"Aramızdaki mesafe sevgimizin gerçek rakibi değil."
Ben geldiiim. Yorum yapıp minnak yıldızımıza basmayı ihmal etmeyiniz efendim jdhdhhs.
.
{ Jungkook'un ağzından }
Minseo'nun söylediği gibi Armoni'yi çağırdım o da hemen kabul edip geldi. Şu an video oyunu oynuyoruz. Tae ve Shyeon bir takım ben ve Armoni bir takım. Şu an onlar önde ama onları yeneceğimize inanıyorum.
-" Jungkook-ah sizi yeneceğiz." bir yandan oyunu takip ederken cevap vermeyi de ihmal etmedim.
-" Taehyung-ah fazla emin olma." son dakikalara girdiğimizde ani bir hareketle arkamızdaki iki adamı öldürdüğümüzde oyun bitti ve kazanaan biz olduk.
-" İşte bu kazandıkk. Ne oldu TaeTae." Armoni de ben gibi ayağa kalkıp kollarını boynuma sardığında anın şokuyla karşılık veremedim. Hemen geri çekilip özür dilediğinde kollarımı beline sarıp döndürdüm.
-" Tebrik ederim iyi bir geri dönüştü."
-" Teşekkürler yengeciğim siz de çok iyi başladınız." ayağa kalkıp kolumu patpatladı.
-" Ee o zaman bu grup bir film izlesek mi ? Mısırlar benden. " şu an çok mutluydum keşke hep böyle kalsak. Hepimiz neşeyle onu onayladığımızda Armoni de onunla beraber mutfağa geçti. Biz de koltuklara oturduk.
-" Nasıl yendik ama ?" ilk başta sinirle baksa da sonrasında güldü.
-" Çok iyi senkronize oldunuz. Helal olsun." evet iyi bir takım olduk o da ben gibi video oyunlarında gayet iyiydi. Ne yalan söyleyeyim tam benlik kızdı. Onu daha yakından tanımak istiyorum ve sanırım bu gece bu teklifi ona sunacağım.
Mutfaktan ellerindeki kaselerle gelen kızlarla biz de hazırladığımız filmi açtık. Bir polisiye filmi tercih ettik. Romantik romantik nereye kadar yani? Ayrıca gizemleri severim.
-" Woah polisiye filmi. Gizem dolu çok severim." bu kız benim kız hâlimdi galiba kkk.
-" Ben de çok severim hadi başlayalım o zaman." filmi başlatıp izlemeye başladık.
-" Bu katil çok yakışıklıymış ya. Neden katilsin sen? " Shyeon'un konuşmasıyla Tae filmi durdurdu.
-" Kapatabiliriz istersen. Hem yorum yapma öyle." Shyeon imalı şekilde sorduğunda Tae sessiz kaldı.
-" Ne o kıskandın mı? "
-" Ne olmuş ki? Bence de gayet yakışıklı adam." yalan yok cidden yakışıklı herifti ama bunu ondan duymak acaba beni de yakışıklı buluyor mudur sorusunu aklıma getirdi. Tae filmi devam ettirdi kısa bir süre kaldığı için biten mısırlarımızı yenilemedik.
...-" Yah katil aslında o yakışıklı değil derken gerçek katil daha da yakışıklı çıktı. "
-" Aynen öyle Armoni bu katiller çok yakışıklıydı ya." aniden ayağa kalkan Tae ile hepimiz onu izledik.
-" E biz gidelim o zaman siz de bu yakışıklı katillerle başbaşa kalın. Hadi Jungkook." Shyeon da ona eşlik edip kalktı.
-" Tamam tamam kıskanma. Hem sen onlardan daha yakışıklısın sevgilim." gülümseyip sarıldı. Hemen de yelkenler fora jsjsjs. Şu an ben de bir iltifat duymak istiyordum açıkçası.
-" Jungk..." Tae'nin sözünü tamamlayamama nedeni Armoni'nin konuşmasıydı.
-" Jungkook sen de çok yakışıklısın." uzun zaman sonra yanaklarımda bu kadar ısının olmasını garipsemiştim. Ne yani ben utandım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROOMMATE || KSJ
Fanfic" Sevgiliymişiz gibi yapsan olur mu?" . . Bazı şeyler yapmak için zorlanan kız bu durumdan kurtulmak için kaçarken sonunda hayatının anlamı olacak kişiyle tanışmayı beklemiyordu.. başlama tarihi: 22.05.2020 bitiş tarihi: 05.04.2021