fie pe cont propriu.I-am respectat cu toții decizia cu toate că ne e super greu să știm că e atât de departe de noi!Dar ce să facem, o să îl vizităm cât de mult putem!

Ajung la un program care mi-a atras atenția așa că las aici.Până ce simt o mână pe umăr și simt cum îmi sare inima din piept, țip iar când mă întorc îl văd pe Andrei tăvălit pe jos de la atâta râs.Mă ridic de pe canapea și parcurg repede distanța dintre noi, mă enervez pe el așa că în momentul în care se ridică încep să îi aplic niște palmi grave peste capul ăla bleg!Începe să râdă mai tare iar eu mă înfurii și plec spre camera mea, nu am chef de jocurile lui!Nu azi!

Închid cu putere ușa în urma mea și mă trântesc pe pat, îmi iau telefonul și încep să navighez pe internet.Telefonul mă anunță că am un mesaj așa că mă uit repede să văd de la cine e.

"Ce faci azi?Ai vreun plan?"

Tastez repede un raspuns.

"Într-o oră să vii la mine, de data asta ne uităm la un film la mine!:)"

"Okay!:))"

Îchid telefonul și mă holbez pentru puțin la perete.Oare mă place?Sau vrea doar să fim prieteni??Cine poate știi??Pufnesc și mă întorc pe burtă în pat, ce mai zi!Până acum e chiar ciudată, să vedem ce se întâmplă mai departe!

***

O bătaie în ușă mă trezește din gândurile mele așa că mă ridic repede din pat și cobor în viteză scările.Înainte de a deschide iau o gură mare de aer, hai că pot!De parcă aș fi un copil din ăla ce îi este rușine de orice și oricine!Deschid ușa larg și îi zâmbesc lui Payton, îl invit înăuntru și ne îndreptăm încet spre camera mea.Simt cum îmi iau foc obrajii dar nu știu cum să-i fac să nu mai fie așa.

Intrăm în cameră și ne așezăm încet pe pat.Mă uit la el cu un mare semn de întrebare, de ce mereu se uită așa la mine?E ciudat, parcă m-ar admira, dar asta sună stupid!

–Uite care e faza Em...spune el și se oprește

Mă aplec spre el până ce ajungem la o distanță foarte mică.Îmi zâmbește și își coboară privirea.

–Spune!îi zic eu și dau să mă îndepărtez de el dar Payton mă oprește

Îi simt respirația pe buze și îl văd uitându-se la buzele mele.Să vrea el oare?Respir sacadat când văd că se apropie de mine, nu pot să cred că o să se întâmple asta!

Buzele noastre se unesc iar eu simt cum tot corpul îmi tremură, mi-a fost dor de asta.Îmi așez mâinile după gâtul lui și continuăm să ne pupăm până ce nu mai avem aer.Simt că sunt roșie pe toată fața așa că mă uit într-un punct fix.

–Em?Vreau să fim împreună de acum încolo!îmi spune în timp ce își împreunează degetele cu ale mele

Mă uit la el șocată și simt cum aerul nu mai vrea să intre în plămâni.E adevărat?Sau e doar un vis, și el simte la fel ca mine??Care erau șansele!?

–Deci vrei?mă întreabă Payton îngrijorat

–Okay!îi spun repede și îl iau strâns în brațe

Îi inspir cu putere parfumul care are cel mai frumos miros!Nici acum nu-mi vine să cred că suntem împreună!

–Bun atunci!Hai să ne uităm la un film!îmi spune și aprinde televizorul

Ne alegem un film și nimeni nu mai spune nimic.

***

Îl strâng în brațe și îmi așez capul pe pieptul lui, și lui inima îi bate tare, e agitat!Zâmbesc și îmi ridic capul ca să mă uit la el, e al meu!E oficial al meu!!

–Frumoasă ca de obicei!spune el iar eu îmi așez capul rușinoasă jos

Încep să râd și gândul că el chiar e de părerea asta îmi acaparează mintea.Dacă știam că voi fii cu Payton împreună, aș fii luat o mașină a timpului și aș merge în viitor!

–Te iubesc blondule!îi spun și mă întind să-l sărut

                                  ●●●

Ei,  cum vi se pare?Sper că va plăcut acest capitol!Aștept părerile voastre în comentarii!Pupici dulci!😘😘😘

Payton Moormeier & Vecina nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum