READ AT YOUR OWN RISK!
Her Point of View
Meow meow meow meow meow meow meow. Meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow. Meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow.
"Meow meow meow meow meow meow!" meow meow meow meow meow.
Meow meow meow meow, meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow. Meow meow, meow meow meow meow meow meow meow.
"Meowwwwwww! "
Meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow. Meow meow meow meow meow! Meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow.
"Meow meow, meow meow meow meow? Meow meow meow meow meow meow meowww" meow meow meow meowww.
Meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow.
"Arff arff arff arfff woof woof, arf arf arf arf? Arf arf arf arf arf" meow meow meow meow meow meow meow meow?.
"Meow meow meow meow, meow meow meow meoww! Meow meow meow meow" meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow.
"Arff Yang arf arf arf arf! ARFFFFF!"
"MEOWWWWWWWWW!!" meow meow meow meow meow!! Meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow.
Meow meow meow meow, meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow. Meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow.
His Point of View
Arf arf arf arf arf arf arfff, woof woog woof woof woof arf. Woof woof woof woof woof woof arf arf arf arf woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof arf arf arf woof woof. Arf arf arf arf arf arf, woof woof woof woof woof woof.
"Arf arf arf, arf arf arf arf arf arf? Arf arf arf arf woof woof woof!" arf arf arf arf arf arf arf arf woooofff arf arf arf arf.
Wooooffff, arf arf arf arf arf arf woof woof woof woof arf arf. Arf arf arf arf, woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof. Arf arf arf arf arf arf arf arf arf.
"Awuuuuuuuu!! Woof woof woof woofff." arf arf arf arf! Arf arf arf arf arf arf. Arf arfff arfff arf arf arf arf arf.
Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof. Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof. Arf arf arffff arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf.
"Meow meow, meow meow meow meow? Meow meow meow meow meow meow meowww" woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof. Arf arf arf arf arf arf arf arf!
"Arff arff arff arfff woof, arf arf arf arf? Arf arf arf arf arf" woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
"Meow meow meow meow, meow meow meow meoww! Meow meow meow meow" arf arf arf arf arf arf arf arf arf!
"Arff Yang arf arf arf arf! ARFFFFF!" arf arf arf arf, woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
"MEOWWWWWWWW!!"
Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof. Arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf. Arf arf arf arf arf, arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf. Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
"Awuuuuu! Wooof woooffff woof woof, arf arf arf arf" woof woof woof woof woof woof woof woof!. Arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf arf.
VOTE AND COMMENT ツ